728 x 90

بالا گرفتن موج «بگم بگم؟»!

فاشگوییها و رسواگریهای متقابل کاندیداهای اصلی علیه همدیگر
فاشگوییها و رسواگریهای متقابل کاندیداهای اصلی علیه همدیگر
در مناظرهٴ سوم، در خلال فاشگوییها و رسواگریهای متقابل کاندیداهای اصلی علیه همدیگر، شاهد تهدیدهای آنها به افشای رسواییهای بیشتر علیه همدیگر بودیم که در رژیم و از زمان مناظرة‌های معروف سال 88، به بگم بگم معروف شده است:
آخوند روحانی 23 اردیبهشت96: «من برخی نکات را نمی‌خواهم و مایل به مطرح کردن آن نیستم... آقای رئیسی شما قاضی هستید و دستتان باز است. شما دادستان روحانیت هم هستید و می‌توانید همه علما را دستگیر کنید، بپرسید که علما از شما چه کشیده‌اند».

دعوای بگم بگم، پس از مناظره هم اساساً بین روحانی و باند او با قوه قضاییه که به حمایت از رئیسی وارد دعوا شده بود، به‌طور شدیدتری ادامه پیدا کرد:
آخوند منتظری دادستان رژیم 24 اردیبهشت96: «در مناظره گفته شد که بروید بپرسید که علما از شما چه کشیدند؟ دادسرای روحانیت یک نهاد تأسیس شده توسط... خمینی است و بعدها در چارجوب قانون، قانونی شد. خود بنده از سال ۶۰ در دادگاه سپاه بودم، و سینه‌ام پر از اسرار است، آیا باید همه را بگویم؟».

آخوند اژه‌ای 24 اردیبهشت96: «ما امروز در دستگاه قضایی برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود دم فرو بسته‌ایم و حرفی نمی‌زنیم، اما به‌طور قطع در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع را به این اظهارنظرها خواهیم داد. کاش برخی برای کسب چند رأی آن هم اگر بتوانند کسب کنند، از هر ترفند ناصحیحی استفاده نمی‌کردند».

در برابر مقامهای قوه قضاییه، بعد نوبت روحانی و باند او بود که متقابلاُ تهدید کنند که آنها هم اسرار زیادی از فضاحتها و جنایتهای رقیب در چنته دارند:
روزنامه حکومتی قانون 23 اردیبهشت 96:
«شیخ دیپلومات، نشان داد که سخن‌ برای گفتن فراوان دارد ولی بدون شک استراتژی بگم‌بگم را در دستور کار خود قرار ‌نمی‌دهد. روحانی صبر و تأمل می‌کند، اگر رقیب بیش از حد خود پا از گلیم دراز کرد، وارد میدان می‌شود و تنها گوشه‌یی از حقیقت را بیان می‌کند».

در این میان کاندیداهای نخودی این نمایش انتخابات و نمایشهای قبلی هم برای این‌که از قافله عقب نمانند، خود را وارد این آش کردند:
میرسلیم از باند مؤتلفه 24 اردیبهشت96: «رئیس‌جمهور ما 6ماه پیش به‌طور غیرعلنی در نیویورک یک سندی امضا می‌کند که امروز جزئیاتش فاش شده است».

توئیت پاسدار رضایی پیرامون مناظره سوم؛ 23 اردیبهشت96: «زنده باد اخلاق؛ کسی علیه رئیسی پرونده‌یی نداشت، ولی رئیسی پرونده دیگران را آشکار نکرد».

آخوند رئیسی هم پس از مناظره دوباره چوب افشا را بالا برد و حریف را تهدید کرد که خیلی چیزها در سینه دارد که اگر افشا کند، اوضاع به هم خواهد خورد.

آخوند رئیسی 24 اردیبهشت96: «من به‌دلیل سابقه‌یی که در کارم داشته‌ام، سینه‌ام پر از اسرار است که اگر بخواهم می‌توانم آن اسرار را افشا کنم، اگر لب به سخن بگشاییم وضعیت دیگری خواهد شد.. من از همه شما بیشتر اسرار را می‌دانم و سینه من مخزن اسرار است. مشکلات همه شما را می‌دانم. قلبم صندوقچه اسرار بسیاری است که فقط به‌دلیل پایبندی به اخلاق و قانون لب به سخن نمی‌گشایم».

در این بازی کثیف بگم بگم یک چیز برای مردم ایران بیش از پیش آشکار می‌شود و آن این‌که سردمداران رژیم هزاران پرونده فساد و جنایت از همدیگر دارند، اما این برگها را دور از چشم مردم در آستین مخفی کرده‌اند تا اولاً از حریف باجگیری کنند و ثانیاً در فرصت مناسب ضربه بزنند یا تلافی کنند. اما بدون شک به قول قرآن روز تبلی السرائر فرا خواهد رسید و این جنایتکاران ناچار خواهند شد همهٴ آنچه را که از چشم مردم پنهان کرده‌اند در پیشگاه قانون و مردم ایران به زبان بیاورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24782475-09f0-47a0-be93-4d68fcae58bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات