728 x 90

«نسخهٔ بدل حاج قاسم را به مجلس بفرستید»!

بدل پاسدار قاسم سلیمانی
بدل پاسدار قاسم سلیمانی

خامنه‌ای در وحشت از‌ قیام در تقدیر و به‌منظور مقابله با آن، سرانجام پروژهٔ جراحی بزرگ را به انجام رساند و بیش از ۹۵درصد از عناصر باند‌ اصلاح‌طلبان قلابی را از شرکت در نمایش انتخابات محروم کرد.

ولی‌فقیه و مهره‌های باند غالب علاوه بر این پروژه، با گریه و زاری از مردم می‌خواستند که به شکل «میلیونی» در راه‌پیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند، به این منظور که این نمایش را به یک مانور انتخاباتی تبدیل نمایند؛ تا از این طریق شکست‌های پی‌درپی بعد از قیام را جبران کنند و برای ولی‌فقیه درمانده کمی آبرو بخرند. اما شکست مفتضحانه در ۲۲ بهمن پنبه‌های آنها را رشته کرده و بر نگرانی‌شان نسبت به سوت و کوری نمایش انتخابات بیشتر دامن زد.

 

دم در مجلس بایستید و اجازه ندهید عده‌ای به مجلس بروند!

در حالی که تشتت کم‌سابقه‌ای در درون باند خامنه‌ای باعث شده که آنها از ارائه یک لیست مشترک ناتوان باشند، اصلاح‌طلبان‌ توسری خورده به قاپیدن تکه استخوانی از دست ولی‌فقیه و تشکیل یک اقلیت لرزان در مجلس آینده ارتجاع رضایت داده‌اند. با این حال دست‌نشاندگان ولی‌فقیه نیز به تکاپو افتاد‌ه‌اند که از ورود عناصر این باند به مجلس ارتجاع ولو یک نفر که کمترین زاویه‌ای با خامنه‌ای داشته باشد، جلوگیری کنند.

آخوند صدیقی، گماشتهٔ ولی‌فقیه در نمایش جمعهٔ تهران(۲۳بهمن ۹۸) ضمن این‌که با زنجموره از مردم تمنا می‌کرد که در انتخابات شرکت کنند، از آنها خواست که:‌ «به‌کسانی که با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آن‌چنانی را امضا می‌کنند رأی ندهید».

علم‌الهدی، گماشتهٔ دیگر خامنه‌ای در نمایش جمعهٔ مشهد این نگرانی را به‌صورتی کاملاً روشن و بدون هیچ‌گونه ابهام چنین بیان کرد. او با اذعان به ریختن هیمنهٔ خامنه‌ای در بین عوامل نظام و ابراز مخالفتها با او گفت:

«نباید اجازه داد آن‌هایی که با رهبری زاویه دارند، وارد مجلس شوند؛ هر اندازه هم این زاویه کم باشد».

این آخوند مرتجع در ادامه تعارفات را کنار گذاشته و از «مردم» که اسم مستعار لباس‌شخصی‌ها و چاقو‌کشان ولی‌فقیه است، درخواست کرد: «باید دم در مجلس بایستید و اجازه ندهید عده‌ای به مجلس بروند».

بگذریم که این اظهارات علاوه بر نگرانی از حضور کاندیداهای زاویه‌دار با خامنه‌ای در مجلس ارتجاع، دست آخوندهای مرتجع را نیز بیشتر رو می‌کند و منظور واقعی آنها از نمایش «انتخابات» را روشن‌ می‌سازد.

 

۴۰سال سنگین‌تر!

علم‌الهدی مانند کسی که از ترس در تاریکی سوت می‌زند، با دلخوشی دادن به خود و سایر مزدوران رژیم با این فرض بلاهت‌بار که گویی رژیم ۴۰ سال دیگر پابرجا خواهد ماند! گفت:‌

«‌این را بدانید که در ۴۰ ساله دوم، پیروز نگه‌داشتن انقلاب از ۴۰ساله اول سنگین‌تر است» و در ادامه به‌صراحت عبارت «سقوط رژیم» را بر زبان آورده و هشدار داد که:‌

«در ۴۰ سال دوم... انقلاب بماند، دشمن نابود است، اگر انقلاب برود و سقوط کند، دشمن می‌تواند زندگی کند».

مهرهٔ دست‌آموز خامنه‌ای در مشهد با بیان این جملات و عبارات اعتراف کرد که مرتجعان حاکم تا کجا از کابوس سرنگونی و سقوط نظام در وحشت به‌سر می‌برند و خواب راحت ندارند.

علم‌الهدی برای این‌که نشان دهد رژیم تا چه میزان از خیزش‌های مردمی در هراس است و کمترین «نق‌زدن‌»ها در مجلس ارتجاع را که منجر به قیام شود، برنمی تابد، اذعان کرد:

«۱۰دوره مجلس را پشت سر گذاشتیم، اما هیچ‌کدام به اندازه مجلس یازدهم خطرناک نبود»‌ و ادامه داد: «اگر عوامل دشمن به مجلس رفتند، [دشمن] می‌تواند بر ما مسلط شود».

دست‌نشاندهٔ ولی‌فقیه در اظهاراتش به‌نحو بسیار ابلهانه سیاست تصفیه و حذف شورای نگهبان را «پاسداری قهرمانانه و دقیق از دروازهٔ دمکراسی کشور» خوانده و از اقدامات شورای نگهبان ارتجاع برای حذف باند رقیب حمایت کرد و گفت:

«پاسداری قهرمانانه و دقیق نهاد شورای نگهبان آن‌چنان دروازه دموکراسی کشور را پاسداری می‌کند که عوامل نفوذی دشمن نمی‌توانند به مجلس وارد شوند».

باز هم بگذریم که این بیانات علاوه بر نگرانی باندغالب نسبت به شکاف در مجلس آینده ارتجاع، هم‌چنین توضیح می‌دهد که «دمکراسی» در قاموس آخوندهای مرتجع به چه معناست!

 

بدل‌های قاسم سلیمانی

آخوند علم‌الهدی برای توصیف نمایندگانی که مورد قبول ولی‌فقیه هستند، ۵معیار مختلف برشمرد که برآیند همهٔ‌ آنها تولید «بدل پاسدار تکه‌تکه شده، قاسم سلیمانی»‌ برای عبور دادن خامنه‌ای از شرایط سخت نظام است.

این اظهارات به‌وضوح هدف ولی‌فقیه ارتجاع از جراحی بزرگ را معلوم می‌کند و نشان می‌دهد که خامنه‌ای برای مقابله با قیام سراسری مردم، به مهره‌های دست‌نشانده و گوش به‌فرمان احتیاج دارد. به‌علاوه گواه ترس رژیم از کسادی این نمایش مسخره و دال بر اشتیاق وافر و نیاز شدید خامنه‌ای به حضور «میلیونی جمیعت»‌ در آن است. همان رویایی که بعد از قیام آبان مکرر در مکرر حسرت‌مندانه بر زبان خامنه‌ای جاری شده‌ است.

مردم ایران در مقابل، همان‌گونه که به‌کرات نشان داده‌اند، این دست نمایشات را به‌سخره خواهند گرفت و با تحریم این سیرک چندش‌انگیز یک تودهنی محکم به خامنه‌ای و پاسداران عمامه‌دار و بی‌عمامه‌اش خواهند زد. بدیهی است حتی اگر خامنه‌ای بتواند سرتاپای مجلس آینده‌اش را از بدل‌ها و شورت‌کات‌های پاسدار دژخیم قاسم سلیمانی بچیند و از دل این مجلس یک دولت دست‌نشاندهٔ حزب‌اللهی بیرون بکشد، باز هم نخواهد توانست نظامش را از سرنگونی و پرتاب به اعماق زباله‌دان تاریخ مانع شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a32cc7a-524d-49e8-99b4-62b218687bd1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات