728 x 90

شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان، وظیفه مبرم هر ایرانی آزاده

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

هر ساله مقاومت ایران با برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، چکیده تلاشهای یک‌ساله برای براندازی نظام پلید آخوندی و چشم‌اندازهای آینده را به نمایش می‌گذارد. تلاش برای حفاظت از صیانت و حیثیت و همه چیز یک خلق به تاراج رفته. این گردهمایی جایی برای حفاظت از تلاش و شرف انسانهای فداکاری است که کمر به نابودی خون‌آشام‌ترین دیکتاتوری قرن بسته‌اند. این گردهمایی صدای زنان و مردانی است که ماهها است در خیابانهای شهرهای ایران با به‌جان خریدن انواع خطرات و در اعتراض به غارت دست‌رنج عمرشان بی‌وقفه در تظاهرات و اعتصاب هستند دست‌رنجی که توسط آخوندها و اختلاس‌کننده‌های وابسته به نظام دین‌فروش دزدیده شده و در کشورهای اروپایی خرج آقازاده‌های ”ژن خوب” می‌شود. این گردهمایی صدای زنان و مردان ایران است که در اعتراض به توحش آخوندها در خیابانها شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادند و اکنون در سیاهچالها گرفتارند. صدای کودکان معصوم و مظلومی که بی‌اطلاع از جهمنی که آخوندها برایشان درست کرده‌اند هر روز طعمه یک جنایتکار شده، به آنها تجاوز می‌شود، ربوده می‌شوند و اعضای بدنشان به فروش می‌رود و جنازه‌هایشان در دور و بر شهرها رها می‌شود. صدای مادرانی که سالیان است یا در سوگ جگرگوشه‌هایشان اشک می‌ریزند، یا در انتظار اعدام فرزندان دلاورشان هستند و یا در نوبت ملاقات چنددقیقه‌‌یی فرزندان اسیر خود در شکنجه‌گاههای خامنه‌ای قرار دارند. این گردهمایی، صدای فرزاد کمانگر و رامین حسین‌پناهی، صدای کولبران، صدای کرد و بلوچ و عرب و فارس است. و امسال رساتر از همیشه، صدای قیام و خروش خلق قهرمان ایران برای سرنگونی ملایان است و اینجاست که طنین این صدا باید به عرش برسد. این صدا باید به‌سان شمشیری آخته هر چه محکم‌تر بر فرق ضحاک دوران فرود بیاید و حقانیت آلترناتیو مشروع و واقعی را فریاد کند. این گردهمایی میعادگاهی برای اتحاد و همبستگی همه ایرانیان وطن‌پرست و آزاده از هر قوم و ملیت و عقیده که ۴۰سال است به‌دست این رژیم هست و نیستشان غارت شده است.

امسال سال قیام است، سالی که مردم ایران در دیماه ۹۶ با کشیدن خط بطلان بر هر دو جناح رژیم، شعار سرنگون کردن آن را مهر کردند.

سالیان بسیار این رژیم به‌یمن سیاست کثیف مماشات مفت‌خوری کرد و درید و کشت و نابود کرد. اما اکنون به‌یمن تلاشهای بی‌وقفه مقاومت و پایداری مجاهدان، اشرفی‌ها و اشرف‌نشانها، سیاست بین‌المللی علیه رژیم چرخیده است، تحریمهای سنگین علیه رژیم اعمال شده و گردش اقتصادی‌اش با دنیا را بلوکه کرده‌اند، اکثر ارگانهای سرکوب و مقاماتش در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا و... قرار گرفته‌اند. زمان زمان هر ایرانی وطن‌پرست است که سهم خود را در تلاش برای ادامه این مسیر خونبار و باشکوه بپردازد. شرکت در گردهمایی مقاومت در ۹تیر ۹۷ وظیفه مبرم هر ایرانی آزاده و ضدفاشیسم شاهی و دینی است. این کمترین چیزی است که برای آزادی خلق و وطن باید بپردازیم و صدای آزادی‌خواهی مردم اسیر در ایران را به گوش همه جهانیان برسانیم.

اینجا مصافی است برای رساندن صدای خلق ایران پس باید شتافت. باشد که بعد از سالها درد و رنج، دوری و غربت، اعدام و سرکوب، سالی پرشکوه و جلال در مسیر نیل به آزادی را برای مردم ایران رقم بزنیم و بیش از این نگذاریم که ایران خونین شود.

گرت پایداری است در کارها        شود سهل پیش تو دشوارها

 

ع. فاطمی

 

مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تأیید نمی‌کند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c9ddd63-5070-4a82-b68a-45b0bb135bf1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات