728 x 90

تشدید مخاصمات درونی

جنگ گرگها
جنگ گرگها
تحریمهای جدید آمریکا و بن‌بست اقتصادی رژیم به‌خاطر تحریمهای بانکی و انزوای روزافزون منطقه‌ای، مخاصمات باندهای درونی رژیم و حمله عوامل خامنه‌ای به روحانی، به‌ویژه بعد از نمایش انتخابات آخوندی را تشدید کرده است.

آخوند محمد باقری عضو مجلس ارتجاع: «وعده داده بو دید، جناب آقای رئیس جمهور، تحریمهای دیگر را بردارید، تحریمهای گذشته پیش کش، با دیپلوماسی جلوی تحریمهای جدید را بگیرید. وزارت‌خارجه جزء در مورد برجام که دونده ظاهر شد در بقیه امور کم تحرک بوده است. در ارتباط و دیپلوماسی با همسایگان اصلاً موفق نبوده نمونه آن آنچه در سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه اتفاق افتاد که نشان نبود دیپلوماسی درست توسط دولت است». (رادیو فرهنگ رژیم 10خرداد 96)

پور ابراهیمی عضو دیگر مجلس ارتجاع خطاب به روحانی: «ما زمان نداریم امروز شما ببینید پیرامون ما چه اتفاقاتی داره میافته، دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز چه جوری در این کشورهای منطقه حضور پیدا می‌کنند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عربده‌کشی می‌کنند».

سلیمی عضو مجلس ارتجاع: «تحریمهای جدیدی که شورای روابط خارجی سنای آمریکا علیه ما طراحی کرده به‌نظر میرسه که اینها مغایر برجامه ما در مصوبه مجلس در برجام 9تا شرط اعمال کردیم 9تا شرط شروطی هم شورایعالی امنیت به صراحت هم در برجام آمده که هر گونه تحریم جدید ممنوعه و نباید اعمال بشه آیا این نقض برجام نیست؟ و چه اقدامی در این راستا ما انجام دادیم؟».

روزنامه حکومتی وطن امروز با اشاره به پیامدهای معاهدهٴ FATF برای کنترل معاملات بانکی رژیم، نوشت: د‌ر یک معامله 2سر باخت هم رأی به تضعیف عملیاتی بخش مقاوم و د‌رونگرای اقتصاد‌ی خود‌مان می‌د‌هیم و هم د‌ر برابر تحریم‌ها و تهد‌ید‌های جد‌ید‌ به جهت اشراف د‌شمن بر مسیرهای تباد‌ل پولی، بی‌د‌فاع شد‌ه و فرصت د‌ور زد‌ن تحریم‌ها برای وارد‌ات د‌ارو و غذا و سلاح و مایحتاج زند‌گی امن و آرام را از د‌ست خواهیم د‌اد‌.

اما اخبار حاکی از آن است که د‌ولت بی‌سر و صد‌ا تعهد‌ات یواشکی پذیرفته شد‌ه توسط وزیر اقتصاد‌ را د‌ر طول یک‌سال اخیر عملیاتی کرد‌ و همان شد‌ که د‌شمن می‌خواست! مثلاً حسن روحانی با صد‌ور بخشنامه‌ای همه شرکتهای د‌ولتی را ملزم کرد‌ تمام حسابهای خود‌ را با مجوز خزانه‌د‌اری کل کشور نزد‌ بانک مرکزی افتتاح کنند‌ و حسابهای باز د‌ر سایر بانکها را مسد‌ود‌ کنند‌ تا «احتمالا» امکان فراهم آورد‌ن اشراف اطلاعاتی برای FATF فراهم شود». (روزنامه وطن امروز- 11خرداد: مقاله: از FATF تا 2030یونسکو امتیاز می‌د‌هیم!)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8798ac09-dc0f-4968-936e-32c2e7eacfa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات