728 x 90

رخداد ـ وعده دنیای آباد خمینی و حراج کلیه و کبد

خمینی ـ ۱۲بهمن ۵۷:

«ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشود، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم دلخوش به این مقدار نباشید. ما هم دنیا را آباد می‌کنیم و هم آخرت را. این دارایی از غنایم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین و من امر کردم به مستضعفین بدهند و خواهند داد».

سؤال خبرنگار از یک شهروند: آرزوت چیه؟ آرزوت‌رو به من بگو

یک شهروند: آرزوم اینه که چشمهامو بذارم رو هم بمیرم مسئولهای مملکت‌رو نبینم.

روزنامه حکومتی آرمان دهم آبان با اشاره به فقر سیستماتیک و شرایطی که مردم را به این روز انداخته است نوشت:

«یک کانال تلگرامی با ۱۴۰هزار عضو، اقدام به آگهی فروش کلیه و کبد می‌کند. کبد ۲۰۰میلیون تومان و کلیه از ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیون بستگی به سن و سال و نوع خون قیمت‌گذاری می‌شود».

کار به‌جایی رسید که خودیهای نظام هم در وحشت از فرجام کار و آتش خشم مردم صدایشان درآمد:

کمال حسین‌پور در مجلس آخوندی ـ ۱۱آبان:

«در زمانی که مردم در زیر بار گرانی و سختی معیشت کمرشان خم شده است فرزندان تعدادی از مسئولان و آقازاده‌ها با برخورداری از بهترین امکانات مالی و رفاهی در کشورهای دیگر در حال تفریح هستند».

از کانال تلگرامی فروش کلیه:

«خانوم ۳۳ساله هستم

مجبورم یکی از کلیه هامو به قیمت ۷۰ ملیون بفروشم با خریدار واقعی کنار میاییم. تورو جون عزیزترین کستون اگه خریدار نیستین اذیت نکنین».

یک شهروند:

«دانشجوی دوره دکترا مهندسی کامپیوتر به‌خاطر نداشتن پول باید کلیه‌اش‌رو بگذاره فروش. این نتیجه ۴۰سال حکومت جمهوری اسلامیه»

این همان زندگی مادی است که خمینی وعده داد و خامنه‌ای اجرا کرد.

مرگ بر خامنه‌ای جوانان شورشی پاسخ به چهل سال دجالیت و فریب است. دجالیتی که به‌زودی در دستان جوانان و گرسنگان نابود می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1b59f74-1a0a-43d3-8f25-dc967524da9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات