728 x 90

”نباید زنده آنتن به دست کسی داد“ !

رحمانی فضلی وزیر کشور آخوند روحانی
رحمانی فضلی وزیر کشور آخوند روحانی
آخوند روحانی در سخنرانی هفته گذشته در رابطه با ”حقوق شهروندی“ دجالگرانه سنگ مردم به سینه زد و حدود 45بار از مردم نام برد. از جمله این‌که با استناد به گفته امام دجالش مردم را ”ولی نعمت“ خود و نظام دانست! که باید از همه چیز خبر داشته باشند، باید همه چیز را بدانند. دانستن حق مردم است و ما باید با مردم شفاف و روراست باشیم و...

شیاد بازی و دروغ بافیهای آخوند حسن روحانی و مهره‌های دولتش برای مردم آشکار و نیاز به آوردن نمونه در این زمینه نیست. اما یک مورد از این دروغ‌بافیها که به زلزله‌زدگان و زندگی دردناک و مصیبت‌بار هزاران تن از هموطنان زلزله‌زده‌ در استان کرمانشاه مربوط است به‌طور خاص بسیار دجالگرانه و نیاز به توضیح دارد.

این مورد در ارتباط با یک مصاحبه تلویزیونی رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی است، که جمعه شب گذشته از تلویزیون پخش شد، که در این مصاحبه با وقاحت تمام و دروغ می‌گفت: ”روز دوم رئیس‌جمهور آمدند آنجا! (منطقه زلزله‌زده کرمانشاه) مشکلاتی که بود و مسائلی که بود، من روز اول آنجا بودم تا روز دوم که ایشان هم تشریف آوردند. بلافاصله روز چهارمش مقام معظم رهبری!

یعنی همه به فکر بودند و همه می‌آمدند، 90هزار چادر، مگر آنجا چندتا خانه آسیب دیده بود، کلاً تعداد خانه‌هایی که آنجا آسیب دیده بود و آنهایی که تخریب شده، 30هزارتاست! ما سه برابر 30هزارتا چادر توزیع کردیم“ ! (تلویزیون رژیم 2دی 96)

ملاحظه می‌شود که وزیر کشور کابینه شیخ حسن روحانی چگونه در دوربین و جلو چشمان بسیاری از مردم و به‌خصوص مردم زلزله‌زده دروغ می‌گوید، زلزله در 21آبان بود و خامنه‌ای با رسوایی تمام یک هفته بعد یعنی روز 28آبان به منطقه زلزله‌زده رفت اما رحمانی فضلی مدعی است علی خامنه‌ای روز چهارم به منطقه رفته است!

وزیر کشور روحانی موضوعی را که همه عالم و آدم از آن خبر دارند را به‌وضوح قلب واقعیت می‌کند.
رحمانی فضلی ادعا دارد که 3برابر خانه‌های تخریب شده، از طرف دولت چادر توزیع شده است. درصورتی که کسی نمی‌تواند چادرها توزیع شده را بشمارد که این آماری که او ارایه می‌دهد چقدر واقعی است. اما گزارشگر تلویزیون رژیم 5هفته بعد از وقوع زلزله گزارش داد «اما هم‌چنان مهمترین نیاز مردم بحث سرویسهای بهداشتی و مواد غذایی است“

در قسمت دیگری از سخنانش رحمانی فضلی شیاد وضعیت اسفناک هموطنان زلزله‌زده را چنین ماستمالی می‌کند: ”اما طرح مسائل بگونه‌ای که باران باریده آنجا من دیدم خود شما پخش می‌کردید. باران باریده آنجا، چادرها را ما دادیم و حتی به آنها گفتیم بیائید ما چادرها را در یک منطقه بزنیم گفتند نه. چادر دادیم به آنها، بعد آب آمده بود زیر چادر از کنار چادر رد می‌شد. من دیدم تلویزیون نشان می‌دهد. خب باید آنجا بیل را بردارند آب آنطرف‌تر برود“

ملاحظه می‌شود که به این ترتیب هموطنان زلزله‌زده بدهکار وزیر کشور و سیمای آخوندی هستند.

دغدغه وزیر کشور رژیم نجات مردم و جان مردم نیست، اما در عوض دغدغه او امنیت نظام است، و به تلویزیون رژیم ایراد می‌گیرد که چرا بخش کوچکی از واقعیت مصیبتی که زلزله بر مردم وارد کرده نشان داده، و تصویر خانه‌های خراب را پخش کرده است: ”اصلا نباید آن زمان زنده آنتن داد دست کسی که مسائل ببینید. من اینجا یک چیزی را می‌گویم شاید واقعاً شما جای من اگر به‌عنوان وزیر کشور بشینید در آن لحظه بحث زلزله یک مسأله است بحث امنیت جامعه ما یک مسأله است“

اما چرا امنیت دغدغه وزیر کشور رژیم چون می‌داند جامعه جوشان و سرشار از خشم و کینه نسبت به رژیم است. نظام از این هراس دارد هر تجمعی ولو تجمع مردم زلزله‌زده و مصیبت دیده، منجر به جرقه و انفجار شود.

رحمانی فضلی نگرانی خود را از آنچه که بعد از زلزله تهران، در تهران اتفاق افتاد بیان می‌کند: ”اصلا صلاح نبود فضای خیابانها را نشان دادند من به‌عنوان یک آدم حرفه‌یی دارم در این زمینه با شما صحبت می‌کنم.

من اگر آن‌روز مسئول می‌شدم زمان تلویزیون خیابانهای خلوت را نشان می‌دادم به مردم می‌گفتم آرام باشید در کنار ساختمان‌تان وایستید مواظب خانه‌تان باشید هیچ مسأله‌ای نیست“ (تلویزیون رژیم 29آذر)

در شرایطی که نظام آخوندی و مهره‌های آن به فکر خود و نظام آخوندی و به فکر جرقه نزدن اعتراض و تظاهرات توسط مردم زلزله‌زده است، اما واقعیت این است که مردم ما در سراسر کشور در برابر حوادث طبیعی به کلی بی‌دفاع و بی‌پناه هستند و به اعتراف مهره‌های رژیم از کمترین تدارک و پیشگیری هیچ خبری نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e57ede1-f403-4d6c-937e-f3ebf7710005"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات