728 x 90

به مردم ایران که در خانم مریم رجوی نمایندگی می‌شوند، بهترین تبریکها را تقدیم می‌کنم (سرمد عبدالکریم)

سرمد عبدالکریم
سرمد عبدالکریم
مردم ایران به‌مناسبت عید سال نو ایرانی جشن گرفته‌اند اما مراسم امسال خصیصه بسیار ویژه‌ای دارد به‌طوری‌که (گویی) ایران در تمامیت آن به همراه طلایه‌داران مجاهدین خلق که تماماً به آلبانی منتقل شده‌اند جشن گرفته‌اند (در حالیکه) رهبری شورای ملی مقاومت ایران طرحهای شیطان این زمان (علی خامنه‌ای) و باند آخوندهای جنایتکار قم و تهران برای کشتار و پایان دادن به مبارزین ایرانی را که در اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد بودند را به شکست کشانده‌اند.

انتقال مجاهدین به آلبانی بعد از زنجیره‌یی از جنایتها که از طرف شبه‌نظامیان و باندهای قم و تهران در حق آنها انجام شد و منجر به پیوستن تعداد بسیار زیادی از مجاهدین به برادران شهیدشان که در راه آزادی ایران شهید شده بودند گردید و با آنها تعداد شهدا به صدها هزار تن از اعضای مجاهدین خلق افزایش یافت شهیدانی که مسیر آزادی و رهایی از حاکمیت بردگی و بنده‌ساز را (با خونشان) هموار کردند.

و این جنایتها و بمبارانها و کشتارهایی که در زمان اشرف مجاهد انجام شد مجاهدین را مجبور به ترک این شهر زیبا که مجاهدین آن را با عرق و خون و اموال‌شان ساخته بودند و آن را به یک شهر متمدن و پیشرفته که مایه انگیزه مبارزین اشرفی بود تبدیل کرده بودند گردید کارهای هنری و علمی بسیار عالی که افراد این قشر در آنجا ارائه کرده بودند آنها را آماده ورود به ایران و بنای یک کشور آزاد و نو گردانده است و این طلایه‌داران صفوف میلیونها ایرانی را در نوردیدند تا تمدن ایران آزاد را که در همکاری با کشورهای همسایه در منطقه و جهان و به دور از فرقه‌گرایی و نژادپرستی باشد بنا نهند. بنابراین رژیم آخوندهای تهران از طریق دستگاههای سرکوبگر سپاه و شبه‌نظامیان و بسیج و غیره طرح پلیدی را برای پایان دادن به این قشر محاصره شده در شهر اشرف که تحت یک محاصره وحشیانه که کره زمین در تاریخش مشابه آن را بخودش ندیده پیاده کردند. و فشار بسیاری را بر مجاهدین با هدف اخراج آنها از شهر حفاظت‌شده اشرف که جنایتکاران قم و تهران از نفوذ در آن با خودروهای انفجاری برای کشتار مجاهدین آن‌چنان که در مورد عراقیان و کشتار آنها در همه شهرهای عراق انجام می‌دادند. شکست خورده بودند اعمال کردند.

و رژیم جنایتکار خامنه‌ای از طریق نماینده‌اش نوری مالکی برای انتقال مجاهدین به اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد پافشاری کرد تا در مقابل جنایتهای بسیج و سپاه و شبه‌نظامیان خامنه‌ای برای انجام جنایت و کشتار و انهدام و موشک‌باران (مجاهدین) اضافه بر محاصره جنایتکارانه برای جلوگیری از این‌که مجاهدین نیازمندیها و وسایلشان را با خودشان بردارند دستش باز باشد و این جنایتکار حتی جلوی داروهای آنها را هم گرفت.

بنابراین جشن امسال یک مراسم بسیار ویژه است. رهبری سازمان تمامی طرحهای دجال این دوران خامنه‌ای را درهم‌شکسته و 3000تن زنان و مردان مبارز را که طلایه‌داران ایران مجاهد هستند را به‌صورت امن منتقل کرده است و امروز این قشر برنامه‌های مبارزاتی آموزشی و آمادگی برای ورود به ایران و بنای یک ایران جدید آزاد و همکار را آماده‌سازی می‌کند. و عید نوروز امسال با سلامت مجاهدین خلق با دیدار قهرمان مقاومت ایران جناب رئیس‌جمهور مریم رجوی که برای اولین بار با اعضای سازمان در آلبانی بعد از یک محاصره طولانی دیدار می‌کند همراه شده است تا به همه جهان اعلام نماید که ایران آماده تغییر مسالمت‌آمیز و دموکراتیک و دور کردن منطقه از جنگها و بحرانهاست. پس همه تهنیتها به مردم دوست ایران، و تمام تبریکها به مجاهدین خلق و رهبری مجاهدشان و تمام تبریکها به رئیس‌جمهور مریم رجوی، و به خواهر رئیس‌جمهور می‌گوئیم که آیا سال آینده را به یاری خداوند با مردم ایران در داخل ایران آزاد و نوین جشن خواهید گرفت؟

نویسنده و خبرنگار عراقی
مدیر آژانس خبرگزاری عراق.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/743a7f83-758b-4cd9-b719-ca66690691c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات