728 x 90

دنیا در انتظار اتفاقی نو

جشن پیروزی مجاهدین و رزمندگان آزادی - آرشیو
جشن پیروزی مجاهدین و رزمندگان آزادی - آرشیو
تحولات اخیر در دنیا و بالاخص در منطقه خاورمیانه صحنه‌های بسیار عجیبی را در طول تاریخ بشریت خلق کرده است. در قرن بیست ویکم شاهد جریاناتی در سراسر دنیا می‌باشیم که به واقع در عصر آگاهی و ارتباطات تعجب همه را برانگیخته است. هر روز در سراسر دنیا شاهد وقایعی می‌باشیم که به‌نظر می‌رسد گروهی با مدیریت واحد سعی در ناامن نمودن کشورهای مختلف دارند. تحولاتی هم‌چون استعفای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان، پرتاب موشک بسوی ریاض، عملیات تروریستی در سراسر دنیا، ناامنی بی‌سابقه در کشورهای عراق، سوریه و یمن و دهها بحران دیگر به‌صورت روزانه در منطقه و سراسر دنیا در جریان است. وقتی پازل این وقایع را در کنار هم می‌گذاریم به‌راحتی می‌توان نقش حکومت آخوندی را در آن دید. مردم دنیا در تعجب‌اند که چگونه است که هر روزه بایستی خبرهایی در سراسر دنیا بشنوند که رد پایی از رژیم حاکم بر ایران در آن دیده می‌شود؟ واقعاً این همه شرارت برای چیست؟ چه سودی از موشک‌باران پایتخت عربستان نصیب رژیم ایران می‌گردد؟ و به واقع چه خطر بزرگتری در کمین رژیم است که با به جان خریدن ریسک این شرارتها، به خیال خود می‌تواند از آنها رهایی یابد؟ رژیم از تبعات هرگونه شرارتی که انجام می‌دهد به خوبی مطلع است و به نظر می‌رسد چاره‌ای جز انتخاب این روشهای جنایتکارانه ندارد.

برای پاسخ به این سوالها و صدها سؤال مشابه لازم است نگاهی به تاریخچه سراسر جرم و جنایت رژیم کرد.

پس از پیروزی انقلاب ضدسلطنتی در سال 57، خمینی دجال با غصب حاکمیت و خیانت به اعتماد مردم بر مسند قدرت تکیه زد و از موقعی که قدم ننگینش به خاک ایران رسید بلا و مصیبت را با خود به ارمغان آورد. اما مردم و مقاومت ایران که حاضر به تمکین در برابر این دجال خونخوار نبودند، در برابرش ایستادند. در این میان مجاهدین خلق با اتکا به ایمان و اراده‌ی وصف ناپذیر، مشعل دار این مبارزه گردیدند.

از همان روز قابل پیش‌بینی بود که چیزی جز سرکوب و کشتار و زندان و شکنجه در انتظار آنان نیست. سرکوب وحشیانه مخالفان در داخل کشور موجی از انزجار در بین مردم سراسر دنیا به وجود آورد، جنگ 8ساله ایران و عراق، انجام صدها عملیات تروریستی در سراسر دنیا، انجام دهها عملیات وحشیانه داخل ایران مانند بمبگذاری حرم امام رضا (ع) و انداختن تقصیر آن به گردن مجاهدین، تلاش برای تغییر مواضع کشورهای مختلف در اقصی نقاط دنیا، در خصوص پرونده حقوق‌بشری رژیم، با دادن رشوه، تهدید، دخالت در امور داخلی آنان و هزاران شیوه رذیلانه دیگر همگی برای از میدان به در کردن دشمن اصلی یعنی مجاهدین و رهایی از سرنوشت محتوم سرنگونی اتخاذ گردید.

البته این شیوه‌ها دیگر با توجه به میزان وحشی‌گری رژیم و اراده خلل‌ناپذیر و استقامت شگرف مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی دیگر جوابگو نبود و آخوندها پروژه ساخت بمب هسته‌یی را نیز شروع کردند و بالاخره وقایع و اوضاع و احوال طوری رقم خورد که رژیم برای نجات موجودیت ننگین خود مجبور به واکنشهای کوری در سراسر دنیا گردیده است که به واقع چاره‌ای جز انتخاب آنان نداشت و ندارد. امروزه دنیا به خوبی درک کرده که دشمن اصلی رژیم همانا مردم ایران است و از هیچ نیرویی به اندازه مردم و مقاومت ایران هراس و واهمه ندارد.

از طرف دیگر رژیم از هیچ اقدامی برای نابودی مقاومت ایران فروگذار نکرد، اعدامهای دستجمعی، قتل‌عام سال 67، موشک‌باران پایگاههای مقاومت و اجیر کردن مزدورانی مانند مالکی و پروژه 17ژوئن و صدها روش و شیوه دیگر نه تنها خللی در عزم آهنین آنان به‌وجود نیاورد، بلکه آنان را برای نابودی غاصبین ایران، مصصم‌تر کرد. خلوص و پاکبازی این مقاومت و رهبری آن باعث گردید که این کاروان از این مسیر پر‌تلاطم و پرخطر و البته با پرداخت بالاترین هزینه‌ها به سلامت عبور کرده و بر قله شرف و اعتبار بایستد. یکی از نشانه‌های این شکوفایی و عظمت در برگزاری پرشکوه بیست و دومین گلریزان همیاری در سیمای مقاومت مشاهده شد. صحنه‌های بی‌بدیلی که به واقع خستگی تمامی این راه پرخطر از تن تمامی رزمندگان ارتش آزادی به در کرد و خون تازه‌یی در کالبد این مقاومت تزریق شد.

بدیهی است اوج شکوه و عظمت مردم و مقاومت ایران مقارن با اوج درماندگی و استیصال رژیم ملاها گردیده و بشارت سرنگونی محتوم این رژیم را می‌دهد. تحولی که نه تنها مردم ایران بلکه مردم سراس دنیا را از شر این رژیم سفاک نجات خواهد داد.

به امید آن روز
ف-ت از آلمان
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd84acc4-b13f-4a36-ad33-9b2be38a42f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات