728 x 90

خامنه‌ای؛ بحران تشدید طلسم شکستگی!

خامنه ای و ....
خامنه ای و ....

در شرایط کنونی، دیکتاتوری ولایت‌ فقیه درگیر بحرانهای مرگباری است که هر روز بر شدت آنها افزوده می‌شود. بحران‌هایی که در حال خرد کردن نظام ولایت در لابلای چرخنده‌های خود است.

در این شرایط، بدنهٔ‌ نظام،‌ که همان بسیجی‌ها و پاسداران جنایتکار هستند،‌ چشم‌انداز شوم نظامشان را می‌بینند. آنها در انتهای جاده‌یی که نظامشان در حال حرکت در آن است، پرتگاهی می‌بینند که سقوط در آن در حکم نابودی است.

سکوت خامنه‌ای در ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از این بحرانها بدنه نظام را مایوس و ناامید در برابر واقعیتی قرار می‌دهد که خروجی آن ریزش و باز شدن زبانها رو به‌شخص خامنه‌ای، از درون رژیم است. موضوعی که در ناله‌ها و هشدارهای آخوندهای خامنه‌ای به‌روشنی بارز است.

آخوند الهی راد، که این وضعیت را ‌«آفت» می‌نامد، نسبت به‌وارفتگی نیروها و حتی آخوندهای حکومتی که حاضر نیستند از خامنه‌ای و رژیم دفاع کنند، ناله سر داد: «ماها برخی از ماها توی هم لباسیهای ما هم هستند همه جور تو همه لباس‌ها هستند دچار آفتی شدیم که برای خودمان یک شأنی قائل می‌شویم در شأن من نیست که داد بزنم در شأن من نیست که از انقلاب صریحاً دفاع کنم در شأن من نیست که خوبیت ندارد من از مقام معظم رهبری محکم بیایم دفاع کنم...».

آخوند نجف لکزایی هم رو به‌بسیجی‌هایی که اعتراض می‌کنند چرا خامنه‌ای برای حل بحرانهای نظام ورود نمی‌کند، گفت: «توی صحبت‌ها گاهی اینطوری اقا چرا رهبری جلوی فلان اقدام را نمی‌گیرد؟ چرا رهبری؟ مگه قرار است که رهبری بیاید این نظام قانونی را که ما برای اداره کشور گذاشتیم این را بهم بریزد؟».(تلویزیون شبکه چهار رژیم ۹ بهمن ۹۸ )

آخوند علم‌الهدی هم با گلایه از کارگزاران نظام که برای طرح «اقتصاد مقاومتی» خامنه‌ای پشیزی ارزش قائل نشدند، عمامه بر زمین کوبید و گفت: «در سال ۹۲ دو ماه نگذشته از دولت یازدهم مقام معظم رهبری تمام اعضای دولت نمایندگان مجلس شخصیت‌های سیاسی جناح های سیاسی همه را در یک جلسه دعوت کردند حدود یک ساعت و نیم طرح اقتصاد مقاومتی را توضیح دادند...تمام مغزهای اقتصادی کشور در آن مجلس حضور داشتند همه هم پذیرفتند گفتند درست است این در سال ۹۲ بود، الآن ما سال ۹۸ هستیم ۶ سال هی خاک خورد».(نمایش جمعه مشهد ۱۱ بهمن ۹۸)

از سوی دیگر، در حالیکه خامنه‌ای بارها گفته است مذاکره سم مهلک است، اما مطرح شدن موضوع مذاکره در بالاترین سطوح نظام، نشان می‌دهد تا کجا این حرف خامنه‌ای در درون خود رژیم هم بی‌ارزش است. تا جاییکه مجری نمایش جمعهٔ مشهد ۱۱بهمن نسبت به‌این وضعیت نالید: «آقا به‌صراحت فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم بعد در مصاحبه اعلام می‌کنند باب مذاکره بسته نیست می‌روند می‌نشینند پای مذاکره می‌گویند نه باب مذاکره بسته نیست ما حاضریم مذاکره کنیم آنها میز مذاکره را ترک کردند خدا لعنت‌تان کند خدا هدایت‌تان بکند اگر قابل هدایت هستید آنجا گفتند تروریست به‌ذات این جا می‌گویند جنتلمنهای مذاکره تروریستهای فرودگاه بغداد هستند چی باید اقا بگویند که ما متوجه بشویم آمریکا قابل مذاکره نیست اعتماد نمی‌شود بهش کرد بعد شما دم از مذاکره می‌زنید...»

در همین حال آخوند ماندگاری در سیرک جمعهٔ تهران ۱بهمن تلاش کرد به‌نفرات خود رژیم بقبولاند که این بحرانها و مشکلات زیر سر خامنه‌ای نیست. موضوعی که نشان می‌دهد تا کجا بسیجی‌ها و مهره‌های خود نظام نسبت به‌خامنه‌ای مسأله‌دار هستند. «.. دیگه از دشمنان نترسید امتی که با ولایت باشد از دشمن نترسد ولی اگر پشت ولایت را خالی کردید از خدا بترسید... ما بارها داد زدیم مشکلات نه مربوط به‌ولایت است نه مربوط به‌ انقلاب است نه مربوط به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ست مشکلات مربوط به‌انتخابهای ما است... دشمنان می‌خواهند نظر مردم را راجع به‌ انقلاب برگردانند شک و تردید تو دل مردم بیندازند آی مردم حواس تان باشد».

اما این آه و ناله‌ها درمان واقعیت سختی که رژیم و خامنه‌ای در آنها به‌دام افتاده‌اند نیست. واقعیت ریزش گسترده نیروهای درون رژیم که بسیاری از آنها اکنون به‌خامنه‌ای و نظام پشت می‌کنند.

به همین واقعیت اخوند حسین رشیدیان این‌چنین اعتراف می‌کند: «منافق سیاسی این هست که در مقاطع حساس پشت ولی زمان را خالی می‌کند دومین نشانه از نشانه‌های منافقین سیاسی این است که اینها به‌ولی زمان توهین می‌کنند».(سایت حکومتی ائمه جمعه-حسین رشیدیان-تیران و کرون اصفهان-۴ بهمن۹۸)

واقعیت این است که این خامنه‌ای و نظامی از هم پاشیده اوست که هر روز بیش‌از‌پیش در باتلاق بحرانها فرو می‌رود. باتلاقی که با شتاب، تمامیت این رژیم بحران‌زده را می‌بلعد و خامنه‌ای نیز هیچ راه‌حلی برای نجات از آن نمی‌یابد.

این همان بن‌بستی است که بسیجی‌های رژیم آن را به‌چشم می‌بینند و تلاش می‌کنند که برای نجات خود از این مهلکه، صف‌شان را از خامنه‌ای جدا کنند. به‌خصوص که این نیروهای وارفته در برابر چشمان خود خلقی به‌پا خواسته را دارند که اراده‌کرده‌اند ریش و ریشه نظام ضدمردمی ولایت فقیه را از ایران‌زمین برکنند و از این مهمترین هدف کوتاه نخواهند آمد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8ed15f1-694e-4113-908c-d58b18d3789d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات