728 x 90

زوزه‌های شکست نظام در نسل‌کشی و شیطان‌سازی از مجاهدین

سخن روز
سخن روز

«برگزاری این دادگاهها از طرف قوه قضاییه بسیار کار خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت... برخی از جوانان و نوجوانان امروز درکی از رویدادها و وقایع ابتدای انقلاب و جنایات این گروهک ندارند و دادگاهها می‌تواند در ذهن نسل جوان سؤال‌سازی کرده و آنها را به تفکر وادار کند».

این بخشی از گفتگوی ارگان قضاییهٔ جلادان (خبرگزاری میزان) با جلاد قتل‌عام، آخوند مصطفی پورمحمدی است که هم‌زمان با ششمین جلسهٔ نمایش روحوضی محاکمهٔ ۱۰۴تن از مجاهدین در ۲۶دی انجام شده است. محاکمهٔ مجاهدینی که ۳۵ سال پیش با حکم خمینی همه به اعدام محکوم شده و همین دژخیم همراه با رئیسی جلاد از عاملان اصلی اجرای همان حکم جنایتکارانه بودند.

جلاد خون‌آشام در حالی که به شکست ۳۵سال شیطان‌سازی با هزاران فیلم و کتاب و سریال و... اعتراف می‌کند، حالا می‌خواهد به نیروهای رژیم این امیدواری را بدهد که گویا با نمایش روحوضی محاکمهٔ غیابی‌شماری از مجاهدین می‌تواند به این هدف دست پیدا کند.

این حرف را کسی می‌زند که عضو فعال هیأت مرگ خمینی در قتل‌عام۶۷ بود. هیأت مرگی که با هدف ریشه‌کن کردن مجاهدین و پاک کردن نام مجاهد از تاریخ ایران تشکیل شد و امروز پس از ۳۵سال، به شکست آن نقشهٔ شیطانی اعتراف می‌کند.

اما منظور او کدام جوانان هستند؟

اندیشهٔ مجاهدین و جوشش خون شهیدان مجاهد را نه فقط در رویش جنگلی از جوانان بی‌باک و بیم در هیأت کانون‌های شورشی، بلکه به اعتراف همین جلاد، تا هفت‌توی قلعه‌های سنگی ارتجاع می‌توان دید. وی در این باره می‌گوید: «متأسفانه خیلی از خواص ما هم از عمق خباثت و ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم و جامعه و لازم است در زمینه واکاوی چهره حقیقی و معرفی آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم که مبادا خود را تطهیر کنند و یک مجموعهٔ ملی و مبارزاتی معرفی کنند» (خبرگزاری حکومتی مهر، ۲۱آذر ۱۴۰۲).

عجبا که «خواص» هم دیگر اباطیل رژیم دربارهٔ مجاهدین را باور نمی‌کنند!... «چه رسد به مردم و جامعه»... پاسخ مردم و جامعهٔ ایران به آرمان و منش مجاهدین، رویش و گسترش مداوم کانون‌های شورشی و اوجگیری عملیات قهرمانانهٔ آنها در سیاهترین اختناق و سرکوب است.

اعتراف دیگر این جلاد، این است که به‌رغم آن همه تبلیغات و شیطان‌سازی، «مردم و جامعه و نسلهای جدید» مجاهدین را به‌عنوان «یک مجموعهٔ ملی و مبارزاتی» می‌شناسند. و متقابلاً قتل‌عام زندانیان سیاسی را به‌عنوان «بزرگترین جنایت تاریخ» می‌دانند.

بنابراین غیظ و کینهٔ ضدانسانی این جلاد، علیه مجاهدین قابل فهم است و محدود به همین ایام و شعبدهٔ دادگاه نمایشی نمی‌شود. وی پیش‌تر نیز در سوم مرداد۹۸ ضمن اعتراف به این‌که مجاهدین بارها خمینی و خامنه‌ای و نظام‌شان را تا «گوشهٔ رینگ» و لبهٔ پرتگاه سرنگونی برده‌اند، گفته بود: «انتظار دارید ما در این میدان نقشه‌های عملیاتی را به‌راحتی بیان کنیم و موضوعاتی که او [مجاهدین] می‌تواند دستاویز خود قرار دهد، هر روز علیه ما چماق درست کند و صد حرف منطقی و درست و مقبول ما را در فضای رسانه‌یی گوشه رینگ ببرد و در تاریک‌خانه ببرد و اجازه بروز و ظهور ندهد».

عضو فعال هیأت مرگ خمینی که به‌خاطر همان جنایتها در مرداد۶۷، دو دوره کرسی وزارت کشور و دادگستری را قبضه کرد، در ادامه، ضمن اعتراف به ۴۰سال رزم جانانهٔ مقاومت با ولایت خون‌آشام، کارنامهٔ درخشان ۴دهه پایداری و نبرد بی‌وقفهٔ تنها آلترناتیو نظام آخوندی را به این شکل به نمایش می‌گذارد:

«عملیات نظامی علیه‌تان می‌کنند. دیگه دشمنی از این بدتر هم می‌شود؟ تمام دنیا چهره‌تان (نظام) را تخریب می‌کنند، هیچ تخریبی تا امروز در این ۴۰ سال گذشته اتفاق نیفتاده مگر آن که منافقین پای اصلی آن هستند ما با منافقین هنوز حسابمان را تصفیه نکرده‌ایم ما این حرفها را بعد از تصفیه حساب خواهیم زد. شوخی هم نداریم».

دژخیم قتل‌عام، وقتی صحبت از حسابرسی و دادخواهی می‌شود، زنجیر پاره می‌کند و می‌گوید: «وقت این حرفها نیست، وقت تصفیه‌حساب است. امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان این ملت [بخوانید این نظام]‌اند و امروز باید بیایند جواب بدهند، باید پای میز محاکمه بیایند و به حساب تک‌تک آنها باید برسیم. متأسفانه به‌خاطر فضای روانی یا جهالت یک عده‌یی و حماقت عده‌یی متأسفانه حالا ما بدهکاریم؟ پاسخ باید بدهیم؟».

این نعرهٔ هیولایی‌ست که در کارنامه‌اش اعدام هزاران دختر و پسر دانش‌آموز، زندانیان مجروح و معلول و زندانیان ملی‌کش [مدت محکومیت‌شان تمام شده] را دارد و آخرین اظهارات و نگرانی‌اش از بابت گرایش نسلهای جوان به مجاهدین همزمان با ششمین جلسهٔ نمایش روحوضی محاکمهٔ مجاهدین، معنایی جز اذعان به شکست نظام ولایت فقیه در نسل‌کشی و شیطان‌سازی از مجاهدین ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02463b1b-6e5e-4eab-a59d-a1408a042c4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات