728 x 90

اوج وقاحت؛ ”آخوند یعنی مظهر دینداری”

آخوند صدیقی
آخوند صدیقی
این روزها جنگ حادی در رژیم بر سر ترکیب کابینه دوازدهم جریان دارد و باندهای مختلف رژیم از جهات مختلف برای سهم خودشان به آخوند روحانی فشار می‌آورند که سهم آنها را در ترکیب و چینش دولت آینده بپردازد. این قضیه امروز جمعه 6مرداد 96 درسخنرانی آخوند صدیقی گماشته خامنه‌ای در نمایش جمعهٴ تهران، نمود بارزی داشت؛ اما نکته‌یی که به‌خصوص قابل‌توجه است این است که بعد از همهٴ رسواییها و فسادی که آخوندهای خمینی‌صفت حکومتی، به بار آورده و خشم و نفرت عموم مردم را برانگیختند آن‌چنان‌که این نفرت را به‌خصوص در حملاتی که جوانهای به جان آمده در هر شهر و محله به عوامل بسیجی و آخوندهای مزدور رژیم می‌کنند به‌خوبی می‌توان دید، آخوند صدیقی پلید، آخوند را «مظهر پاکی و اعتلای دین و نجات بشریت و جوانان» معرفی کرد. توجه کنید:
«من از رئیس‌جمهور محترم با همه‌ وجود درخواست می‌کنم که در معرفی کابینه افرادی مومن، معتقد، ولایتمدار، بی‌رنگ و متوسل به راه شهدا را برگزینید؛ خصوصاً در وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش. از رئیس‌جمهور محترم با همه وجود درخواست دارم قبل از آن‌که رضای حزبی یا گروهی را در نظر بگیرد یا کسی خود را طلبکار بداند، توجه کند که عزت را خدا داده و به کسی بدهکار نیست و فقط بدهکار خدا و شهداست.

آقای رئیس جمهور، این دین و انقلاب و قرآن امانت ما هستند، کسانی را معرفی کنید که دغدغه دین و اخلاق و استقلال مملکت را داشته باشند. بدانید اگر من آخوند پشت این تریبون هستم و یا شما آخوند در رأس قوه اجرایی هستید، به برکت خون شهداست، در غیراین صورت دنیا به آخوند نیاز نداشت و سیاستمداران پیچیده با همان مدل می‌ماندند و حکومت می‌کردند، اما آخوند یعنی مظهر دینداری، یعنی تقوا و پاکی و اعتلای دین و نجات بشریت و نجات جوانان». (تلویزیون رژیم 6مرداد 96)

اگر چه در این رژیم آخوند و غیرآخوند سر و ته یک کرباسند و فرقی با هم ندارند، اما اشتهای این آخوندهای خمینی صفت قابل‌توجه است.

واقعیت این است که رژیم ولایت فقیه تماماً روی عمامه آخوندها دارد می‌چرخد. رئیس‌جمهور نظام و سردژخیم قضاییه‌اش هم آخوند است، اما باز هم آنها حاضر نیستند که همپالگیهای غیرآخوند خودشان رأس چند وزارتخانه باشند و آخوند صدیقی به صراحت می‌گوید که همهٴ وزارتخانه‌ها را از آخوند پر کن! چون که «آخوند یعنی مظهر دینداری، یعنی تقوا و پاکی و اعتلای دین و نجات بشریت و نجات جوانان».

به‌راستی درجواب این آخوند حکومتی و گماشته ولی‌فقیه ارتجاع، جز این‌که گفته شود لعن و نفرین خدا و خلق خدا بر شما باد! چه باید گفت؟ تاآن که همین مردم محروم، این لعن و نفرین را که به‌معنای زدودن لکه ننگ این حاکمیت از دامان پاک ایران‌زمین است، در عمل محقق سازند. آرمانی واقعی که تحقق آن دور نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74eae6d7-b92a-420d-943c-00ad294b666e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات