728 x 90

حکومت آخوندی شوم‌ترین فاجعهٔ تاریخ ایران!

با آشکار شدن ضایعات مرگبار سیل در شیراز،‌ دادستان خون‌آشام این‌ شهر گفت: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد «لایروبی» در مسیر سیل انجام نشده است».

همه می‌دانند لایروبی مسیل‌ها کمترین کاری است که حکومت آخوندها باید انجام می‌داد و نداد!

دادستان جنایتکار شیراز اما به دزدی و چپاول‌هایی که جایی برای تأمین حداقل‌های حیاتی زندگی مردم باقی نگذاشته، اشاره‌ای نکرد.

در حالی‌که مردم شیراز می‌دانند مسیر رودخانه خشک در کنار دروازه قرآن، در دولت آخوند خاتمی مدعی اصلاحات، برخلاف اصول مسلم آبخیزداری و زیست‌محیطی به خیابان تبدیل شد و بخشی از پرونده غارتها و اختلاسهای این پروژه در همان زمان در جنگ و دعواهای باندی رو شد.

اهالی شیراز نسل‌اندرنسل می‌دانند که مسیر رودخانه خشک، مسیر عبور و تخلیه سیلاب بوده‌ اما حاکمان چپاولگر آخوندی وقعی به هشدارهای مردم و متخصصان امر نگذاشتند و با حرص تاراج، این زمینها را به بهانه‌های مختلف تصاحب نمودند.

اکنون همه می‌دانند عامل اصلی فاجعه در این ابعاد سیاست‌های مخرب زیست‌محیطی و غارتگرانه رژیم بوده است از دزدی و تخریب جنگلها، تا تصاحب مسیلها و ساختمان‌سازی در مسیر آبراه‌ها تا نقض ضوابط اولیه شهرسازی و جاده‌کشی‌ها و سدسازیهای کارشناسی نشده.

در ایران فجایعی که سیل و زلزله و دیگر حوادث طبیعی و یا سوانح انسانی بر جای می‌گذارند، همگی ناشی از یک فاجعه اصلی است و آن حاکمیت رژیم ضدبشری دزد و غارتگر آخوندی و پاسدارانشان است.

و دقیقاً به همین علت، مردم و کانون‌های شورشی‌شان نیک می‌دانند خود و زیستگاه تاریخی‌شان تنها با سرنگونی این رژیم منحوس نجات خواهد یافت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9f9664c-ec21-4833-bb2b-b88706ad045c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات