728 x 90

اندر احوالات قضاییهٴ آخوندی در جنگ قدرت و آتش تهیهٴ باندی برای نمایش انتخابات آتی

پاسدار احمدی نژاد - آخوند صادق لاریجانی
پاسدار احمدی نژاد - آخوند صادق لاریجانی
در حیص و بیص بحرانهای گریبانگیر نظام که خامنه‌ای در هچل برجام و در محاصره بحرانهای مختلف نمی‌داند چه خاکی به‌سر خود یا آنها بریزد، احمدی‌نژاد دوباره سر برداشته و با نوشتن نامه سرگشاده‌یی به سردژخیم قضاییه رژیم، آخوند صادق لاریجانی و دستگاه او را به چالش طلبیده است. این نامه خواه و ناخواه گوشه‌های دیگری از هرم فاسد قدرت در نظام ولایت را هم رو کرده است.

این نامه ابتدا در سایت باند احمدی‌نژاد، موسوم به «دولت بهار» آمده است و سایر رسانه‌ها به‌نقل از این منبع آن را منتشر کرده‌اند. برخی از این رسانه‌ها نوشته‌اند که احمدی‌نژاد اگر ‌چه در ظاهر این نامه را در نگرانی از پرونده و سرنوشت معاونش حمید بقایی نوشته، اما در واقع این نامه در واکنش به اظهارات اخیر آخوند منتظری دادستان کل رژیم است که او از «در جریان بودن پرونده‌های متعدد» سوءاستفاده احمدی‌نژاد خبر داده بود.

احمدی‌نژاد در نامه خود طبق معمول سنگ مردم را به سینه زده و پس از اشاره به نقض قوانین و مقررات و حقوق اساسی مردم در دستگاه قضایی و «بی پروایی برخی افراد» در «سوءاستفاده از قدرت» برای پیجویی مقاصد سیاسی شدیداً اعتراض کرده و خواستار احیای حقوق مردم و جلوگیری از اقدامات خلاف قانون در دستگاه قضا شده است».

احمدی‌نژاد که در جریان دستگیری بقایی با دادن نوک بعضی پرونده‌های دزدیهای میلیاردی در قوه قضاییه باند حریف را به عقب‌نشینی و آزاد کردن بقایی وادار کرد، در این نامه هم مدعی شده است نهایتاً بقایی با دستور مستقیم خامنه‌ای از زندان آزاد شده است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از این نامه به پرونده خود هم اشاره کرده و نوشته است: «بیش از 4سال است که مقامات قضایی مدام تکرار می‌کنند که اینجانب پرونده دارم... تا جایی‌که مخالفان و معاندان به‌خصوص بیگانگان صدها داستان و افسانه ساخته و صدها تهمت و افترا به اینجانب و دولت دهم و جمهوری اسلامی زده‌اند».

احمدی نژاد که در زمان ریاست‌جمهوری خود گفته بود قوه قضاییه خانوادگی شده، در ادامه نامه خود می‌افزاید: «‌اینک معلوم شد که موضوع، شکایت آقای علی لاریجانی از اینجانب است... اگر آقای علی لاریجانی می‌خواهد از اینجانب به شما شکایت نماید آزاد است، ولی چرا باید نام مجلس را وارد این ماجرا کند. این عمل خلاف قانون اساسی چگونه قابل توجیه است و آیا نباید مورد پیگرد قضایی قرار گیرد؟».

احمدی‌نژاد در این نامه به آخوند لاریجانی نوشته است: «شنیده می‌شود که اخوی حضرتعالی، جناب آقای علی لاریجانی قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را دارند و مهم‌ترین مانع در این راه را بنده و همکاران بنده تلقی می‌نمایند. به نظر شما چرا ما باید قربانی اهداف سیاسی شویم».

احمدی‌نژاد به این ترتیب خواسته است گوشی را به دست برادران لاریجانی بدهد که اگر آنها بخواهند پرونده‌های دزدی او و باندش را رو بیاورند، او هم بلد است توی آش آنها چطوری موش بیندازد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20dbd31f-ba36-43ae-bb76-a6d404c47f10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات