728 x 90

چارهٴ گورخوابی‌ هم سرنگونی نظام است

زندگان در گور
زندگان در گور
همین سه‌شنبه ۲۳آذر امسال بود که دولت اعلام کرد بودجه مؤسسه نشر آثار خمینی و متعلقات آن یعنی قبر خمینی و پژوهشکدهٴ خمینی در دولت روحانی هفت‌ونیم برابر شده. کمی بعد یکی از مسؤلان قبر خمینی گفت: بودجه مؤسسه به ۳۴میلیارد تومان در سال ۹۵ افزایش یافته و همین ردیف بودجه در سال ۹۶ به‌مبلغ ۴۵میلیارد و ۴۴۰میلیون تومان افزایش خواهد یافت!

همان منبع نوشته: این عدد با در نظر گرفتن تملک دارایی‌های سرمایه‌یی (مؤسسه)، 76میلیاردو 989 میلیون و 300هزار تومان است!

همان مسؤل اضافه کرده بود: این عدد با فرض در نظر نگرفتن تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، شامل ٢٠ میلیارد تومان برای مؤسسه نشر آثار امام و هشت‌ میلیارد ‌و ٩٤٠ میلیون تومان برای پژوهشکده امام خمینی انقلاب اسلامی و ١٦‌میلیارد‌ و ٥٠٠ میلیون تومان برای آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره؟!) لحاظ شده است.

کمی بیشتر در اینمورد بدانیم:
روزنامه اطلاعات در سال ۱۳۷۱ نوشت: «مرقد و مصلای خمینی در بهشت زهرا بنایی شامل ۶۰۰ هزار متر مربع بنای سر پوشیده، مساحت مسقفی بطول یک کیلومتر و عرض بیش از نیم کیلومتر است که نظیر آن در هیچ‌یک از دیگر بناهای مذهبی جهان چه اسلامی چه مسیحی چه یهودی و چه مذاهب غیرتوحیدی نمی‌توان یافت“.

آخوندها بعداً در محلی که خمینی موقع ورود به بهشت زهرا، در آنجا نشست و سخنرانی معروفش را ایراد کرد هم، یک بنای یادبود ساختند، اینهم عکسش!


برای قبر خمینی یک ضریح طلا درست کرده‌اند که غیرقابل قیمت‌گذاری است!

برای قبر خمینی یک گنبد طلا و چهار گلدستهٴ تماماً طلا ساختند. عکس زیر میزان طلای به‌کار رفته در قسمت بیرونی قبر خمینی را نشان می‌دهد.

اینهم سنگ‌قبر خمینی است که در مقایسه با اندازه هیکل کارگری که کنار آن مشغول کار است، ابعاد آن بهتر فهمیده می‌شود.

 
حالا در نظر بگیرید که این مجموعه با این طول و عرض، سالانه هم ۳۴میلیارد تومان بودجه مصوب دارد که در بودجه سال ۹۶ به ۴۵میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

خب از قبر خمینی بگذریم و سری به پدر زن مجتبی‌ خامنه‌ای، یعنی حداد عادل بزنیم. ایشان سالانه 11میلیارد و 800 میلیون تومان بودجه مصوب دولتی می‌گیرند که سالی دویست تا کلمه چپ اندر قیچی فرهنگستانی ابداع کند که مردم بهتر و روانترش را پیشاپیش و در عرصه کوچه و خیابان ساخته و رایج کرده‌اند!

سری بزنیم به یک جای دیگر این نظام. روزنامه حکومتی رسالت ارگان باند غارتگر بازار از جناح‌های شریک در قدرت، روز 19آبان امسال (95) نوشت ایرانی‌ها امسال 108میلیارد تومان زکات به جیب حکومت ریختند.

سال 1384 و در جریان دعوای باندهای درونی رژیم، ناگهان اعداد و ارقامی از پرداخت‌های قانونی؟! نظام به برخی عناصر و نهادهای عجیب و غریبش منتشر شد که دود از کلة ملت بلند کرد.

افشاگری منحصربه‌فردی که دیگر تکرار نشد اما رد آن را در تمامی بودجه‌های سال‌های بعد تاکنون می‌توان رصد کرد و عدد کلی‌اش را دریافت. در آن افشاگری، مشخص شد که نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها سالانه 9میلیارد و نهصد و بیست و پنج میلیون تومان بودجه؟! دارد. حالا این‌که این پول را نمایندگان خامنه‌ای در دانشگاه خرج چه چیزی جز سرکوب دانشجویان می‌کنند؟ خدا داند!

بعد هم اسامی دیگری مانند پژوهشکدهٴ خمینی، مجمع جهانی علوم اسلامی که معلوم نیست رئیسش کدام یک از بستگان خامنه‌ای است و کارش چیست؟ یا مثلاً بنیاد حکمت صدرا و آستان قدس که خودش یکی از پردرآمدترین نهادهای مذهبی کشور محسوب می‌شود و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و خود سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه الزهرا و ”مجلس تعهدات سفر‌های رهبری“ ؟! و ”مخارج خاص رئیس‌جمهور “و ”رئیس مجلس“ و... که هر کدام از23میلیارد تومان تا 20میلیارد تومان و... بودجه سالانه دارند. (برای دیدن اصل این اعداد و ارقام می‌توانید نگاه کنید به کتاب بودجه سال 84 رژیم).

حالا با دیدن میزان این همه پول‌های پرداختی به آخوندها و فک و فامیل‌هایشان نگاهی هم بکنید به هموطنانی که در گورهای آماده شده برای اموات زندگی؟! می‌کنند و تازه از آنجا هم رانده می‌شوند! و بعد هم نگاهی بکنید به قیمت خرید خانه در همین تهران خودمان که بنا‌ به اطلاعاتی که همین الآن می‌توانید از سایت‌های مربوط به خرید و فروش املاک به دست آورید، تا ببینید با همین عدد‌های میلیاردی که در بالا به آنها اشاره شد:
چند خانه می‌توان برای هموطنان بی‌پناهمان خرید و یک شبه مسأله مسکن را از لیست مشکلات ملی حذف کرد.

تا ببینید با همین پول‌ها، چگونه می‌توان مشکل بیکاری را برطرف کرد و...

به‌عنوان نمونه فقط بودجه قبر خمینی را (که همین امروز نوه تن پرورش حسن برای رفع و رجوع آن به صحنه آمده و تلاش کرده، با حمایت لفظی از گورخواب‌ها، موج نفرت برخاسته از آنهمه تجمل در کنار آنهمه فقر را از امام خبیثش و خودش و خانواده‌اش برگرداند) به قیمت یک خانهٴ نقلی ۳۵ میلیون تومانی تقسیم کنید تا ببینید با یک‌سال بودجه مربوط به مرده خمینی می‌توان بلافاصله ۱۰۰۰ خانواده را از گورخوابی نجات داد.

بگذریم که با پولی که برای ساخت و پرداخت بزرگترین معبد مشرکان نظام ولایی، یعنی قبر دجال خرج شده، می‌توان یک شبه بساط فقر و تنگدستی و مفاسد اجتماعی ناشی از آن را در ایران، جمع کرد.

با آن 11میلیارد پول مفتی که به حداد عادل داده می‌شود می‌توان بلافاصله نزدیک به 400 خانوادهٴ کارتن خواب را از سرمای خرابات و ویرانه‌های گوشه و کنار شهر نجات داد.

با بودجه بنیاد صدرا و مخارج خاص رهبری و رئیس‌جمهور و آن همه حسابهای بانکی میلیاردی حرام لاریجانی و... چه‌ها که نمی‌توان ساخت و چه‌ها که نمی‌توان کرد؟

اما، همهٴ داستان اتفاقاً در همین نکته ساده است، آخوندها حکومت را چهار چنگولی قبضه کرده‌اند برای همین میلیاردها تومان! مگر کسی در این شک دارد؟

اینهمه سرکوب و قتل و جنایت و زندان و اعدام هم برای استمرار غارت همین ثروت ملی است تا آخوندها و پاسدارانشان در رفاه زندگی کنند و ملت هم به مقبره نشینی و کارتن خوابی و گورخوابی، روزگار بگذراند.

واقعیت آنکه، داستان ”گورخواب‌“ها، نمودی از حقیقت یک نظام نیست، نمایش همهٴ داستان این نظام با مردم ایران در تمامی این سی و هفت هشت سال است. این چکیده داستان ستم طبقاتی در کثیف‌ترین شکل آن است. ستمی تاریخی که روزی حضرت علی همهٴ آن‌را در یک جملهٴ کوتاه، خلاصه کرد:
هیچ نعمت انباشته‌ای ندیدم مگر که در همسایگی آن هم حقی پایمال شده بود. (ما رایت نعمت موفوره الا و فی جانبها حق مضیع)

داستانی که در روزگار ما جز با سرنگونی آخوندها پایان نمی‌یابد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ff5cdab-0cba-4cd1-a68b-91507aa5f5c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات