728 x 90

عمق راهبردی با چمدانهای دلار!

چمدانهای دلار
چمدانهای دلار

چمدانهایمان دیگر جا نداشت!

در سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی، عوامل و شاخک‌های برون‌مرزی نظام، ناخواسته پرده‌هایی را بالازده و به بخشی از خاصه‌خرجی‌های این سرپاسدار جنایتکار برای ایجاد و حفظ عمق راهبردی برای تروریسم حکومتی اعتراف کردند. در یکی از این اعتراف‌ها، محمود الزهار، وزیر پیشین و عضو ارشد حماس، در گفتگو با تلویزیون العالم، شبکهٴ عرب‌زبان تلویزیون آخوندی با خونسردی تمام مطرح کرد که در دیدار با پاسدار احمدی‌نژاد، لیستی از درخواستها ارائه کرده و احمدی‌نژاد او را به قاسم سلیمانی ارجاع داده است. قاسم سلیمانی به این درخواست پاسخ فوری می‌دهد؛ بگونه‌ای که الزهار در فرودگاه تهران هنگام سوار شدن به هواپیما ۲۲میلیون دلار در چمدانهایی سنگین می‌بیند که قاسم سلیمانی برای آنها فرستاده است. باقی ماجرا را از قول خودش بخوانیم:

«قرار بود مبلغ بیش‌تری پرداخت شود اما (هیأت حماس) ۹نفره بود و نمی‌توانستیم بیش از این حمل کنیم زیرا هر چمدان ۴۰ کیلو گرم گنجایش داشت»!

 

 

آتش‌افروزی با دلارهای دزدی

این جمله به‌اندازه‌ای گزنده و خارج از عرف است که گویی از آسمان ایران پول مفت می‌باریده و طرف حساب نیروی تروریستی قدس افسوس می‌خورد که چرا تعداد نفراتش فقط ۹نفر بوده و هر چمدان هم بیشتر از ۴۰کیلو گنجایش نداشته تا بتواند پول بیشتری با خود ببرد.

این قسمت آشکار دزدی است که طی آن قاسم سلیمانی با حاتم‌بخشی از سرمایه‌های ملت ایران، ۲۲میلیون دلار را فقط با یک درخواست، در چمدان بار می‌زند و به طرف پیشکش می‌کند. تا آنجا که تاریخ خوانده‌ایم می‌دانیم این میزان گشاده‌دستی و بخشش از اموال یک ملت بی‌سابقه است.

جالب است که طرف در یاد کرد از قاسم سلیمانی، تنها چیزی که به‌خاطر دارد، همین دزدی از سرمایه‌های ملی و ریختن به خرخرهٔ عوامل خود در دیگر کشورهاست. این بذل و بخشش از کیسه ملت ایران، مقارن با زمانی است بوده است که به‌دلیل دخالت‌های تروریستی رژیم در فلسطین، درگیریهای خونینی بین فتح و حماس در جریان بود و حاکمیت آخوندی با این پولها در آتش جنگ بین نیروهای فلسطینی می‌دمید.

 

دیگر حاتم‌بخشی‌های حاج قاسم!

فاکتها به این یک نمونه ختم نمی‌شود. حسن نصرالله، سرکردهٔ حزب‌الشیطان به تاریخ ۸دی۹۹ در مصاحبه با شبکهٴ المیادین این‌گونه از خاصه‌خرجی‌های قاسم سلیمانی یاد کرد:

«در سال۱۳۸۵ بعد از جنگ ۳۳روزه ۲۰۰هزار خانه خراب شد و بلافاصله حاج قاسم و برادران طرح اسکان را پیشنهاد کردند.

او گفت که در آن زمان «وضع [وضع مالی ایران] از الآن بهتر بود» و بهای نفت بالاتر بود و سلیمانی و برادران با اجرای طرح اسکان به صاحبان ۲۰۰هزار خانه‌یی که در جنگ ۳۳ روزه خراب شدند یک سال هزینه اجاره و معیشت‌شان را دادند تا خانه‌هایشان را بسازند».

این شل‌کردن کیسه برای مزدوران برون‌مرزی علاوه بر موزیک متن ارسال بی‌وقفهٔ تجهیزات نظامی و ایجاد انبارهای موشکی برای حزب‌الشیطان بوده است. سرکردهٔ حزب‌الشیطان در همین مصاحبه، به دو برابر شدن موشکهای ارسالی از طرف حاکمیت آخوندی طی یک‌سال اخیر نیز اعتراف کرد.

 

عذر بدتر از گناه

در پی پخش این اعتراف‌ها، در شبکه‌های اجتماعی، موجی از واکنش‌های اعتراضی و افشاگرانه به راه افتاد که بیش‌از‌پیش به رسوایی تروریسم آخوندی انجامید.

مضحک این‌که رسالت (۱۰دی۹۹) ضمن تأیید این فاکت‌ها، در دفاع از ایران‌فروشی‌ها و غارتگریهای بی‌دنده و ترمز قاسم سلیمانی نکاتی نوشته که در حکم عذر بدتر از گناه است و غور در آن وقاحت دستگاه آخوندی و تروریست‌های نیروی قدس را به نمایش می‌گذارد.

«آیا این خبر جدید است؟ خبر بارها صریح‌تر از این را از بالاترین مقامات کشور شنیدیم. رهبری فرمود کمک ما به محور مقاومت از اوجب واجبات است. فرمود: کمک می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن آن نداریم.

سیدحسن نصرالله هم: بی‌پرده می‌گوییم! هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکهای حزب‌الله از جمهوری اسلامی ایران می‌رسد! تمام».

 

«آنجا نجنگیم باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم»

این روزنامهٔ وابسته به باند خامنه‌ای در استدلال این‌که چرا قاسم سلیمانی به شبه‌نظامیان و گروه‌های تروریستی دست‌ساز نظام پول می‌داد، نوشته است:

«... چرا این پول را می‌دهیم؟

...

نفع مادی و امنیتی مردم نیز همین‌جاست. کجا؟ در عمق استراتژیک کشور. در این عمق راهبردی هزینه نکنیم، دهها برابر بیشتر باید در داخل هزینه کنیم . فرمود: آنجا نجنگیم باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم».

در جای دیگری از این روزنامه آمده است:

«ممکن است بگوئید الآن که وضع مالی کشور خراب است چی؟ مثل این است که بگوییم اگر پول ‌نداریم هوا تنفس نکنیم. خب هوا تنفس نکنیم باید باز هم پول دهیم، این بار در بیمارستان؛ بلکه بیشتر خرج کنیم. این پول از کجاست؟ اولاً توجه کنیم بخشی کمی از این پول ماهیت مردمی دارد. آمار کمکهای مردمی در روز قدس و ماه رمضان و غیره را خودتان در آمار کمیته امداد سرچ کنید. البته بخش مهم دیگر بودجه دفاعی است که در اختیار دولت و رهبری است. حالا چرا با چمدان؟ چون تحت وحشیانه‌ترین تحریم‌ها قرار داریم».

 

چند نکتهٔ قابل توجه

آنچه خواندیم اگر چه در بادی امر قابل باور به‌نظر نمی‌رسد اما عین واقعیت و بیانگر نکات زیر است:

۱ـ فاکت‌های دزدی از جیب مردم ایران و پمپاژ پول به جیب مزدوران برون‌مرزی نیروی قدس، بیش از این‌هاست و این تنها بخش علنی و لو رفتهٔ آن است.

۲ـ خامنه‌ای نمی‌تواند از تروریسم و تقویت بازوان تروریستی خود دست بکشد. عمق راهبردی [بخوانید جای پا در دیگر کشورها و مزدورپروری] برای او مانند نفس کشیدن است و اگر این امکان از وی گرفته شود، سرنگون می‌شود. به همین دلیل برای او «اوجب واجبات» است.

۳ـ تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم در راستای حفظ نظام و جلوگیری از سرنگون‌نشدن به دست مردم به‌جان آمدهٔ ایران است. (آنجا نجنگیم باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم).

۴ـ این روزنامه به صراحت می‌گوید که پول‌های صادراتی برای تروریستها بخشی از بودجهٔ دفاعی ایران است.

 

نه غزه، نه لبنان / جانم فدای ایران

در مقابل اصرار بر ادامهٔ ایران‌فروشی برای تروریست‌پروری، مردم ایران نیز هوشمندانه شعار «نه غزه، نه لبنان/ جانم فدای ایران» سر داده و می‌دهند. این شعار در پیوند با شعارهای سرنگونی‌خواهانهٔ این نظام اهریمنی است و نشان می‌دهد که مردم ایران قلب هیولای بنیادگرایی را هدف گرفته‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36e00e60-17f4-4821-9511-019a6fd1bf77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات