728 x 90

سیگما- سپاه پاسداران بازوی سرکوب خامنه‌ای!

در بودجهٔ عمومی سال۹۹ رژیم، بودجهٔ سپاه پاسداران ۱۸هزار و ۳۱۵میلیارد تومان است در حالی که بودجهٔ ارتش رژیم حدود ۱۲هزار میلیارد تومان.

سپاه علاوه بر این، همواره بودجهٔ مازاد دریافت کرده است.

بعد از مرگ قاسم سلیمانی ۲۰۰میلیون یورو به سپاه تروریستی قدس اختصاص داده شد، اما هنوز هم یک میلیارد دلاری که قرار بوده برای مبارزه با کرونا از صندوق ذخیرهٔ ارزی اختصاص بدهند را نداده‌اند.

اضافه بر بودجهٔ رسمی، سپاه پاسداران بخش عمده‌یی از اقتصاد کشورمان را به اشغال در آورده است.

سعید محمد سرکردهٔ قرارگاه خاتم‌الانبیاء دربارهٔ فعالیت‌های اقتصادی این قرارگاه گفت:

«یک‌خرده اگر بخواهم آماری صحبت بکنم تقریباً قرارگاه حدود ۳۵درصد تولید بنزین کشور، حدود ۲۰درصد تولید گاز شیرین در کشور، حدود ۲۲درصد تولید گازوییل در کشور، ۳۲درصد خطوط انتقال نفت و گاز کشور، ۵۰درصد مخازن سدهای کشور در قالب ۶۲سد در حیطه پروژه‌هایی است که قرارگاه انجام داده»! (پاسدار سعید محمد، سرکرده قرارگاه خاتم در گفتگو با تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۰مهر ۹۸)

علاوه بر این قرارگاه، نهادهای دیگری مانند بنیاد تعاون سپاه دهها میلیارد دلار از سرمایه کشور را بالا کشیده‌اند. از معدن تا خودروسازی و از بانک و مؤسسات مالی تا مخابرات و کشاورزی را تصاحب کرده است.

اما این سرمایه‌ها تماماً متعلق به مردم ایران است و باید به آنها بازگردانده شود.

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران گفت: سپاه پاسداران باید منحل شود. بودجه و دارایی‌های آن باید به مقابله با کرونا و بهداشت و درمان مردم اختصاص یابد. اگر رژیم ولایت فقیه قصد سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع و ترویسم ندارد یک ارتش برایش کافی است و نباید هزینهٔ مضاعف سپاه را هم به مردم دردمند و محروم ایران تحمیل کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35ec8d1a-89ee-4c93-bbda-dda9e68e8c80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات