728 x 90

حمایت از ویلاهای لاکچری و تخریب آلونک‌های محرومان

تخریب خانه های مردم
تخریب خانه های مردم

صحنه ایران تحت حاکمیت آخوندها صحنه‌ای دردناک است، اما در عین‌حال انگیزاننده برای آنان که غیرت ملی خودشان را در مقابل این صحنه‌ها بکار می‌گیرند و با سردمداران، مهره‌ها و نهادهای حاکمیت که عامل به‌وجود آمدن این وضعیت برای مردم هستند مقابله و اعتراض می‌کنند.

در این صحنه دردناک، سردمداران، آخوندها و آقازاده‌های آنها در چپاول و غارت دارایی‌های مردم تاخت و تاز می‌کنند و هیچ حدومرزی ندارند.

در این صحنه دردناک از یک‌طرف هزاران هزار ملک، زمین، ویلا، آپارتمان و خانه خالی مربوط به اقلیت اشرافیت وابسته به حاکمیت وجود دارد و از طرف دیگر بسیاری از مردم فقیر که آلونک‌هایشان را پاسداران وحشی بر سرشان خراب می‌کنند.

 

علی‌اکبر ولایتی و آقازاده‌هایش

علی‌اکبر ولایتی مشاور ارشد خامنه‌ای در امور بین‌المللی و از سرغارتگران بیت ولایت است که دست کم بر۳۷ ارگان حکومتی به‌عنوان مدیر یا عضو هیأت‌مدیره چنگ انداخته‌است.

در امر چپاول با مجتبی خامنه‌ای پسر خامنه‌ای ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی دارد. از این رو دستش در تاراج داریی‌های مردم ایران کاملاً باز است، و آقازاده‌هایش مانند او در چندین شرکت و مؤسسه تجاری و ساختمانی دست دارند.

از پسران ولایتی محمد و علی اصغر در مهمانی گرگ وال استریت در ترکیه به‌عنوان کسانی که ۱۶۰۰برج ساخته‌اند تقدیر شد.

حضور این دو انگل‌زاده در تاریخ۲۶آذر۹۹ در مهمانی «گرگ وال استریت» ترکیه، یکبار دیگر توجهات را به منشاء غارتگریها از یک‌طرف و بدبختیهای مردم ایران از طرف دیگر جلب کرد.

مجری برنامه مهمانی، پسران ولایتی را چنین معرفی کرد: «یکی دیگر از مدیران موفق که همیشه در کنار من حضور داشتند و حمایت کردند و از دوستان خیلی نزدیک من هستند مدیرعامل گروه سیف بنا هستند که بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی در کشور عموماً در تهران در واقع طراحی و ساختند».

 

«یمنی‌های لنگ بند» و پسران برج‌ساز ولایتی

روزنامه جهان صنعت ۴دی ۹۹ در مورد ولایتی و پسرانش و ماجرای برج سازی آنها نوشت: «محمد و علی‌اصغر ولایتی که پدر بزرگوارشان از برجسته‌ترین سیاسیون و مسئولان نظام است؛ همان آقای ولایتی که به ما توصیه می‌کرد «از یمنی‌ها یاد بگیرید که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس، لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دست‌شان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست اینها عاجز شده‌اند». همان آقای ولایتی که سال قبل وقتی پویش «فرزندت کجاست؟» راه افتاد تا انزجار افکار عمومی را از پدیده آقازادگی به رخ کشد، هیچ توضیحی درباره فرزندانش نداد.

بنابراین گفته شد که این دو برادر مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره شرکت «سیف بنا» هستند؛ شرکتی که در سال۱۳۸۵ با سرمایه سه میلیارد تومان به ثبت رسید و حدود ۱۴۰۰نفر پرسنل دارد. این شرکت تاکنون پروژه‌های بزرگی از جمله «پروژه ۲۰۴ واحدی جاسک، مجتمع اداری تجاری فرجام، مجتمع اداری در ترکمنستان، مجتمع مسکونی یاسمن الهیه، شرکت مسکونی شقایق ساری، مجتمع مسکونی کوثر الهیه و…» را اجرا کرده است. همزمان با پویش «فرزندت کجاست» و انتشار اطلاعات یاد شده در فضای مجازی، نام این دو برادر از سایت شرکت سیف بنا پاک شد، اما از آنجا که قریب دو سال از آن زمان گذشته و به نوعی آب‌ها از آسیاب افتاده است، نام آنان دوباره در سایت درج شده است. آقایان ولایتی در همایش هفته قبل گرگ‌های وال‌استریت نیز به‌نمایندگی از گروه سیف بنا حضور داشته و به ساخت بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی در تهران نازیده‌اند. البته فعالیت «سیف بنا» محدود به ساخت‌وساز نیست و گویا شرکت‌های دیگری نیز زیرمجموعه آن بوده و در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و حتی فولاد فعالیت می‌کند».

 

نزدیک نشدن طبقه متوسط به خانه‌های لاکچری

عباس آخوندی وزیر مسکن سابق دولت روحانی هم در گفتگو با سایت تابناک ۱۷آبان۹۹ به ساخت ساز برج‌ها، کاخ‌ها و ویلاهای لوکس توسط سردمداران و مهره‌های حاکمیت اعتراف کرد و در این رابطه گفت: «در ایران بیش از دو و نیم میلیون خانه لاکچری ایجاد کرده بودند، هیچ فرد متوسطی نمی‌توانست نزدیک آنها شود، یک گروه خاص اقتصاد ایران را به بن‌بست رسانده است».

بسیار واضح است که این مردم فقیر و از همه جا رانده شده نیستند که این همه خانه و ویلای لاکچری بسازند و اقتصاد ایران را هم به بن‌بست برسانند، این سردمداران، مهره‌ها و آقازاده‌ها و سایر گرگ‌زاده‌های وابسته به نظام هستند که این وضعیت را برای مردم فقیر و اقتصاد کشور به‌وجود آورده‌اند.

 

مصونیت ویلاهای سربه فلک کشیده غیرمجاز از تخریب

با این وجود گرگهای ولایت و پاسداران جنایتکار خانه‌های مردم محروم را روی سرشان خراب می‌کنند، و هر روز شمار زیادی را بی‌خانمان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تلویزیون حکومتی ماهانه بین ۳۰۰تا ۴۰۰ساخت و ساز به‌اصطلاح غیرمجاز در استان البرز تخریب می‌شود.

این در شرایطی است که ساخت و سازها، کاخ‌ها، ویلاها، و برج‌های عناصر حکومتی در مناطق مختلف شمال تهران و سایر مناطق اشراف نشین نظیر لواسانات که غیرقانونی و غیرمجاز ساخته شده خراب نمی‌شود، و صاحبان آنها بدون هیچ دغدغه‌ای به زندگی انگلی خود در آنها ادامه می‌دهند.

در این رابطه روزنامه شرق ۳ آذر۹۹ نوشت: «ویلاهای سر به فلک کشیده فشم و لواسان، خانه‌های لوکس باستی‌هیلز یا بسیاری از ساخت‌ و سازهای مجلل غیرمجاز دیگر در روستاهای خوش‌ آب‌ و‌ هوای کشور گویا مصونیتی دارند که بولدوزرها به سمت آنها نمی‌روند. اگر خبری هم درباره تخریب ویلای فلان وزیر منتشر می‌شود، بعداً کاشف به‌عمل می‌آید که اشتباهی صورت گرفته و آدرس اشتباهی باعث شده ویلای غیرمجاز وزیر مربوطه تخریب شود اما درباره خانه‌های حاشیه شهرها، قانون مو به مو اجرا می‌شود».

خبرگزاری فارس ۲۶آذر ۹۹ هم نوشت: «خانه‌های مردم معمولی را تخریب می‌کنند، ویلاهای لاکچری را حمایت».

 

تخریب آلونک‌های مردم فقیر با نهایت وحشیگری

تخریب آلونک‌ها و خانه‌های معمولی همراه با نهایت وحشیگری است، از جمله در زاهدان پاسداران جنایتکار به خانه‌های مردم می‌ریزند و شب و نیمه‌شب هجوم می‌آورند و مردم را آواره می‌کنند.

کودکان بی‌سرپرست و بی‌خانمانی مانند خواهر و برادری در الشتر لرستان هم وجود دارند که در مسیر سیلاب زندگی می‌کنند، و با لاستیک و پلاستیک برای خود سرپناه درست کرده‌اند.

سردمداران حاکمیت برج می‌سازند تا مردم را غارت کنند، پاسداران خانه‌های مردم محروم و فقیر را تخریب می‌کنند، اما این چرخه‌ای است که بی‌شک در خشم و قیام مردم درهم خواهد شکست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6082a5b3-4aa8-4c41-954f-eac05eb26da9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات