728 x 90

زوزه‌های وحشت از گردهمایی بزرگ مقاومت در ویلپنت

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

این روزها صدای زوزه‌های وحشت از قیام و از عنصر رهبری کننده آن، مجاهدین و مقاومت سازمان یافته ایران مدام از همه جای رژیم به گوش می‌رسد.

بخصوص پس از برگزاری گردهمایی خیره کننده مقاومت ایران در ویلپنت پاریس، این روزها حجم بزرگی از دستگاه تبلیغاتی حاکمیت آخوندی اعم از رادیو تلویزیون، رسانه‌های مختلف و تا منبرهای جمعه و جماعت به این موضوع اختصاص یافته است و نعره‌های وحشت آنی، قطع نمی‌شود.

یکی از موارد قابل‌توجه این ابراز وحشت، گفتگو و گزارشی است که از تلویزیون جام جم رژیم در ۱۶تیر ۹۷پخش شد.

در این در این برنامه یکی از اعضای مجلس ارتجاع به نام قاضی‌زاده شرکت داشت ابتدا مجری برخلاف همیشه که رژیم ادعا می‌کرد مجاهدین از نظر مردم ایران فراموش شده هستند، حرفهایی به کلی متفاوت ‌زد. او گفت: «نام گروهک منافقین برای همه ما ایرانیها آشناست، تحقیقاً آشناست گروهکی که از همان سالهای آغازین انقلاب اسلامی دست به اسلحه برد.... این روزها هم در ادامه رویکرد خصمانه غرب در قبال کشور مان یک بار دیگر نشست سالانه این گروهک تروریستی در پاریس برگزار شد و مهمانانی از مقامات پیشین آمریکایی، اروپایی و سعودی در آن حضور داشتند».

در پاسخ به سؤال مجری که مقدمتاً اشاره‌یی به لیست بالابلند از جرایم سازمان مجاهدین خلق کرد، قاضی‌زاده گفت‌: « همان‌طور که اشاره کردید یک لیست بلند و بالاست شاید اولین قدمی که در ظلم و ستمی که اینها شروع کردند به اعضای خودشون شروع کردند، یعنی ماهیت انسانی اعضای وابسته به خودشون که جوانان باهوش و بالاخره درس خوانده و دانشجوی ما جذب این سازمان می‌شدند، در آنها ایجاد کردند. شما اگر پرونده جنگ تحمیلی را ورق بزنید می‌بینید از زمانی که سازمان نفاق دستش را در دست صدام می‌گذارد شرایط جبهه تغییر پیدا می‌کند».

پس جرم اول مجاهدین این است که از بدو انقلاب باهوش‌ترین جوانان و دانشجویان و قشر تحصیلکرده کشور جذب مجاهدین شدند، و جرم بزرگ دیگرشان هم این است که ماشین جنگی خمینی را در جنگ ضدمیهنی درهم شکستند و به گل نشاندند.

اما دستگاه تبلیغاتی حکومت آخوندی صرفاً نسبت به آنچه که مجاهدین خلق در گذشته بر سر نظام آورده‌اند سوزو گداز نمی‌کند، بلکه همه این آه و فغانها نسبت به اعمال گذشته مجاهدین خلق در گذشته، مقدمه و زمینه‌ای است برای زمان حال و آه و فغان نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت در ویلپنت که تلویزیون رژیم از آن گزارشی به این شرح پخش کرد: « نشست حامیان گروهک تروریستی منافقین هفته گذشته در حالی در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد که سیاستمداران تندروی آمریکایی، اروپایی و سعودی در این نشست به تکرار ادعاهای ضدایرانی خود پرداختند. رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و وکیل رئیس‌جمهور آمریکا که همواره مواضعی ضدایرانی داشته و پیش از این با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدارهایی هم داشته است بر تشدید تحریمهای ایران برای بزانو در آوردن آن تأکید کرد و....».

بعد از این گزارش، مجری و مهمان برنامه بالاتفاق درصدد برآمدند که یک جوری شکوه و عظمت این گردهمایی را که از خلال همین تصاویر محدود پخش شده، برجسته بود، رفع و رجوع کنند.

مجری که البته کاملاًً پیدا بود که خودش یک عنصر اطلاعاتی است از حضور شخصیتهای برجسته‌یی سیاسی که در این گردهمایی شرکت کرده بودند، سؤال کرد و قاضی‌زاده چنین پاسخ گفت: «چون شخصیتهای حقوقی رسمی‌شان نمی‌خواهند شرکت بکنند شخصیتهای دست دوم را می‌فرستند یعنی مثل رودی جولیانی رامی‌فرستند، یک کسانی که جان بولتون هم اگر یادتان باشه تا قبل از این‌که مشاور امنیت بشود، مرتب توی این جلسات شرکت می‌کرد و آنجا اظهارنظر می‌کرد یا آدمهایی از این دست را میفرستند...دوم این‌که پول می‌گیرند یعنی بالاخره غیر از این‌که یک اثر سیاسی دارد یک پول هنگفتی هم اعداد و ارقام عجیب غریبی ۳۰۰هزار دلار ۲۵۰هزار دلار اینها بعضاً شنیده میشه اعداد خیلی بزرگی شنیده میشه بابت حضور و سخنرانی.... ».

اما این عضو ابله مجلس ارتجاع وقتی با حرفهای متناقض خودش که مجاهدین چطور این همه شخصیت را که تنها در همین گردهمایی شمار آنها به ۶۰۰تن رسید، با این قیمتهای گزاف می‌خرند و پول آن را از کجا تأمین می‌کنند مواجه شد، ضمن به هم بافتن لاطائلاتی به تناقض‌گویی ادامه داد و در همان حال که گفت مقامات همان دولتها حقوق بگیر مجاهدین هستند، مدعی شد که این دولتها و قدرتها به مجاهدین پول می‌دهند. اما یک قدم بعد ناچار شد به منبع درآمد مجاهدین که همانا مردم ایران هستند، اعتراف کند:

«مجری: آقای دکتر چهل سال از فعالیتهای اینها ضد جمهوری اسلامی ضد ملت ایران داره میگذره منابع مالی اینها از کجا می‌آید؟ چهل سال از کجا دارند تغذیه می‌شوند به‌لحاظ مالی؟

قاضی‌زاده هاشمی: البته بعضی از اشخاص این فرقه هم با توجه به این‌که اجازه فعالیت اقتصادی پیدا کردند تو بعضی از کشورهای اروپایی با حمایت این کشورها طبیعتاًً از محل درآمدهایی که آن اشخاص کسب می‌کنند هم کمک می‌کنند به ادامه و بقای گروهک».

به این می‌‌گویند اعتراف ناگزیر دشمن به حقانیت و اصالت مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق؛ اعتراف به منبع و سرچشمه نیروی انسانی آنها که توانسته‌اند بهترینهای جامعه ایران را جذب کنند و اعتراف به منبع مالی آنها که هموطنان و مردم ایران هستند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4292e7f-ec31-4c66-a474-1c63008f3277"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات