728 x 90

«جونیور» پای ثابت غارت اموال و داراییهای مردم ایران

چپاول مردم ایران توسط آخوندهای دزد
چپاول مردم ایران توسط آخوندهای دزد
یک عضو مجلس ارتجاع به اسم بیرانوند با اشاره به تداوم غارتهای نجومی در دولت حسن روحانی روز سه‌شنبه ۳۰اردیبهشت در مجلس ارتجاع گفت: «همین الآن ورود عده‌یی آقازاده در قراردادهای نفتی باعث ایجاد فساد شده است طرف رشوه دهنده در اروپا محکوم شده، رشوه دو طرف دارد، طرف ایرانی را ما ناچاریم با اسم رمز بیاوریم بگوییم مثلاً جونیور».

یکی از پیامدهای رودررویی باندهای متخاصم در جریان زهرخوران اتمی، رونمایی آنان از دزدی‌ها و غارتگریهای همدیگر است. برخی برای از پای درآوردن حریف صریح می‌گویند و برخی برای نشاندن حریف بر سرجایش فقط اشاره می‌کنند و به‌قول معروف چوب را بر می‌دارند تا آقا دزده حساب کارش را بکند و «حق و حساب» را برساند.

ابعاد این اعتراف‌ها بسیار گسترده است. کافی است نگاهی به برخی از این اعتراف‌ها در یکی دو روز اخیر بیاندازیم تا تصویری هر چند مختصر از ابعاد دزدیهای کلان در دولت روحانی به دست بیاوریم:
آخوند حسن روحانی روز ۲۳اردیبهشت در یک سخنرانی گفت: «به نام ایستادن در برابر قدرتها و ابر قدرتها، برخی جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند».

این جماعت را حسن روحانی «کاسبان تحریم» می‌نامد و این اشاره‌یی به پاسداران و شرکای دولت احمدی‌نژاد است.

روزنامه حکومتی شرق در مورد ابعاد چپاول و حرام و هدر کردن اموال مردم توسط این باند به‌نقل از محمد جهرمی همکاسه سابقشان در کابینه احمدی‌نژاد نوشت: «حالا فصل دوره‌گردی کاسبان است، از یک‌طرف کاسبان دلواپسی از طرف دیگر آنها که دنبال فرصتی برای اعلام شکست مذاکرات بوده و هستند. وزیر کار دولت احمدی‌نژاد از ماجرای کشدار مذاکرات هسته‌یی عدد و رقم داده؛ «پرونده هسته‌یی بیش از ۱۶۰میلیارد دلار به کشور «ضرر» زده و مذاکرات مربوط به ژنو باید ۱۸سال پیش انجام می‌شد». این همان نقطه‌ای است که کاسبان تحریم به راه می‌افتند و از یک‌سو اختلاس و از دیگر سو، «دست در جیب مردم» کردن را به‌راحتی انجام می‌دهند» (شرق ۲۸اردیبهشت).

روزنامه حکومتی اعتماد از باند رفسنجانی ـ روحانی به گوشه‌یی دیگر از چپاول بانکها (البته بانک‌های باند رقیب) می‌کند و می‌نویسد: «خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که بانکها در روز روشن قانون‌شکنی می‌کنند. گفت وقتی بانکها وارد حوزه ساخت و ساز می‌شوند دیگر حاضر نمی‌شوند تسهیلات را در اختیار انبوه‌سازان قرار‌دهند، چرا که واحدهای ساخته خود را با سود بالاتری در بازار می‌فروشند و به نابسامانی این بخش دامن می‌زنند. واقعیت این است که اقتصاد ایران را با بانک فلج کرده‌اند.

یکی از سازندگان مسکن از یکی از بانک‌های خصوصی ۱۲۰میلیون تومان وام دریافت کرد و۶۰ میلیون تومان را بازپرداخت کرده، اما به‌دلیل عدم پرداخت دو قسط، بانک پنج واحد آپارتمانش را تملک کرده است. این در حالی است که قیمت آپارتمانها حداقل ۷۰۰ میلیون تومان است» (اعتماد ۲۸اردیبهشت ۹۳)

اعداد و ارقام رو شده از طرف باند دلواپسان و اطرافیان خامنه‌ای از دزدیهای مهره‌ها و مقامات باند رفسنجانی – روحانی هم در تنوع و ابعاد، دست کمی از باند رقیب ندارد

روزنامه جوان ارگان بسیج (یعنی از کاسبان تحریم) یک فقره از کارنامه پر فضیحت زنگنه وزیر نفت روحانی را رو کرد و نوشت: «شرکتهای غربی هم اینک خوش‌اقبال‌ترین شرکتهای اقتصادی هستند. آنها در دوران حکومت بیع متقابل، بیش از ۶۰میلیارد دلار از ایران گرفتند تا تولید نفت را یک میلیون و ۵۰۰هزار بشکه افزایش دهند اما در عمل تنها موفق به افزایش ۳۶۰هزار بشکه نفت شدند، آن هم با دوپینگ. تولید ۱۲۰هزار بشکه‌یی را نشان دادند و ۵۰هزار بشکه‌یی تحویل دادند» (جوان ۲۸اردیبهشت)

«رسالت»، روزنامه ارگان فاشیستی مؤتلفه هم از یک فقره (نه بیشتر تا راه مفاهمه بسته نشود) رانت بازی وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت روحانی البته با همکاری بانک مرکزی را خبر داده و می‌نویسد: «سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ در ارتباط با روند رسیدگی به رانت ۶۵۰ میلیون یورویی بانک مرکزی و وزارت صنعت به یک تاجر در کمیسیون اصل ۹۰، اظهار داشت: با توجه به این‌که بعد از مهلتهای تعیین شده برای ارائه توضیح وزارت صنعت و بانک مرکزی در این خصوص هنوز پاسخی به این کمیسیون نرسیده است. می‌توان گفت که این دستگاهها جوابی ندارند... عدم پاسخگویی بانک مرکزی و وزارت صنعت با وجود مهلت تعیین شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ نشان می‌دهد که این رانت داده شده و مسئولان پاسخی در این باره ندارند. اگر این رانت داده نشده بود حتماً آقایان پاسخ می‌دادند» (رسالت ۲۹اردیبهشت).

این رو کردن باندی دست همدیگر هنوز از نتایج سحر است باش تا صبح زهرخوران رژیم یعنی روز اضمحلال و سرنگونی‌اش فرا برسد. آن روز پرونده‌ها به‌طور کامل گشوده می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ebe6d8b-a9a5-422e-8ea9-74f4b1528dce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات