728 x 90

خامنه‌ای؛ بمب اتمی و اقتصاد ویران!

موضوع فعالیت‌های اتمی رژیم ایران به یکی از بحرانهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تبدیل شده است. پرونده اتمی رژیم ایران در وضعیت آشفته و ابهام قرار گرفته و گفتگوهای وین هم مدتی در کما به‌سر می‌برد.

رژیم ولایت فقیه با آژانس بین‌المللی انرژی همکاری نمی‌کند و حتی با سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران مخالفت کرده است.

رژیم ایران وجود آثار اورانیوم در سه سایت اعلام نشده را توضیح نمی‌دهد. رژیم بیش از ۱۰برابر حد مجاز در توافق اتمی اورانیوم با غلظت‌های متفاوت غنی کرده و سانتریفوژهای پیشرفته راه انداخته است.

آخوندها برنامه اتمی خود را گسترش داده و غنی‌سازی را تا ۶۳درصد بالا برده‌اند، اورانیوم با غنای ۶۳درصد هیچ کاربرد صلح‌آمیز ندارد و فقط پله‌ای است برای ساخت بمب اتمی است.

آژانس بین‌المللی انرژی در بیانیه شدیداللحن خودش به‌دلیل این فعالیت‌ها رژیم را سرزنش کرد.

وزارت‌خارجه فرانسه هم اعلام کرد، «رژیم ایران باید فوراً با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند و به‌سؤالات در مورد مواد هسته‌یی اعلام نشده پاسخ بدهد».

اولی هاینونن بازرس ارشد سابق آژانس هم گفت: «زمان آن فرا رسیده که آمریکا و ۳کشور اروپایی، قطعنامه شورای حکام در محکومیت پیشرفت‌های هسته‌یی خطرناک و تهدیدات رژیم ایران را اجرایی کنند».

اکنون با وجود گسترش فعالیت اتمی توسط حاکمیت آخوندی، این امکان تقویت می‌شود که پرونده اتمی رژیم به شورای امنیت فرستاده شود و تحریم‌های سازمان ملل بازگردد.

اگر تحریم‌های سازمان ملل برگردد، رژیم با دو موج افزایش شدید تورم و بیکاری گسترده روبه‌رو خواهد شد که باعث افزایش گرانی‌ها و فقر مطلق خواهد شد.

به گفته کارشناسان رژیم این امر می‌تواند باعث بروز نارضایتی اجتماعی بشود. یعنی که قیام شعله‌ور شود.

با وجود خسارت هزار میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۱۵شهریور. ) خامنه‌ای بدون توجه به این خسارتها می‌خواهد به‌زعم خودش با دستیابی به بمب اتم حاکمیتش را از سرنگونی نجات بدهد، غافل از این‌که وقتی بیش از ۹۶درصد مردم این رژیم را نمی‌خواهند، بمب اتمی هم دردی از خامنه‌ای دوا نخواهد کرد. چون قیامهای بنیان‌کن در مسیر خامنه‌ای کمین کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3f64fe4-7cf9-4b70-a7f5-49a09e0c1a7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات