728 x 90

پشت دزدیها و اختلاسها چه کسی است؟

دزدی و اختلاس توسط ایادی رژیم
دزدی و اختلاس توسط ایادی رژیم
چرا دزدیها و اختلاسهای نظام آخوندی از اموال مردم ایران پایان نمی‌گیرد؟ منشأ اصلی غارت داراییهای مردم کیست؟ چرا هر روز خبر از دزدیهای نجومی می‌شنویم و ادعاهای قضاییه رژیم مبنی بر رسیدگی و تحقیق و تفحص! اما باز هم هر دور با ابعاد بزرگتری از اختلاسها مواجهیم؟ دزدها و غارتگران، پشتشان به چه کسی یا کسانی در نظام ولایت‌فقیه گرم است؟

در حالی که بسیاری از اقشار تهیدست، سرپناهی جز گور و کارتن و لوله آب، برای خود سراغ ندارند، هر روز در دعواهای باندی، اخبار جدیدی از غارتهای میلیاردی توسط کارگزاران رژیم افشا می‌شوند. یکی از آخرین نمونه‌ها را اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در مورد دزدیها در پروژه پارس جنوبی که توسط سپاه پاسداران در دولت پاسدار احمدی‌نژاد انجام شده است این‌طور بیان کرد: «در این پروژه در مقطعی چهار مقام ارشد تصمیم گرفتند یک‌میلیاردو ٨٠٠‌میلیون دلار پول این مملکت را به آقایی بدهند تا حق‌الزحمه پیمانکاران پارس جنوبی را پرداخت کند و این آقا آن پول را در حساب بانکی خود می‌گذارد و تنها ٦٠٠‌میلیون‌ دلار آن را پرداخت می‌کند و مابقی نزد او می‌ماند. مقامات سابق باید در این رابطه پاسخ‌گو باشند». وی به‌طور سربسته تری گفت: «در این مقطع چندده‌میلیارد دلار از پول ملت ایران به غارت رفته است.» (روزنامه حکومتی شرق 11اسفند 95)
یک مهره دیگر نظام یعنی علی مطهری، نایب رئیس مجلس ارتجاع، با اعتراف به ابعاد نجومی اختلاس و غارت توسط دولت احمدی‌نژاد، قضاییه رژیم را هم شریک این غارتگری قلمداد کرد و گفت به نظر من دستگاه قضایی در برخورد با این تخلفات کوتاهی کرده است.
تاجگردون عضو مجلس ارتجاع در مورد تخلفات نفتی باند احمدی‌نژاد گفت: «ارقام به 27هزار میلیارد تومان می‌رسید».
پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع نیز در دانشگاه شیراز با اشاره به دزدیهای باندهای حکومتی گفت: «اینکه امروز معلوم نیست 800 میلیارد دلار در مملکت کجا رفته است، مقصر خود ما هستیم و به‌دلیل ضعفهای حاکمیتی دچار این مشکلات شده‌ایم و نباید آن را به گردن آمریکا یا هر کشور دیگری بیندازیم، آخر مگر ما خواب بودیم که این‌همه اختلاس در کشور روی داد؟ قوه قضاییه کجا بود؟ این گرفتاریها را ما در کشور درست کرده‌ایم نه آمریکا». (خبرگزاری حکومتی فارس 11اسفند 95)

به راستی پشت این همه دزدی و غارتگری چه کسی یا کسانی یا نهادی در رژیم آخوندی هستند که می‌شود این میزان دزدید و غارت کرد؟

واقعیت این است که نظام ولایت از روز اول حاکمیتش تاکنون، تماماً دنبال غارت و چپاول مردم ایران بوده و تمامی جناح های رژیم هم در اختلاس و غارت ثروت مردم ایران همواره از هم سبقت گرفته‌اند. این روزها هم در جنگ گرگها هر روز یک یا چند اختلاس میلیاردی مطرح می‌شود که هر کدامش به تنهایی اگر در کشور دیگری بود به سقوط آن دولت میانجامید!

آنچه در این بین قابل‌توجه است، وجه سیستماتیک و ارگانیک چپاولها و اختلاس‌ها به‌ویژه در باند ولی‌فقیه و سپاه پاسداران به‌عنوان ضامن و حافظ نظام ولایت می‌باشد.

جهانگیری معاون اول روحانی در 12اسفند با اشاره به پارس جنوبی که در انحصار وابسته به سپاه است می‌گوید: «در این پروژه در مقطعی چهار مقام ارشد تصمیم گرفتند یک میلیارد و 800 میلیون دلار پول این مملکت را به آقایی بدهند تا حق الزحمه پیمانکاران جنوبی را پرداخت کند و این آقا این پول را در حساب بانکی خود می‌گذارد و تنها 600 میلیون دلار آن را پرداخت می‌کند و مابقی نزد او می‌ماند»

سپاه و بیت خامنه‌ای تحت عنوان دور زدن تحریم‌ها، سرمایه‌های کلان این مردم را برای حل مسایل خودشان به نام افراد خودشان ثبت می‌کنند. مثلاً در مورد پرداخت به پیمانکاران خارجی که در خبر بالا آمده است، جهانگیری افشا می‌کند که 600 میلیون آن پرداخته شده و یک میلیارد و 200 میلیون دلار آن به جیب زده شده است. ولی باز نمی‌کند به کدام جیب!

مثال دیگر مسأله بابک زنجانی است؛ میلیاردها دلار سرمایه این کشور در اختیار او قرار می‌گیرد. این پولها به کجا رفته که برگشت پذیر نیست و حتی می‌خواهند او را اعدام کنند که معلوم نشود که این پولها واقعاً دست کیست؟ جهانگیری چند روز قبل افشا کرد که اطلاعات سپاه و قوه قضاییه اجازه ورود به پرونده زنجانی را به وزارت اطلاعات و دولت هم نمی‌دهند. پشت این قضیه چه کس و چه کسانی هستند؟

مثال دیگر؛ در دوره احمدی‌نژاد که هفتصد الی هشتصد میلیارد دلار درآمد این مملکت را به هدر دادند، در دوره دوم ریاست‌جمهوری وی یک ستاد اقتصادی درست شده بود که مصلحی وزیر اطلاعات، حمید یزدی معاون اقتصادی وزیر اطلاعات، ایروانی و آقا محمدی نماینده خامنه‌ای در آن بودند و سر این ستاد هم وصل بود به مجتبی‌خامنه‌ای.

یکی از عواملی که این تحریمها را قرار بود دور بزند و پولها را بگیرد، بابک زنجانی بود که زیر نظر حمید یزدی زنجانی کار می‌کرد. و این پولهایی که از این طریق بالا کشیده شده تماماً در حساب خامنه‌ای و مجتبی و سپاه جهل و جنایت است که خرج تروریسم و سرکوب، علاوه بر اختلاسهای فردی‌شان می‌شود.

حالا چرا این‌طور اختلاسهای کلان وسیستماتیک انجام می‌شود، علتش این است که خامنه‌ای، حفظ نظامش را، از طرفی در وجود دستگاههای گسترده سرکوب، از بسیج، سازمان اطلاعات سپاه، 32 سپاه در 31 استان کشور، لباس شخصی‌ها و... می‌داند و از طرف دیگر در دخالت در کشورهای دیگر که خودش هم آن را جزو لاینفک حفظ نظام اعلام می‌کند.

طبیعی است که این دم و دستگاه، مخارج کلان دارد، لذا خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع یک امپراتوری مالی را که اساساً بر مبنای غصب و دزدی و غارت این ملت است برای این منظور ایجاد کرده است که ستون فقرات آن سپاه پاسداران است. یک نهاد گسترده دیگر ستاد فرمان امام است که از غصب اموال مخالفان از جمله اموال مجاهدین شکل گرفته که بیش از 95 میلیارد دلار سرمایه دارد. یا آستان قدس رضوی که یکی از سران کمیته مرگ قتل‌عام 67 آخوند رئیسی را مأمور آن کرده که از پایه‌های این غارت و دزدیها است. خامنه‌ای با این دستگاه عریض و طویل اقتصادی هزینه‌های سنگین دخالت در عراق و سوریه و یمن... . را تأمین می‌کند.

البته رژیم مدعی است که دخالت در سوریه و عراق برای امنیتش ضروری است و همه نظامها هم برای امنیت خودشان خرج می‌کنند، بالاخره همین اقدامات باعث شده که برخلاف کشورهای دیگر در ایران داعش و امثال او نتوانند امنیت را بهم بزنند.

در برابر این حرفها باید پرسید امنیت کی مورد نظر است؟ ولی‌فقیه و نظام چپاول و غارت و جنایت یا امینت مردم؟ کدام؟

اگر در سوریه و عراق جنگ و دخالت را متوقف کند، تهدید امنیت جانب کیست؟ داعش یا مردم؟

دشمن و خصم آشتی ناپذیر مردم ایران این نظام پلید ولایت فقیه است. داعش و القاعده همه زائیده این نظام پلید بوده و در ارتباط با این رژیم هستند. به‌عبارت دیگر خامنه‌ای خودش ابوداعش است.

واقعیت این است که اگر شاخ رژیم در سوریه و عراق بشکند و سپاه و عوامل آن دستشان از دخالت قطع شود، فضا برای مردم باز خواهد شد که ولی‌فقیه با تمام اعوان و انصار آن را به گورستان تاریخ بفرستند. آری خامنه‌ای و نظامش از خروش مردم و مقاومت پیشتاز آنها وحشت دارند و همه این اختلاس و دزدیها هم برای حفظ همین جلادان، برای سرکوب مردم ایران‌زمین است.

واقعیت دیگری که باید روی آن تأکید کرد این است که اختلاس و چپاول این جناح و آن جناح ندارد، همه در

چاپیدن و نابودی حرث و نسل مردم با هم هستند، این روزها هر وقت جناح روحانی صحبت از برگشت پولهای

بابک زنجانی می‌کند، قوه قضاییه پرونده برادر روحانی که همه کاره روحانی هم هست را به رخ آنها می‌کشد.

بنابراین منشأ تمامی فقر، گورخوابی، کارتون خوابی، بیکاری... هیچ نیست، جز نظام ولایت فقیه که سرتا پا فاسد هستند. هرکس هم بیشتر شعار مبارزه با فساد می‌دهد، مشخص شده است که بیشتر دزدیده و جنایت کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee0d752a-603c-45aa-93ea-63931df9ed97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات