728 x 90

رک تو روم گفت: از شما آخوندها متنفرم!

آخوند ماندگاری
آخوند ماندگاری
میگه من از شما آخوندها متنفرم، مرده شور همه تون رو هم ببره! قشنگ به من گفته‌اند ها

کی گفته یکنفر باید بر همه حکومت کنه؟
اصلا مگه ولایت یعنی حکومت فرد یا حکومت خدا؟
.. امروز هم حرف‌ها پچ پچ ها داره میشه ها! کی گفته ولی‌فقیه بر اساس شرایط بشه بگذارید؟ خودمون انتخاب کنیم!

می‌خواهند تحت عناوین خاص، حوزه را به دوران قبل از انقلاب برگردانند.

همراهی مردم از نظام کم شده
کم کم روحانیت رو می‌خواد حذف بکنند از سیاست!
یک حاج آقای روحانی... فرمودند... من 37سال از انقلاب گذشته، یکدونه نماز جمعه نرفتم یکدونه انتخابات هم شرکت نکردم. مسجد مون هم من رو خیلی قبول دارند!

این باعث میشه یک کم ما ترسمون ورداره
... . تو هیأت به ما بگند آقا اگه میشه از امام و رهبری و شهدا و مسائل سیاسی و فلسطین و سوریه و عراق و لبنان چیزی نگید، فقط بیائید واقعه عاشورا بگید!...

همراهی مردم برای نظام جمهوری اسلامی 98 و دو دهم درصد بوده،

امروز همراهی مردم یه 10-20 درصد کم شده
آنچه خواندید بخشی از صحبتهای دو تن از آخوندهای شناخته شده نظام است که در همین روزهای اول دهه زجر، توسط رسانه‌های رژیم، منتشر شده‌ است. یکی آخوند ماندگاری است و دیگری آخوند محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیة قم.

ماندگاری از تنفر جوانان نسبت به آخوندها و اساساً حکومت مذهبی و دیکتاتوری ولایت‌فقیه صحبت کرده و یزدی از بروز و ظهور همین گرایش در حوزه‌های آخوندی! یعنی عمق استراتژیک – ایدئولوژیک نظام!

نفرت و انزجار جوانان و کلاً مردم از فاشیسم مذهبی و تمامی ساختارهای آن به‌ویژه ولایت منحوس فقیه، امری طبیعی است. چرا که نزدیک به تقریباً 38سال است مردم ایران در حال مقاومت در برابر نظام ولایت‌فقیه هستند، در این راه بیش‌تر از 120هزار شهید داده‌اند، بیش از 33هزارشان در تابستان سال 67 در زندانهای همین آخوندهایی که هنوز هم مصدر امور‌اند، قتل‌عام شده‌اند و یاران باز مانده‌شان هنوز هم کوه به کوه و شهر به شهر، مقاومت‌شان را ادامه می‌دهند و با تحمل رنج آوارگی و هجرت و مقاومت، از ایران به عراق، از عراق به دیگر کشورها می‌روند تا شعلهٴ مقاومت برضد ارتجاع مذهبی حاکم بر میهن را روشن نگه‌دارند.

اما بروز گرایشاتی مشابه انزجار جوانان از نظام مذهبی حاکم به‌ویژه اصل پلید ولایت ‌فقیه از آن نکاتی است که پس از این همه سرکوب، تازگی دارد!

و از آن تازه‌تر اعتراف آخوندها به از دست دادن حمایتی است که سال 57 امام ریاکارشان خمینی ضدبشر با فریب مردم به دست آورد و چون به کرسی قدرت نشست، کمر به قتل همان مردم بست!

آخوند ماندگاری می‌گوید نظامشان ”یک 10-20 درصدی“ از حامیانش را از دست داده. البته دروغ می‌گوید و خودش هم بهتر از هرکس دیگری می‌داند دارد دروغ می‌گوید.

چرا که این نظام تقریباً 95 درصد حامیان روز اولش را از دست داده، و آرام آرام دوران انقلاب و تسویه‌حساب مردم با سارقان انقلاب 57 دارد از راه می‌رسد.

همین چند روز پیش بود که کارگران کارخانجات هپکوی اراک، با همان شعارهای سال 57 به خیابانها ریختند و گفتند: زیربار ستم نمی‌کنیم زندگی، جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی... .

به نظر می‌رسد روزهای خوشی در راه است، روزهای انقلاب! روزهای خلاص شدن از شر آخوندهای پلید و جنایتکاری که در این سه چهار دهه، خون ملت را توی شیشه کردند!

روزهایی که جوانان ایران‌زمین همهٴ حسابهای معوقة خود را با آخوندها صفر صفر خواهند کرد.

و جالب آن‌که شرایط انقلابی فعلی در داخل میهن اشغال شده، با تغییر سیاست آمریکا و رفتن بزرگترین دوست و یار و یاور و پشت و پناه آخوندها در کاخ سفید یعنی اوباما همراه شده!

آخوند ماندگاری حق دارد وقتی می‌گوید با این اوضاع، ترس ”ورش“ دارد!

اصل حرف‌های ماندگاری و یزدی را می‌توانید در زیر بخوانید و خود را برای روزهای خوش آینده آماده کنید.

***
روز 11بهمن 95 آخوند ماندگاری در مصاحبه مفصلی با تلویزیون شبکه 2 رژیم ضمن نکاتی گفت: ”با یک جوان برخورد می‌کنم میگم اجازه میدی باهات حرف بزنم؟ میگه من از شما آخوندها متنفرم مرده شور همه تون رو هم ببره قشنگ به من گفته‌اند ها... ...“.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ”می‌خواهند ولایت مداری رو هم فتیله‌اش رو بیارنـــــد بگید پائین، کی گفته یکنفر باید بر همه حکومت کنه؟ اصلاً مگه ولایت یعنی حکومت فرد یا حکومت خدا؟ جواب؟ ولایت یعنی حکومت یک فرد یا حکومت خدا؟ حکومت خداییه.. امروز هم حرفها پچ پچ ها داره میشه‌ها کی گفته ولی‌فقیه بر اساس شرایط بشه بگذارید خودمون انتخاب کنیم اینها اگر بتونند فتیله ولایت رو بکشند“.

همان روز 11بهمن خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم نوشت: «آیت ا... یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نگرانی که در میان بسیاری از دلسوزان وجود دارد این است که گویا روند عمومی حوزه، به‌گونه‌یی پیش می‌رود که برخی می‌خواهند تحت عناوین خاص، حوزه را به دوران قبل از انقلاب برگردانند“.

روز 13بهمن 95 باز هم همان آخوند ماندگاری در یک گفتگوی دیگر با یک شبکهٴ تلویزیونی دیگر رژیم (شبکهٴ 3) گفت: ”همراهی مردم از نظام کم شده... کم کم روحانیت رو می‌خواد حذف بکنند از سیاست“.
وی در قسمت دیگری از سخنانش گفت: ”شما مردم باید این تفکیک رو بگذارید کنار یعنی حتی اگر وقتی مردم به من بگند تو آخوند سیاسی هستی دفاع میکنی از حکومت و گاهی وقتها هم تذکر میدهی بقول ایشون به دولتی که نمی‌پسندی تذکر زیادی میدی گیر میدی به دولتی که می‌پسندی دفاع میکنی توجیه میکنی... . پس ما حرفهای دیگه‌ات رو هم گوش نمی‌کنیم بعد بروند سراغ روحانیتی که اصلاً هیچ دخالتی نمی‌کنند حتی نه تنها راهپیمایی 22بهمن نه راهپیمایی روزقدس نه انتخاباتها نه هیچی هیچی نه برای نماز جمعه یک حاج آقای روحانی گفت فرمودند من 37سال از انقلاب گذشته یکدونه نماز جمعه نرفتم یکدونه انتخابات هم شرکت نکردم مسجد مون هم من رو خیلی قبول دارند! خب شما اینجوری کردید قربونتون بشم شما هم بیائید روحانیت رو تفکیک نکنید... این امر که مردم تفکیک و تقسیم بکنند باعث میشه یک کم ما ترسمون ورداره خب ما اگر می‌خواهیم با این مردم حرف بزنیم منبر بریم اینها ما رو برای منبر بخواهند و ما بتونیم مجالس شون بریم ظاهراً باید از سیاست کمتر بگیم... .. این قصه داره تو مجامع جا می‌افته‌ها آقای شریعتی ها! که آخوندی که تو مسائل سیاست و حکومت و نظام دخالت میکنه این آخوند سیاسی است بگذاریمش کنار... . تو هیأت به ما بگند آقا اگه میشه از امام و رهبری و شهدا و مسائل سیاسی و فلسطین و سوریه و عراق و لبنان چیزی نگید فقط بیائید واقعه عاشورا بگید... متأسفانه داره اینها جا می‌اندازند بعضی‌ها.. … .. مردم ما روحانیت رو هل ندهند... . به سمت جدایی دین از سیاست بگند حاج آقا شما فقط بیا عاشورایت رو بگو فاطمیه نزدیکه فقط بیا خطبه حضرت زهرا رو بخون... اصلاً به مسائل روز تطبیق نکنی ها!... ... غصه داریم آقای شریعتی، همراهی مردم برای نظام جمهوری اسلامی 98 و دو دهم درصد بوده‌ امروز همراهی مردم یه 10-20 درصد کم شده“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88f40a58-6d2c-4012-9511-3b12e0f86a15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات