728 x 90

اعتراف ایادی رژیم به اهداف جنگ‌افروزی

سخن روز
سخن روز

پس از گذشت بیش از ۵۰روز از آغاز جنگ فاجعه‌بار غزه و پس از به‌بار آمدن ۱۶هزار کشته، ۳۵هزار مجروح و ۶هزار تن مفقود و آوارگی بیش از دو میلیون نفر از مردم غزه، اکنون سردمداران و سرکردگان رژیم در اظهارات خود با صراحت بیشتری از هدف رژیم آخوندی از جنگ‌افروزی در غزه سخن می‌گویند. آنها با بیانهای مختلف به‌این واقعیت اشاره می‌کنند که رژیم ضدبشری و مشخصاً خامنه‌ای جنایتکار برای دور کردن خطر قیام و سرنگونی، آتش جنگ در غزه را برافروخته است. از جمله:

-

جواد عنایت استاندار رژیم در خراسان جنوبی در یک سخنرانی گفت: «هر وقت در ایران اسلامی اغتشاش یا فراز و نشیبهایی باشد، آن طرف در یمن در فلسطین در لبنان در عراق در سوریه و کشورهایی که در خط مقدم مقاومت هستند، در آنجا درگیریها و مشکلاتی نیست و آمریکا و وابستگانشان در یک آرامش و آسایش به‌سر می‌برند؛ چرا؟ برای این‌که ام‌القرای جهان اسلامی یعنی جمهوری اسلامی ایران در داخل دچار مشکلاتی شده است. هر وقت در داخل ایران ما ثبات، امنیت آرامش وحدت و یکپارچگی را ببینیم، عکسش ثابت می‌شود. آن وقت نیروهای مقاومت (منظور نیروهای نیابتی رژیم) می‌توانند... با آمریکا و اذنابش درگیر بشوند» (شبکهٔ بیرجند تلویزیون رژیم ـ ۵آذر).

اظهارات این مهرهٔ جنایتکار بیان دیگری است از حرف معروف خامنه‌ای که اگر در بیرون از مرزهای خودمان و در عراق و سوریه و فلسطین با دشمن نجنگیم باید در خیابانهای شهرهای ایران با دشمن (مردم ایران و قیام‌کنندگان) بجنگیم.

یکی از سرکردگان سپاه پاسداران به‌نام اصانلو خیلی رک به این واقعیت که رژیم آخوندی آتش جنگ را توسط نیروهای نیابتی‌اش در سراسر منطقه برافروخته، بیان کرد و گفت: «امروز خاکریزهای ما دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر دارند می‌جنگند، در یمن رزمندگان جهان اسلام، همان فرهنگ خرمشهر را بردند و رزمندگان افغانستانی، پاکستانی و عراقی، سوری، همه و همه در لبنان و سوریه و فلسطین همه دارند می‌جنگند» (تلویزیون رژیم ـ ۳آذر).

پیش از اینها، آخوند جنایتکار اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات بدنام خامنه‌ای، جنگ‌افروزی را به‌عنوان یک سیاست و یک تدبیر برای جلوگیری از قیام، به‌وضوح تشریح کرده است. او طی یک سخنرانی در همایش رؤسای حفاظت اطلاعات فرماندهی کل نیروی انتظامی رژیم اهداف رژیم از جنگ‌افروزی در غزه و قربانی کردن هزاران فلسطینی را مورد اشاره قرار داد. وی در توجیه مخاطبانش، با اشاره به‌خطر قیام پیش رو که در فرهنگ رژیم آخوندی جنگ ترکیبی نام دارد، گفت: «محور مهمی که در آینده اثرگذار است، پیروزی قدرت مردمی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی کشور در جنگ ترکیبی و جهانی است که علیه ایران طراحی‌شده است» (خبرگزاری حکومتی میزان ـ ۲۰آبان).

آخوند خطیب سپس با اشاره به‌هدف منطقه‌یی و بین‌المللی رژیم از جنگ‌افروزی در غزه، رجزخوانی کرد که: «امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مورد توجه است. اکنون ایران به‌عنوان یک قدرت تعیین‌کننده نه‌تنها در منطقه، بلکه در نقاط مختلف دنیا مطرح است و امروز با تمام توان اقتدار ایران را حس می‌کنند».

آخوند جنایتکار خطیب به‌اهداف آتی رژیم که در نظر دارد زیر برق جنگ فاجعه‌بار غزه به‌آن دست یابد نیز اشاره نمود و گفت: «در آینده نزدیک در منطقه تغییرات جدی رخ خواهد داد و شاهد برخورد مقتدرانه با گروهک‌ها و باند‌ها و تشکل‌های ضدامنیتی و به‌معنای عام اقدامات تروریستی خواهیم بود و آسیب‌دیدگی فرامرزی ما رو به‌کاهش خواهد بود و بنابراین ما شاهد افزایش اقتدار فرامرزی ـ امنیتی خواهیم بود».

حاجی بابایی از گماشتگان خامنه‌ای در مجلس آخوندی نیز در یک گفتگوی تلویزیونی، به‌صراحت سپر قرار دادن مردم غزه و فلسطین در برابر قیام مردم ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: «قرار بود همین اتفاقی که توی غزه می‌افتد توی ایران بیفتد... همین کودک‌کشی و همان نسل‌کشی در داخل استانهای ما اتفاق بیفتد» (شبکهٔ افق تلویزیون رژیم ـ ۲۱آبان ۴۰۲).

در پس این عبارات، به‌وضوح پیداست که رژیم مردم غزه و فلسطین را گوشت دم توپ و قربانی اهداف شوم خود کرده است. واقعیتی که حتی برخی روزنامه‌های حکومتی نیز به‌آن اذعان کرده‌اند: «مسألهٔ آنان نه فلسطین است و نه اسراییل. مسأله آنان بسط قدرت داخلی است» (روزنامهٔ هم‌میهن ۶آبان) «بسط قدرت داخلی» بیان دیگری از «حفظ قدرت و حکومت» است که بنیانگذار این رژیم ضدبشری، خمینی ملعون آن را «اوجب واجبات» تعریف کرده است.

آری، خامنه‌ای بعد از کرونا به‌دنبال سپر و سرپوش دیگری برای مهار قیام و بقای حاکمیت نامشروع‌اش است. برای پایان دادن به‌جنگ و ویرانی و کشتار و تحقق صلح و آرامش در منطقه بایستی سر مار در بیت‌العنکبوت ولایت فقیه به‌سنگ کوبیده شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a90da9d2-2cd6-4015-b8a0-4fe11ab220aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات