728 x 90

چند جمله درباره حرفهای خامنه‌ای در ۱۹دی سال جاری

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای در 19دیماه امسال در حرفهایش درباره قیام دی گفت:
«‌ درخواستهای برحق مردم را باید دنبال کنیم منهم باید دنبال کنم. منهم مسئولم.»

این اولین بار است که خامنه‌ای به چنین واقعیتی که مثل روز روشن است اذعان می‌کند: «منهم مسئولم.»
البته این یک فریب است و همین قیام عظیم و تغییر تعادل‌قوای رژیم و مردم مجبورش کرده است که به آن اذعان کند. همین اعتراف یک عقب‌نشینی است و عظمت این انقلاب را نشان می‌دهد. مردم هم می‌دانند که خامنه‌ای تا مجبور نشود کاری نخواهد کرد.

سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور کابینه آخوند روحانی برای فریب مردم به گسترش اعتراضات طی چهارسال اخیر اعتراف کرد. وی روز شنبه 23دی گفت: از ابتدای دولت روحانی تاکنون ۴۳هزار تجمع اعتراضی برگزار شده است. با محاسبه این آمار طی چهارسال گذشته هر روز حدود ۳۰حرکت اعتراضی علیه دیکتاتوری ‌آخوندی صورت گرفته است.

طی 4سال مردم ایران 43000تجمع اعتراضی انجام داده‌اند. 3سال است که میلیونها نفر اعتراض می‌کنند که چرا پولی که برای خرید خانه به شما دادیم به ما برنمی گردانید؟

ولی رهبر این نظام بسیار الهی!؟ نظامی که خودش را دنباله حکومت رسول خدا می‌نامد!؟ هیچ پاسخ مثبتی به این درخواست به حق میلیونها سپرده‌گذار نداده است و بعد از قیام اخیر مثل آدمهایی که از خواب بیدار شوند، می‌گوید درخواستهای به حق مردم را باید دنبال کنیم. !
وقتی به حق‌ترین درخواست مردم این طور جواب داده شود تکلیف بقیه درخواستها معلوم است.
ضمن آن که بنا‌ به اعتراف همین سخنگو این تشکل‌ها بار‌ها گزارش داده‌اند که پس از برگزاری تجمع‌های مسالمت‌آمیزشان، تعدادی از شرکت کنندگان یا سازمان‌دهندگان آنها بازداشت و یا احضار شده‌اند.

این وضعیت پاسخگویی حکومت به مردم در کشوری است که به اعتراف مسئولان 30میلیون از 80میلیون جمعیت ایران زیر خط فقر هستند و 30میلیون هم درآمدی که کفاف مخارج آنها را بدهد ندارند.

خیلی آدم باید بی‌شرف باشد که خودش را رهبر مذهبی مردم ایران و شیعیان جهان بنآمد و نظامش را دنباله حکومت رسول‌الله بداند، آن وقت 60میلیون از مردمی که زیر چتر رهبریش زندگی می‌کنند در فقر و فاقه باشند، آنهم کشوری که صاحب یکی از بزرگترین ثروتها و گنجینه‌های جهان است و از این لحاظ در ردیف دوم دنیا قرار می‌گیرد.

یک فاکت دیگر: گزارش روزنامه نصف جهان اصفهان:
طی همین سال جاری 27000کارگر فقط در اصفهان بیکار شده‌اند.

خامنه‌ای در سخنرانی که در بالا اشاره کردم گفته است:
«‌ تظاهرکنندگان تعداد زیادی هم نبودند.»!
با توجه به این‌که فیلمهای این قیام که در بیش از 100شهر بزرگ و کوچک کشور برپا شد را همه مردم ایران و مردم جهان در فضای مجازی دیدند، شما خواننده محترم بفرمایید چند درصد گفته رهبر عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با صداقت است و چند درصد با وقاحت؟

خامنه‌ای در همان سخنرانی گفت:
ما دشمن خارجی داریم ولی این موجب نشه که ما از ضعفهای خودمون غافل بشیم ما هم ضعف داریم. ما هم یک جاهایی اشکال و نارسایی و نابسامانی در کارمون هست... ... این جوری نیست که ما هیچ اشکالی نداریم... فقط دشمن خارجی است که داره... نه آقا... . مگس روی زخم می‌نشیند زخم را خوب کنید زخم را نگذارید به وجود بیاد. ما باید مشکلات داخلی مون را حل کنیم. دفاع از حقوق مظلومین وظیفه همه ماست. به‌خصوص دفاع از ضعفا و از حقوق ملت وظیفه ماست به‌خصوص طبقات ضعیف ملت.

خوب یک نمونه ساده از مسائل کشور مسأله کارگران است. سالهاست که آنها به عقب افتادن دستمزدهای ناچیزشان به مدت ماهها جلوی مراکز مختلف و جلوی کارخانه هاشان اعتراض می‌کنند. چرا مسأله آنها را حل نکردی چرا دستور ندادی دستمزدهای آنها را بدهند. اینها جزو طبقات ضعیف ملت نیستند؟
برای کارتن خوابها و گورخوابها و بچه‌هایی که در خیابانها زندگی می‌کنند و غذای خودشان را از منابع زباله جمع می‌کنند چکار کردی؟
مداحان و شعرا را دعوت می‌کنی برایت شعر بخوانند ولی مردم فقیر و ضعیف را جمع نمی‌کنی و خواستهاشان را نمی‌شنوی؟
یک علتش این است که از آنها میترسی چون میدانی آنها جان به لب‌اند ممکن است یک مرتبه هجوم ببرند و آقا را بفرستند پیش امامش.
علت دیگرش این است که نمی‌خواهی به پولهای جمع‌آوری شده برای نیروهای انتظامی و نظامی در داخل و منطقه و گروه‌های تروریستش دست بزند.
ببینید این آدم چقدر شیاد است. چقدر دجال و مکار است.
اینهمه ادعای اصلاح می‌کند ولی درست عکسش عمل مینماید.

به قول قرآن:
وَمِنَ النَّاسِ مَن یُعْجِبُکَ قَوْلُهُ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیُشْهِدُ اللّهَ عَلَی مَا فِی قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ وَإِذَا تَوَلَّی سَعَی فِی الأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیِهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللّهُ لاَ یُحِبُّ الفَسَاد. آیات 204و 205سوره بقره
از مردم کسی است که حرفش در حیات دنیا تو را به شگفتی می‌آورد. خدا را به آنچه در دل دارد به‌شهادت می‌گیرد در حالی که او بدترین دشمن است و وقتی به رهبری می‌رسد در زمین فساد می‌کند و کشت و کار و نسل را تباه می‌کند و خدا فساد را دوست ندارد.

هر ناظر خارجی تعجب می‌کند این مملکت با چنین رهبری و با اینهمه نفت چرا پس از 40سال این قدر نابسامان است چرا اینهمه فقر و اختلاف طبقاتی در آن هست؟ که یک عده‌یی برای ادامه حیاتشان بچه و کلیه و چشم و مغز استخوان خود را می‌فروشند و عده‌یی در کاخهایی که میلیاردها قیمت دارد زندگی می‌کنند.
کشورش در مورد هر چیز بد مثل مرگ و میر در جاده‌ها اولین کشور یا دومین است ولی در مورد هر چیز خوب مثل عدالت اقتصادی و اجتماعی جزو آخرین کشورهاست.
این چه رهبری است که در مملکتش رودخانه‌های بزرگ مثل زاینده رود و دریاچه‌ها و تالابها مثل دریاچه ارومیه، پس از ملیونها سال زندگی، می‌میرند؟

خامنه‌ای در صحبتش گفت:
لکن آنچه این روزها اتّفاق افتاد، شواهد روشن و واضحی بر این قضیّه بود. همین‌طور که عرض کردیم، ملّت ایران در اقصیٰ نقاط کشور، در شهرهای بزرگ، در شهرهای کوچک، از روز نهم دی -که این آتش‌بازی‌ها و این شیطنت‌کاریهای افرادی که بعد عرض خواهیم کرد، تازه شروع شده بود- در همه‌جای کشور این حرکت را آغاز کردند، بعد که دیدند نه، مزدوران دشمنان دست‌بردار نیستند، آن‌وقت پی‌درپی، روزهای متوالی این راه‌پیمایی تکرار شد؛

اگر این حرفت درست بود و مزدورهای بسیج‌شده‌ات جوابگوی مردم عاصی شده بودند چرا به نیروی انتظامیت فرمان تیر دادی چرا بنا‌ به اعلام دولتت 25جوان این ملت را کشتی و صدها نفر را مجروح و 3000نفر را به زندان انداختی؟
حرف زیاد است اما همه چیز به قدر کافی روشن است و نیاز به سیاه کردن کاغذ نیست.
فقط یک جمله از بنیانگذار این حکومت جور و ستم می‌آورم و میگذرم.

*****
خمینی در سال 58خطاب به آنهایی که مسندهای حکومتی را اشغال کرده بودند گفت:
«این مردمی که شماها را روی کار آوردند، این مردم کوچه و محله و زاغه‌هایی که شماها را روی مسند نشوندند ملاحظه اونها رو بکنید و این جمهوری را تضعیف نکنید. بترسید از اون روزی که این مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشد. از اون روز بترسید که ممکن است یکی از ایام الله خدای نخواسته باز پیدا بشد و اون روز دیگه قضیه این نیست که برگردیم به 22بهمن. قضیه این است که فاتحه همه ما را میخونن.»

خامنه‌ای این روزها درست همان روزهایی است که خمینی شما حکومتیها را از آن برحذر می‌داشت. همان روزهایی است که این مردم فهمیدند در باطن ذات شما چیست. منتظر باشید یک انفجار حاصل می‌شود که فاتحه همه شما را خواهد خواند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0049741-7289-460a-ab0b-7e37b03dbee4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات