728 x 90

جایگاه مجاهدین و شکست «استراتژی سکوت»

شکست «استراتژی سکوت»
شکست «استراتژی سکوت»

اگر چه موضع‌گیری رژیم درباره مجاهدین در رسانه‌های خودش به‌طور کلی روی «تجاهل» بنا شده و روزگاری خمینی دجال هم گفته بود هیچ اسمی از آنها نبرید تا فراموش شوند ولی بعد از انتقال مجاهدان به آلبانی و خروج آنها از شرایط محاصره و تغییر تعادل‌قوا به سود آنان، این خط رژیم تغییر کرد تا جایی که یکی از عوامل وزارت اطلاعات که مأموریتش ساختن فیلم و سریال مجعول و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین است روز ۶مرداد ۹۸رسما اعلام کرد: «در حال حاضر دیگر استراتژی سکوت در مورد مجاهدین برقرار نیست».

کارنامه رژیم در ولخرجی و بریز و بپاش برای شیطان‌سازی از مجاهدین گویای همین است. تعداد نهادهای دست‌اندرکار حکومتی در تولید خبر و فیلم و سریال و انتشار کتاب و مقاله و هزار جوسازی و کارزار شیطان‌سازی و اعتراف به نقش آنان در قیام و سمت و سو دادن تحولات ایران، به‌راستی حیرت‌انگیز است.

اگر اخبار همین یکی دو ماه اخیر را بررسی کنیم متوجه می‌شویم همگام با برگزاری گردهمایی سالیانهٔ بزرگ مقاومت در اشرف۳و افزایش فعالیت کانون‌های شورشی در داخل ایران و انزوای بین‌المللی رژیم نام بردن از مجاهدین و نقش آنان در رقم زدن سرنگونی حاکمیت آخوندی، به ابعاد جدیدی بالغ شده است. این در حالی است که رژیم بارها در رادیو تلویزیون خود خبر از نابودی و تمام شدن مجاهدین داده و بارها به همین مناسبت جشن گرفته بود.

 

لشکرهای سایبری مجاهدین!

در یکی از آخرین نمونه‌ها، پاسدار جلالی، رئیس پدافند غیرعامل رژیم به قدرت فزاینده مجاهدین بعد از رفتن به آلبانی اعتراف کرد. وی در مصاحبه روز ۵مهر ۹۸خود با شبکهٔ پنج رژیم شکوه و شکایت کرد که مجاهدین «رفتند در آلبانی، ساختار نظامی خود را عوض کردند و ساختار لشگرهای سایبری در آنجا شکل دادند و از این جنس جنگ با ما دارند».

فراموش نمی‌کنیم همین پاسدار جنایتکار بعد از انتقال مجاهدین به آلبانی مدعی پایان پرونده مجاهدین شد اما در تاریخ ۲۳تیر ماه ۹۷ در یک عقب‌نشینی مفتضحانه گفت: «امروز تمام ضد انقلاب بر بستر و پایه مجاهدین برای برانداختن نظام طراحی شده است».

«پاسدار ـ سرتیپ» جنایتکار که خوب در این مدت طعم شکست در برابر قدرت و ارادهٔ مجاهدین را چشیده است مجدداً در پنجم مرداد ۹۸، با اعتراف به رشد و گسترش مجاهدین گفت:

«به‌نظر من جنگ جدید با[مجاهدین] در فضای مجازی سخت‌تر از عملیات مرصاد است.»

 

مدیریت ۸۵ درصد مطالب ضدرژیم!

آخوند دیگری به اسم مطهری که مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی است، از اقبال اجتماعی نسبت به مجاهدین در بین جوانان و مردم ایران ابراز وحشت می‌کند و می‌گوید «۸۵درصد مطالب ضدروحانیت در فضای مجازی را مجاهدین مدیریت می‌کنند». (ایرنا ۳۰شهریور ۹۸) این در حالی است که بنا‌ به ادعای آنها سایتهایی که مطالبی علیه رژیم منتشر می‌کنند فیلتر هستند و سایبری نظام در حال رصد کردن فضای مجازی است.

 

قدرت مجاهدین در همه زمینه‌های داخلی

وحشت از فعالیت‌های مجاهدین فقط محدود به ذکر فعالیت‌های آنها در فضای مجازی نیست. عوامل رژیم همهٔ مشکلات و بحرانهای نظام را ناشی از مجاهدین می‌بینند. آنها در نمایش جمعه نسبت به اعتلای مجاهدین هشدار می‌دهند که «باید مواظب کیدهای مخفی مجاهدین باشید» و می‌گویند مجاهدین «جایگاههای حساس را در دست» دارند. (آخوند موحدی کرمانی ۲۹شهریور ۹۸)

امام جمعه رژیم در دیشموک حتی تغییر نام خیابان‌ها را کار مجاهدین می‌داند که «نام شهید را از اول اسم شهید برداشتند». (خبرگزاری سپاه جنایتکار، فارس ۲۹شهریور ۹۸)

حیطه فعالیت مجاهدین حتی ورزشگاهها و مسابقات ورزشی را هم فراگرفته و «خدا می‌داند چقدر برای این بازی شهرآورد [بین پرسپولیس و استقلال] برنامه‌ریزی کرده بودند»! (شبکه دو رژیم اول مهر ۹۸)

در یک‌کلام مدار فعالیت‌های مجاهدین به جایی رسیده است که در صحنه داخلی و سیاسی ایران آنها عامل هر ضربه به نظام هستند و «از درون، نظام جدید را با چالش مواجه کرده‌اند». (ایرنا ۳۱شهریور ۹۸) و به همین دلیل جانشین فرمانده سپاه لرستان هم خاطرجمعی می‌دهد که «نیروهای مسلح کشور از آمادگی لازم برای برخورد قاطع» با مجاهدین برخوردار هستند! (فارس ۷مهر ۹۸)

انتشار بی‌وقفهٔ هزاران خبر و مجموعه‌یی از جعلیات که هر ناظر بی‌طرف و مخاطبی را با این سؤال روبه‌رو می‌کند که بالاخره تلاشی مجاهدین را باور کنیم یا آمادگی همه‌جانبهٔ نیروهای مسلح و غیرمسلح و وارفته نظام برای رویارویی با آنها را؟!

 

اعتلای مجاهدین در صحنه بین‌المللی

از نگاه هراس‌آلود استبداد سیاه دینی، نه‌فقط مشکلات داخلی که همه مشکلات خارجی رژیم هم زیر سر مجاهدین است. در منطقه هم عامل ضربه به نظام همان مجاهدین هستند و یک قلم این‌که حمید مکارم سرکنسول رژیم در نجف اشرف می‌گوید «در اختلاف افکنی میان دو ملت ایران و عراق» نقش دارند. (ایرنا ۲۹شهریور ۹۸) در بسیج جامعه جهانی علیه رژیم هم آنها هستند که آتش‌بیار معرکه هستند و «مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با حضور در جمع اعضای» آنهاست که در نیویورک علیه نظام سخنرانی می‌کند. (ایلنا ۳مهر ۹۸)

الجبیر هم که در نشست اتحاد علیه ایران اتمی حاضر شد و صحبت کرد باز هم با تحریک و زمینه‌سازی آنهاست. وکیل ترامپ هم که معرف حضور همه است در جمع آنهاست که «تأکید کرد ما تغییر نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم» (شبکه خبر رژیم ۲مهر ۹۸) زنگنه وزیر نفت رژیم هم آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت قدرت مجاهدین به جایی رسیده است که «در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می‌شوند». (مهر آخوندی ۲۸شهریور ۹۸)

 

توی هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد

ملاحظه شد که در ابتدای کلام پاسدار جلالی مدعی است که مجاهدین در آلبانی تعدادی هستند که فقط چند اکانت فیک و کاذب دارند. بعد جلوتر که رفتیم دیدیم با همین چند اکانت فیک و کاذب ۸۵درصد فضای مجازی را هم در اختیار دارند. بعد از آن دیدیم نه‌تنها فضای مجازی که در همه ارکان نظام چالش ایجاد می‌کنند و در نهایت متوجه شدیم آنها در کاخ سفید هم نفوذ دارند و باعث و بانی تمام بدبختیهای بین‌المللی و انزوای رژیم هستند!

پاسدار ناصح از سرکردگان سپاه جهل و جنایت در سالگرد فروغ جاویدان اعتراف کرد که «آن‌قدر نسبت به ما عناد دارند که توی هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد و نمی‌آیند و فکر نکنیم که اگر اقدامی انجام نمی‌دهند فعلاً کار نظامی نمی‌کنند یعنی کاری انجام نشده ما تمام چیزهایی که توی دنیا اتفاق می‌افتد بر علیه ما ما باید بدانیم که یک گوشه‌یی از لابی‌گری اینهاست هزینه‌ای است که اینها کردند». (تلویزیون افق رژیم ۶مرداد ۹۸)

 

بله کاملاً درست است. وضعیتی که رژیم الآن به آن دچار است، از به گل نشستن کشتی جنگی نظام تا زیر ضرب رفتن پروژه‌های مرگبار اتمی... و محکومیت‌های پی‌درپی در مجامع بین‌المللی به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و نیز تحریم شدن بیت خامنه‌ای و در لیست رفتن سپاه جهل و جنایت پاسداران و...همه و همه ناشی از فعالیت‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجاهدین است. مجاهدین سوگند خورده‌اند در هیچ شرایطی از گسستن بند از بند رژیم کوتاه نیایند!

این واقعیت وجودی تنها آلترناتیو مشروع برای دیکتاتوری آخوندی است و سران نو مهره‌های نظام به‌ درستی آدرس آنرا می‌دهند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/524f3853-61fa-40b4-8c2d-077e20b6f154"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات