728 x 90

«ساز جدید» برای سرنگونی آخوندها!

کوهدشت-آتش زدن خودروی نیروهای سرکوبگر
کوهدشت-آتش زدن خودروی نیروهای سرکوبگر

یکی از دار و دسته‌های پلید در حکومتی که در قیام ایران  بسیار مورد نفرت و کینه مردم قرار گرفت، امام جمعه‌های خامنه‌ای بودند.
خشم و کینه مردم  نسبت به آنها به گونه‌یی بود که بیش از 60دفتر و خانه امام جمعه در شهرهاى مختلف مورد حمله قرار گرفت. 
 به همین دلیل  است که آنها کینه عمیقی نسبت به خروش مردم در دل دارند، و بیش از سایرین نسبت به سرنوشت خود و همچنین نسبت به موج های قیام در آینده بیمناک هستند، بیمی که از عمق جانشان نشأت گرفته است.
در این رابطه است که امام جمعه بناب به سران و مهره‌های رژیم توصیه می‌کند: " با بررسی ریشه‌یی موضوع و کالبد شکافی آن به ترمیم آن بپردازند و ببیند در کجای کار اشکال وجود دارد و چه شده است که به این سمت رفتیم"!
این امام جمعه رژیم  همچنین  به آنها یادآور می‌شود که با ساده سازی و ساده‌انگاری  به  آن نگاه نکنند و" خود را گول نزنند.
 امام جمعه خامنه‌ای در اردستان نیز هشدار می‌دهد: "عده‌یی از افراد درصدد بی‌ثبات کردن انقلاب اسلامی هستند، برخی درصدد غائله آفرینی در جامعه هستند."
امام جمعه کاشمر ضمن نسبت دادن  خیزش مردم در دی ماه به "دشمن"،  به بحرانهایی  که  این خیزش گریبانگیر  دیکتاتوری فاسد کرده  اعتراف می‌کند و "مسئولان" را دعوت  به "استقامت"! می‌کند.
 امام جمعه خامنه‌ای در نمایش جمعه  شاهرود  نگرانی‌اش را از   "دشمنانی" که "از عواملی مانند ترساندن، تبلیغات منفی و نومیدی در رسانه‌ها و به‌ویژه فضای مجازی و ماهواره‌ها بهره می‌برند“ ابراز می‌دارد،  و به آنهایی که دل در گرو حکومت آخوندی دارند توصیه می‌کند: " باید مراقبت کنند،.... بذر امید را در جامعه بکارند".
احمد خاتمی نیز ضمن این‌که خروش مردم را اغتشاش و قیام آفرینان را اغتشاشگر می‌نامد، نگرانی‌اش  را از حملات مردم به حوزه‌های آخوندی  چنین ابراز می‌دارد: ساز جدیدی است که تضعیف روحانیت است، روحانیتی که به‌عنوان سرمایه استقلال و عظمت ملت بوده است این روزها هدف قرار گرفته است و در اغتشاشات اخیر شاهدیم که به برخی حوزه‌ها حمله کردند حتی بدتر از حمله به مدرسه فیضیه، به حوزه علمیة تاکستان حمله کردند. این نشان از عمق کینه دشمنان از روحانیت است.
هراس و نگرانی درباره سرنوشت نظام،  در شرایطی است که سران و مهره‌های حکومت    و بویژه سردمداران نیروی سرکوب ادعا می‌کنند که  موضوع خاتمه یافته است!
اکنون مشخص نیست که ادعای سرکوب (قیام) درست است، و یا هشدار و انذارهای امامان جمعه مبنی بر این‌که مسئولان مراقب باشند، بذر امید در دل مزدوران رژیم بکارند، و خودشان نیز استقامت کنند و...!
واقعیت این است که به‌رغم پرت و پلاگویی‌های معمول امام جمعه‌ها، عجز و لابه‌های آنها   و همچنین هشدارشان در زمینه در پیش بودن امواجی دیگر از خیزش مردم، و نگرانی‌شان   درباره سرنوشت شوم حاکمیت پوسیده ولایت فقیه بسیار واقعی  است.
هراس نسبت به موجهای بعدی نه تنها حق آنها است بلکه حق هر  مهره دیگری نیز می‌باشد.!
زیرا  در جریان قیام ایران به‌طور مستقیم از مردمی که شعار می‌دادند شنیدند: "توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه، آخوندها حیا کنید مملکت را رها کنید."
نگرانی احمد خاتمی نیز در زمینه کوک شدن "ساز جدیدی" برای" تضعیف روحانیت " نیز در رابطه با موج های جدید  خیزش مردم و عطف به آینده است.
آخوندها نگران این هستند که نکند این  دیکتاتوری پلید سرنگون شود و دکان دین فروشی آنها تخته شده و بساط چپاولگریشان نیز برچیده شود.
اما این ابراز وحشتها و مرثیه سرایی‌های آنها برای سرنوشت خودشان و سرنوشت این حاکمیت پلید، تاثیری در این واقعیت ندارد  که این رژیم به دست مردم و مقاومت ایران به گورسپرده خواهد شد.
ضمنا این مرثیه خوانیها  برای حال نزار خود و سرنوشت شوم نظام سرکوبگر ولایت فقیه، بیانگر استیصال  آنها در اوضاع و احوال کنونی  است. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf5c4715-8902-43dd-853e-f61f28c974cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات