728 x 90

یاجوج و ماجوج‌های قرن بیست‌و‌یکم

یاجوج و ماجوج
یاجوج و ماجوج

آن‌چنان‌که در تاریخ آمده است، قومی وحشی و عجیب و غریب به نام «یأجوج و مأجوج» با خوی وحشی‌گری و ظاهر غیرمتعارف مردم را ترسانده و با یورش خود به آنها دست به کشتار زده و اموال و دارایی‌هایشان را به یغما می‌بردند. امروز وقتی به‌عملکرد رژیم آخوندی نگاه می‌کنیم به‌وضوح آثار وحشی‌گری و قتل و غارت این دجالان دین‌فروش را که به راستی از اعقاب یأجوج و مأجوج هستند، در سراسر ایران و منطقه می‌بینیم. اینان بسا بدتر از قوم یاجوج و ماجوج، نه اهل پیشرفت، همجواری و صلح و همدوستی هستند و نه در افکار پوسیدهٔ آنها مظاهر تمدن و فرهنگ بشری جایی دارد. از روزی که خمینی و آخوندهای همپاله او حق حاکمیت مردم ایران را به سرقت بردند فقط به سرکوب، چپاول و غارت اموال مردم ایران مشغول بوده و هستند. آنها با دست‌اندازی به عراق و کشورهای دیگر منطقه برای امپراطوری ولایت فقیه خواب‌های طولانی دیده بودند.

 

مسابقهٔ نمایش وحشی گری و عطش قتل‌عام

رژیم فاسد و غرق در بحران آخوندی بعد از ضربه سنگینی که در قیام آبانماه از مردم و جوانان شورشی در شهرهای شورشی دریافت کرد، اکنون برای سرکوب و کشتار دستگیرشدگان قیام زمینه‌چینی می‌کند. در این راستا سران رژیم از خامنه‌ای گرفته تا روحانی و سایر مهره‌های رنگارنگ نظام، هر روز رجزخوانی می‌کنند و قیام‌کنندگان را وابسته به عربستان و آمریکا و اسراییل می‌خوانند.

ابراهیم رئیسی، قاضی‌القضات خامنه‌ای، در مصاحبه با خبرگزاری مهر  آخوندی ۱آذر ۹۸ گفت: «کسانی که در روزهای اخیر از فضا و از دغدغه مردم سوءاستفاده کرده و در جامعه اغتشاش و ناامنی کردند... مجازات سختی در انتظارشان هست».

این فراخوان به مجازات و کشتار تا آنجا ادامه یافت که جانوری از غار تاریخ بیرون‌جسته‌ای در شبکهٔ یک سیمای آخوندی، با سوء‌استفاده از قرآن و تفسیر داعشی آن، دستگیرشدگان قیام را به زجرکش و بریدن معکوس دست و پا تهدید کرد. رذالت و خباثت به‌کار رفته در این اظهارات آن‌چنان در شبکه‌های اجتماعی صدا کرد و به نفرت عمومی مردم از نظام آدمخواران افزود که صدای «خودی‌ها»ی نظام نیز درآمد و نوشتند: «روزگار عجیبی است! در شبکه سراسری سیما صریحاً آیه «محاربه» یعنی؛ «اِنَّما جَزاءُ الَّذینَ یُحارِبُونَ اللهَ...»(مائده/۳۳)، به جریان اخیر بنزینی! تفسیر و تطبیق می‌شود و حُکم به زجرکش‌کردن و بریدن دست و پای می‌دهند. آیا داعش، با آیات قرآن غیر از این کردند!؟».(انتخاب ۶آذر ۹۸)

اگر یادمان نرفته باشد بعد از تظاهرات ۳۰خرداد ۶۰ سران خون‌آشام نظام حکم بریدن دست و پا و اعدام و تبعید دادند و بدون فوت وقت بسیاری از جوانان این مرز و بوم را در کف خیابان نیم‌کش و یا تمام‌کش کردند. فیلم‌های منتشر شده بعد از رفع قطره‌ای انسداد اینترنت، وحشی‌گری و سبعیت یاجوج و ماجوج‌های بسیجی و انتظامی را نشان داد و جهان را به حیرت واداشت.

این نظام که عاجز از حل معضلات معیشتی و خواسته‌های برحق مردم است از یک‌سو برای کشتارهای هر چه بیشتر زمینه‌چینی می‌کند و از دیگر سو درصدد شانه خالی کردن از عواقب جنایت خود و لاپوشانی آن است. وزیر کشور آخوند روحانی برای پنهان کردن دستهای جنایتکار نیروهای سرکوبگر با دجالیت تمام مدعی شد که نیروهای زخمی ‌شده‌اش در جریان قیام ۲برابر مصدوم‌شدگان است.(تسنیم ۶آذر ۹۸)

 

سکانس پایانی نظام ولایت

در قیام آبان ۹۸ خلق قهرمان ایران و جوانان شورشی شاخ ولایت را چنان شکسته‌اند که از ترس مرگ به تب راضی شده است و این هنوز اول ماجراست. خوشا مردم و مقاومت ایران که از روز اول، هرگز تن به رجس رژیم آخوندی ندادند. آنها با تقدیم ۱۲۰هزار شهید رودرروی رژیم آخوندی به‌عنوان تمامیت بدی و پلشتی و فساد ایستادند و هم‌چنان به این ایستادگی ادامه می‌دهند.

قیام آبان ۹۸ به جهانیان نشان داد که سکان نظام ولایت در سکانس پایانی خود قرار دارد. مردم ایران و فرزندان شورشی‌ آنها کمر به سوزاندن ریش و ریشه تمامیت این نظام فاسد و جنایت‌کار بسته‌اند و از این وحشی‌گریهای وحوش انتظامی و بسیجی و پاسدار هرگز نمی‌هراسند. همان‌طور که کورش کبیر قوم یأجوج و مأجوج را در پس سدی برزگ قرار داد تا در جنایت‌های خود مدفون شوند، جوانان شورشگر ایران‌زمین نیز با قیام آبانماه و استمرار آن خامنه‌ای و نظام آخوندی را به گور خواهند سپرد.

بی‌گمان همزمانی فروریختن عمق استراتژیک رژیم در عراق و... با قیام مردم در ایران‌زمین این گورسپاری را تسریع خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f5bc2d1-cb46-4baa-af12-16bc7c1e42ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات