728 x 90

کرونای گرانی به جان مردم

کرونای گرانی، ویروس مرگباری است محصول حاکمیت آخوندی برای میلیونها ایرانی محروم.

- حاج آقا اگه کرونا بگیری چیکار می‌کنی؟

- هیچی! امیدوارم زودتر بگیرم. یعنی ۹۰درصد ما امیدواریم زودتر بگیریم.. . این زندگی حساب نمیشه. این زندگیه؟

عبارت «کرونای گرانی» روز ۲۱اردیبهشت توسط آفتاب یزد، یک روزنامه حکومتی، بیان شد: «اخیراً علاوه بر ویروس کرونا شاهد کرونای گرانی در حوزه اقتصادی هستیم. قیمت اجناس رو به افزایش است و دولت برای جلوگیری از این روند اقدام نمی‌کند».

عامل کرونای گرانی و گسترش گرسنگی کیست؟

در اقتصاد ولایت فقیه، گرانی هم مثل بقیه مشکلات، ریشه سیاسی دارد. وقتی قیمت پراید ناگهان از ۴۰میلیون به ۹۰میلیون جهش می‌کند، وقتی کشاورزها محصولاتشان را دور می‌ریزند و زمانی که‌ دان مرغ و خوراک دام احتکار می‌شود و نمی‌گذارند به مرغدار و دامدار برسد، دستهایی در کار است که نمی‌خواهند قیمت مرغ و گوشت و میوه و خودرو پایین بیاید.

یک هموطن دامدار: «دیگه من گاوهام خوراک ندارن بخورن. من نمیدونم این حرف رو به کدوم مسئولی بگم.. . شماها که این‌قدر دم از تولید میزنید جهش تولید والله بالله جهش در طرف نابودی تولیده نه جهش تولید».

چه دستهایی در کار است؟

- صنعت خودروسازی در مشت سپاه پاسداران است

- ۸۵درصد صنعت مرغداری دست سازمان اقتصاد کوثر وابسته به بنیاد شهید است

-واردات دان مرغ و خوراک دام و محصولات کشاورزی هم دست سپاه است

علیرضا سلیمی، عضو مجلس ارتجاع ۲۱اردیبهشت ۹۹: «می‌دانید قیمت ماشین به کجا رسیده شما پراید تولید می‌کنید نه هواپیما.. . قیمت یک پراید مثل قیمت یک هلیکوپتر دائم در حال پرواز است جلوی این را بگیرید.. . البته علاوه بر خودرو سایر قیمتها هم هر روز بلند می‌شوی یک قیمت».

کرونای گرانی = کرونای ولایت

در شعله‌های خشم گرسنگان دود و نابود خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cd0b8d2-bbe0-4b15-9a79-e0f0dc5a2e47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات