728 x 90

رخداد ـ غارت‌شدگان رودرروی خامنه‌ای!

چه کسی سرمایه‌های مردم را در بورس تباه کرد؟

یک هم‌وطن غارت شده در بورس ـ ۲۳آذر: موقعی که آقای روحانی گفت بیایید در بورس شرکت بکنین و رهبر آمد حمایت کرد حالا چی شدند؟

روحانی رفت، رهبر چی شد؟ مگه رهبر نیست؟ چرا حالا نمیاد حرفی بزنه؟ خود رهبر گفت بیایید در بورس شرکت کنید. ما اومدیم در بورس سرمایه‌مون رفت حال هیچکس هم جوابگو نیست... . .

خامنه‌ای: در سرمایه‌گذاریهای مولد حتماً شرکت کنند آن کسانی که می‌توانند از جمله در همین تعاونیها یا یک جاهابی در بورس..

روزنامه اعتماد ضمن توصیف غارت‌شدگان به سرباز یک بار مصرف نظام برای غارت، نوشت: در واقع سهامداران خصوصاً خیل افرادی که از اواخر نیمه دوم سال۱۳۹۹ وارد این بازار شدند، نقش سربازان اقتصادی کشور در جنگ علیه تحریم را برعهده گرفتند و با پای پیاده روی مینهای این میدان اقتصادی گسیل شدند.

لارگانی در مجلس آخوندی ـ آبان ۱۴۰۰: در حوزه اقتصاد مردم منتظر اقدام عملی هستند بورس قتلگاه مردم شده...

یک هم‌وطن غارت شده در بورس ـ ۲۳آذر: زمانی اعلام کردن بورس محل سرمایه‌گذاری هست اون شخصی که اطلاعات کافی نداشت چرا کد بورسی ۲۴ساعته اس.ام.اس کردن تو گوشیش که معاملات انجام بده. طرف موتورسیکلتش را فروخت بیاد معاملات انجام بده؟

خامنه‌ای: این چیزها یک حرکت مصرفانه است نسبت به ثروت می‌شود پول را درآمد را سرمایه‌گذاری کرد امروز وسایل این کار فراهم است با فعال شدن بورسهایی که در کشور هست می‌توان سرمایه‌گذاری کرد

تماس تلفنی یک خانم هم‌وطن با سازمان بورس: مگه نگفتن همه چیزتونو به بورس بسپرین سپردیم این بود رسمش؟ فکر می‌کنید با این ظلمی که در حق ما می‌کنید به کجا می‌رسید؟

غارتگران یک به یک اموال مردم را غارت می‌کنند اما از جمع غارت‌شدگان وحشت دارند. برای پس گرفتن اموال راهی جز کف خیابان نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f557202-caa9-4c3e-be7b-5117b212a28f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات