728 x 90

«بترسید بترسید» آشغال دانی تاریخ منتظر شماست!

آخوند صدیقی
آخوند صدیقی
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران بار دیگر چاک دهن باز کرد، و مردم قیام‌کننده را ”آشغال“ نامید.

البته گفتن مزخرفی نظیر آنچه امام جمعه جنایتکار تهران گفته است، به هیچ‌وجه غیرمنتظره نیست. زیرا دهه‌های متمادی است که سردمداران و مهره‌های نظام نسبت به مردم ایران بی‌حرمتی می‌کنند، و ترهات آخوند صدیقی اولین و قطعاً آخرین بار آن نخواهد بود. زیرا در زباله‌دان عفن نظام آخوندی چیزی بهتر از این لاطائلات و ترهات نصیب ملت ایران نمی‌شود.

سخنان این آخوند جنایتکار به خودی خود شاید آن‌چنان حایز اهمیت نباشد، اما این حرف او و دیدگاه سایر سردمداران نظام به مردم و بیرون ریختن نیت ناپاکشان، ریشه در دیدگاه پلید خمینی به‌عنوان بنیانگذار این رژیم دارد.

سران و سردمداران نظام نیز که این ترهات را در مورد مردم می‌گویند در مکتب امام دجالشان یاد گرفته‌اند. از نظر آنها مردم کاره‌ای نیستند و رأی مردم هم برای آنها ارزشی ندارد.
بنابراین طبیعی است که دست پروردگان منفورش نیز چنین دیدگاههای منحط و ارتجاعی نسبت به مردم با بیشرمی ابراز کنند.

بنابراین بیان چنین مزخرفاتی نظیر حرف این آخوند جنایتکار اساساً غیرمنتظره نیست بلکه از طینت ضد‌مردمی و ضدبشری او و نظام تراوش می‌کند.

قبلا نیز آن مقام معروف نظام مردم قیام‌کننده در قیام سال ۸۸ را خس و خاشاک نامید که مردم نیز با شعار خس و خاشاک تویی و... . جواب او را دادند.

بنابراین پرداختن به توهین این آخوند خشک مغز به مردم، به خودی خود شایان توجه نیست، موضوع قابل‌توجه در این رابطه واکنشهای باندهای رژیم به آن است. زیرا باعث نگرانی آنها از شعله‌ور شدن خشم مجدد مردم شده است

باند خامنه‌ای تلاش می‌کند موضوع را طوری رفع و رجوع کند. عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رادیو تلویزیون رژیم بکارگیری صفت 'آشغال' برای قیام کنندگان، هم‌چون 'خس و خاشاک' نامیدن قیام‌کنندگان ۱۳۸۸ 'هزینه ساز' دانست. (سایت بهار ۲۳دی ۹۶)

باند روحانی این حرف صدیقی را دستمایه پیشبرد جنگ باندی کرده، و فریبکارانه اشک تمساح برای مردمی می‌ریزد که در قیام به‌طور یکپارچه و یکصدا حکم به باطل شدن هردو باند رژیم دادند و یکپارچه فریاد کشیدند، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر روحانی و...

در این رابطه آخوند فاضل میبدی از باند روحانی از ترس این‌که نکند این گفته صدیقی باعث افزایش خشم مردم شود، تنها به او توصیه می‌کند که از امامت جمعه تهران استعفا کند.

مصطفی تاجزاده از باند موسوم به اصلاح‌طلب نیز حرف آخوند صدیقی را در جهت نمک پاشیدن بر زخم مردم می‌داند.

آذر منصوری عضو هیأت‌رئیسه مجلس از باند روحانی نیز اظهارات صدیقی را ”تعابیر تحقیر‌آمیز و دون‌شان برای معترضان می‌داند“.

علی شکوری راد یکی دیگر از عناصر باند موسوم به اصلاح‌طلب د‌ر مورد این اظهارات آخوند صدیقی می‌گوید: ”هر بار که آقای صدیقی خطبه می‌خواند و یادم می‌افتد که ایشان امام جمعه موقت پایتخت ایران، تهران با قریب ده میلیون جمعیت است که حدود نصفشان جوان هستند تأسف عمیق می‌خورم از تحقیری که بر ما روا داشته می‌شود. بقیه هم مناسب نیستند ولی ایشان تقریباً هیچ. دسته گل دیروز که فاجعه بود “ (توئیتر شکوری راد ۲۳دی ۹۶)

سایت حکومتی فرارو نیز با عنوان ”از «خس و خاشاک» دیروز تا «آشغال» امروز “ می‌نویسد: «با توجه به این‌که رهبر معظم انقلاب در اقدامی رئیس‌ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه را تعویض کردند، انتظار می‌رود تا سیاستهای قدیمی و ناکارآمدی که در این فضا حاکم بود، با تدابیری جدید جابه‌جا شوند که دیگر شاهد بیان این نوع اظهارات و توهین‌ها از تریبون نماز جمعه نباشیم؛ تریبونی که مبنای تشکیلش وحدت و ایستادگی مقابل دشمن بود، این روزها محفلی برای دلزده کردن برخی اقشار جامعه و حمله به سایر جریانهای دیگر شده است.» (فرارو ۲۳دی ۹۶)

بنابراین به همان اندازه که اظهارت سخیف آخوند صدیقی ضد‌مردمی است تلاشهای فریبکارانه در جهت منافع باندی در جنگ قدرت نیز ضد‌مردمی است و از طینت ناپاک باندی در می‌آید که خودش ته کرباس نظام ولایت است.

در این‌جا است که به هردو باند نظام باید گفت: به قول مردم ”بترسید، بترسید“، همه‌تان سروته یک کرباس هستید. همه با هم آشغالهایی هستید که مردم ایران در قیام‌شان یکصدا و پکپارچه حکم به جارو کردن شما و حکم به بطالت کلیت نظام ولایت‌فقیه دادند. و به‌زودی به آشغال دانی تاریخ سرازیر می‌شوید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8026208f-d90d-463f-bd7a-878c90aea0cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات