728 x 90

«رئیسی» که ضامن زالو شد

آخوند رئیسی جلاد در سالهای سیاه دهة 60
آخوند رئیسی جلاد در سالهای سیاه دهة 60
تصویری که در بالا می‌بینید، عکس آخوند رئیسی جلاد در سالهای سیاه دهه 60
است؛ آن هنگام که بدون عبا و عمامه مشغول سلاخی در زندانها بود.
داغ ننگ ”بریدن دست“ بر پیشانی سیاه او آن‌قدر واضح بود:
«حکم قطع دست از افتخارات بزرگ ماست» (ابراهیم رئیسی-سایت آفتاب-4آبان 89)
و سابقه‌ی هولناک او در ”هیأت مرگ“ به اندازه لازم، کافی بود:
«من آقای رئیسی و… را خواستم و گفتم تاریخ نام شما را به‌عنوان ” جنایتکاران تاریخ“ ثبت خواهد کرد». (فایل صوتی حسینعلی منتظری- نوار جلسه ۲۴ مرداد ۱۳۶۷ - انتشار در ۱۹ مرداد ۱۳۹۵)
که دیگر اختلاس و کلاهبرداریهای وی آنطور که باید برجسته نشد. اما مگر گریزی از این همه چپاول هست؟
آخر یکی از کدهایی که پاسدار قالیباف در شوی مناظره‌های انتخاباتی مطرح می‌کرد، ”4 درصدی“ بود که مالیات نمی‌دهند. 4 درصدی که او آنها را ”زالوصفت“ می‌نامید.

حالا یکی از همان زالوهای 4درصدی‌ که مثل خود پاسدار قالیباف- در کنار آخوند روحانی و… سایر کارگزاران دزد رژیم- هم‌چون زالو خون مردم را مکید و یکی از آنهایی که «ضامن زالو» شد، همین آخوند رئیسی است. همان زالویی که همین قالیباف خالیباف به نفع او کنار رفت تا هر چه بیشتر خون مردم را بمکد. نگاه کنید:
«… مهدی عزیزیان در حکمی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی به سمت مشاور عمرانی و عضو هیأت‌امنای آستان قدس رضوی منصوب شد… همچنین سیدمرتضی بختیاری به سمت قائم‌مقام جدید این آستان منصوب شد». (تسنیم-2خرداد 95)


آری، آنچه که می‌بینید، همان آخوند شکنجه‌گاههای گوهردشت و اوین… است که دارد از یکی از بزرگترین اختلاس کنندگان حکومتی، تقدیر و تشکر می‌کند. در فروردین 96 سایت «آمد نیوز» گزارش کرد که مهدی عزیزیان، قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی، عضو هیأت‌امنای این آستان و مشاور عمرانی سید ابراهیم رئیسی، با هماهنگی مرتضی بختیاری، قائم‌مقام فعلی از کشور خارج شده است. این سایت ادامه داد که مهدی عزیزیان، برادر زن آیت‌الله واعظ طبسی، هزار میلیارد تومان اختلاس کرد و از کشور خارج شد. اما این سایت که این خبر را منتشر کرده بود، بلافاصله فیلتر شد!
به دنبال درج این خبر در اکثر رسانه‌ها، آخوند رئیسی در تاریخ 7فروردین 96 از طریق جعفر صباغیان، گرداننده دفتر قائم‌مقام آستان قدس رضوی، به دزدی و اختلاس مهدی عزیزیان، قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی و برادر همسر واعظ طبسی، اعتراف کرد، اما برای رفع و رجوع موضوع به دروغ ادعا کرد که: «وی عملاً حتی یک روز هم در سمت مشاوره [با رئیسی] یا هیأت‌امنا اشتغال نداشته است». (تسنیم- 7فروردین 96)
بهرحال آخوند رئیسی، با درماندگی از این‌که چرا چنین چیزی لو رفت، برای این‌که بوی تعفن این اختلاس بلند نشود و پای او و اربابش، خامنه‌ای، را به میان نکشد، ضامن زالو شد و دستور داد که عزیزیان اختلاس‌چی هر چه زودتر فلنگ را ببندد و او را به خارج از کشور فرستاد.
نتیجه این‌که مشاور محترم! آخوند رئیسی بعد از به جیب زد میلیاردها تومان- آنهم بعد از 35سال چپاول اموال مردم ایران در این مؤسسه‌ی غارتگر- با سلام و صلوات از کانال دادستان و وزیر دادگستری سابق و قائم‌مقام آخوند رئیسی، یعنی مرتضی بختیاری، به خارج از کشور فرستاده شد.

گوشه‌یی از سوابق مشاور رئیسی

«مهدی عزیزیان از سال ۱۳۶۱ در آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت بوده است، فردی که معاونت اداری، معاونت اماکن و بیوتات متبرکه و تشریفات، مجری طرح ساخت، تعویض و نصب ضریح جدید حرم امام رضا (ع)، مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) و… بخشی از سوابق وی در این مجموعه خدمتگزار است… کار آمدی و شایسته سالاری دو مشخصه بارز عزیزیان در تولیت آستان بوده است». (تسنیم- 9خرداد 94)

آنچه از نظر گذشت فقط یک فقره از دزدی‌های نجومی آخوند رئیسی است. او که به‌راحتی مهدی عزیزیان را از زیر قبای خود به آنطرف آب عبور داد، همان کسی است که سال‌ها در مقام معاون قوه ‌قضاییه و دادستان کل کشور به صدور احکام اعدام و دست و پا بریدن مشغول بوده است:
«نوزدهم بهمن 1392، با دستبرد به بانک ملی شعبه بولوار مشهد 129 میلیون تومان به سرقت رفت… قاضی، متهم این پرونده را به قطع دست راست و پای چپ محکوم کرد… قضات اجرای احکام در زندان مرکزی مشهد حضور یافتند و حکم قطع دست راست و پای چپ (رحمان. ک) اجرا شد». (سایت حکومتی عصر ایران، به‌نقل از باشگاه خبرنگاران- 14مرداد 94)
«… سارق که وسایلی مثل تلویزیون، لپ تاپ، چرخ خیاطی، مایکروفر و… را سرقت کرده بود، توسط قوه قضاییه به قطع دست محکوم شد». (ایسنا، به‌نقل از همشهری- 28مهر 95)

باری، آخوند رئیسی جلاد، شکارچی و صیاد رشیدترین فرزندان مجاهد و مقاوم این میهن، ضامن زالوهای خونخواری است که نزدیک به 40سال است که خون مردم این میهن را می‌مکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0711951b-2038-433e-a5a0-47da474f2b1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات