728 x 90

صدایی که در هر قیامی بالاترین و اولین صداست

صدایی که در هر قیامی بالاترین و اولین صداست
صدایی که در هر قیامی بالاترین و اولین صداست
چند روزی است که خبرهای میهن اشغال شده را دنبال می‌کنم و در گیرودار داغ‌ترین اخبار قیام و خیزش در همه شهرها هستم. در اثناء خبرها، یک موضوع خیلی ذهنم را به خودش مشغول کرده است و آن هم شجاعت زنان دلاور ایرانی در هر شهر و دیار است.

فیلمهای زیادی از قیام در شهرهای مختلف را دیده‌ام صدای غالب در آنها صدای شیر زنان ایرانی است، صحنه‌های دفاع از مردان که توسط مزدوران آخوندها در حال دستگیری هستند، صحنه‌هایی که زنان چشم در چشم نیروی انتظامی ایستاده‌اند و شعار ”مرگ بر خامنه‌ای ”سر می‌دهند.

گویی آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و تمام وجودشان دفاع از میهنی است که توسط مرتجعان ضد زن اشغال شده است.

گویی آنها می‌دانند که مرتجعین دین‌فروش و آخوندهای ضد زن چقدر از این صدا وحشت دارند و وجود خود را در حذف همه این صداها می‌دانند.

گویی که این زنان شجاع و از خود گذشته به‌خوبی دریافته‌اند که دشمن اصلی آخوندها همین فریادهای بلند و رسا و سرنگون کننده است! بله دقیقاً از واژه سرنگون کننده استفاده می‌کنم چون به این امر دقیقاً اعتقاد دارم، چرا؟ اینرا بارها و بارها از مریم رجوی شنیده‌ام که خطاب به ملاها گفت: «شما ضربه نهایی را دقیقاً از همین جایی خواهید خورد که هیچ‌گاه به حسابش نمی‌آورید».

آری در دستگاه آخوندهای ضد زن که بر پایه جنسیت یعنی زنانه و مردانه کردن همه چیز و تبعیض منفی علیه زنان و در واقع درجه 2شناختن زنان است، انسانی به نام زن، اصلاً جایی ندارد و دقیقاً از همین رو است که زنان دشمن اصلی همین جانوران متعلق به قرون وسطی هستند.

زنان اصلی‌ترین نیروی سرنگون کننده هستند و چه زیباست صحنه‌های این روزهای قیام که زنان میهن در زنجیرم ایران نیز با همین آگاهی ملی و انقلابی، پر قدرت‌تر از همیشه می‌خروشند و فریاد سرنگونی نظام دیکتاتوری را با شعارهای: مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور، خامنه‌ای بدونه به زودی سرنگونه، نترسید نترسید ما همه با هم هستیم... . فریاد می‌زنند.

درود بر همه زنان شجاع و به‌پا خواسته ایران و کانونهای شورشی هزار اشرف در جای جای میهن، هر چه قدرتمندتر بر سر ملاهای ضد زن فریاد برکشید که مردم ایران پیروز نهایی این صحنه هستند.

آری سپیده و سحر سرنگونی و آزادی نزدیک است...
م. امید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa41c39e-8f41-4284-8cbc-8eac1d4cc6ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات