728 x 90

غروب نظام غاصب ولایت فقیه (۳)

غروب نظام
غروب نظام

چهل و یک سال پس از سرنگونی دیکتاتوری شاه خائن، امروز مردم ایران با انقلابی نوین در تدارک سرنگونی استبداد مذهبی می‌باشند.

حکومت سیاه ولایت فقیه با گذشت ۴دهه تجربه‌ای تلخ و دردناک روی بشکه باروت نشسته است. مردم ایران امروز به چیزی کمتر از سرنگونی تام و تمام این رژیم منحوس با تمام باندها و دستجاتش، برای جایگزین دموکراتیک یعنی استقرار آزادی و حاکمیت مردم راضی نمی‌شوند.

امروز به همگان روشن شده است که دلیل بحران‌هایی که رژیم آخوندی با آن روبه‌روست و خامنه‌ای را در پرتگاه سرنگونی قرارداده است نه تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران بلکه قیام مردم تهدیستی است که از طرف حاکمیت پلید آخوندها تحریم و تحقیر شدند و دیگر حنای دشمن خارجی برای مردم گرسنه، رنگ ندارد.

 

خمینی و وعده‌ی«مقام انسانیت»! 

ایستادگی و جانبازی مردم و مقاومت پاکباز ایران رویای خلافت چند صد ساله نظام ولایتی را بر سر خامنه‌ای ویران کرد.

خمینی: «ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشود، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به‌معنویات احتیاج دارید.. دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم؛ شما را به مقام انسانیت میرسانیم». (صحیفه خمینی، ج۶، ص۲۷۳)

 

خمینی ملعون با حکومت خودساخته‌ای تخت نام «ولایت فقیه» که قرار بود برای مردم آب و برق و اتوبوس را مجانی کند و انسانیت برای مردم بیاورد، امروز پس از ۴دهه آمار تکان‌دهنده‌ای از کودکان کار، خودکشی، گورخوابی، کودک‌فروشی، کلیه‌فروشی، بیکاری، تورم، طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی را در کنار سرکوب، زندان و شکنجه، کشتار و اعدام در کارنامه خود دارد.

 

اذعان به شکست ولایت فقیه و بی‌اعتنایی مردم به نظام 

سردمداران و کارشناسان خامنه‌ای به شکست و موقعیت متزلزل نظام در ۴۱سالگی اعتراف می‌کنند:

روزنامه حکومتی «مستقل» نوشت:« عملکرد و دیدگاه خاص برخی در موضوعات مهمی چون حجاب اجباری، قوانین گزینش، تعاریف تنگ‌نظرانه در موضوع ولایت فقیه، حدود آزادی بیان، ممنوعیت و محدودیت موسیقی، فعالیت احزاب و دسته‌ها و... از جمله مواردی هستند که به‌نظر کارشناسان منصف و متخصص، قابل نقد و اصلاح هستند، اما عجیب است که هنوز هم بخشی، این مواضع را مصداق وحی الهی می‌دانند.(۲۰بهمن ۹۸)

 

محمد غرضی، از بنیانگذران سپاه خونخوار پاسداران: «ما در اداره کشور به‌طور کامل شکست‌خورده‌ایم... هیچ نهادی موفق نبوده است. نهادها به‌طور دائم حقوق عامه را مصادره کرده و بر حقوق خاصه افزوده‌اند بنابراین مردم به نهادها به‌صورت یک ابزار حاکمیتی نگاه می‌کنند».جهان صنعت ۲۰بهمن ۹۸

 

سایت حکومتی اعتماد آنلاین: «اگر انقلاب برای ریشه‌کن کردن فقر، تبعیض، دزدی، رشوه، فساد، اختلاس، ریا، بیکاری، احتکار و... بوده که هنوز هم که هنوز است، و اگر انقلاب شد تا فاصله طبقاتی اهالی جوادیه و مسگرآباد و زاغه نشینان پل سیمان را با کاخ نشینان فرمانیه و نیاوران از بین ببرد که این مرض، هنوز درمان نشده که حتی ریشه هم، دوانده و سلول‌هایش را در کالبد جامعه ایرانی تکثیر کرده است».(۱۲بهمن ۹۷)

 

آخوند ماندگاری: «حیف نیست این تهران بیش از ۱۰میلیون جمعیت نماز جمعه‌اش خلوت باشد».(تلویزیون افق رژیم،۱۹بهمن ۹۸)

 

چپاول سیستماتیک در ساختار ولایت فقیه 

پس از ۴۱سال از گذشت انقلاب ضدسلطنتی که قرار بود اموال به یغما رفته مردم ایران، به آنها برگردد، خمینی و خامنه‌ای چه به روز مردم و این میهن آوردند؟

دیکتاتوری ولایت فقیه پس از به‌قدرت رسیدن خمینی، در تمام دوره‌ها کار کردی به‌شدت غارت‌گرانه داشته است. از جمله بخشی از حقوق مردم که به یغما رفت و در عین‌حال به آن مشروعیت قانونی هم داده شد عبارتند از:

  • انواع اخاذی‌ها و عوارض ظالمانه (به‌ویژه برای حقوق بگیران ثابت و اقشار کم درآمد، در صورتیکه خمینی گفته بود که آب و برق را برای همه مردم مجانی می‌کنیم و...)
  • افزایش سرسام‌آور و روزافزون قیمتها (گرانی)
  • فساد سازمان‌یافته و رانت‌خواری در تمام سیستم‌های بانکی و ارگانهای مربوط به سپاه و بیت خامنه‌ای
  • کاهش دستمزد کارگران و مزدبگیران
  • معوق گذاشتن دستمزدها (در نظام آخوندی،کارگران برای حقوق ماهانه‌شان می‌بایست روزها و ماه‌ها اعتصاب و تظاهرات کنند تا پس از چند ماه بتوانند معوقات مزدی‌شان را دریافت کنند)
  • ارائه کالاها و خدماتی با کیفیت نازل در ازاء قیمت‌های بالا
  • سرکوب، دستگیری و محکوم کردن کارگران، معلمان و دستفروشان و سایر اقشار به‌خاطر اعتراض به عدم دریافت حقوق ماهانه به زندان و شلاق.

 

هدایت‌الله خادمی(عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع): «کشوری هستیم که ۸درصد منابع دنیا را داریم، نسبت به جمعیت‌مان ثروتمندترین کشور دنیا هستیم اما فساد برخی مسئولان که به آنها اجازه فعالیت داده شد، باعث شد فساد توسعه یابد و مانند موریانه به جان کشور بیفتد.(وطن امروز ۲۰بهمن ۹۸)

 

 

اژدهای هفت‌سر رانت قدرت و انباشت ثروت 

خمینی در اولین سخنرانیش در سال ۵۷ در بهشت زهرا گفت هر چه از رژیم سابق به غنیمت گرفته‌ایم، به مستضعفان بدهند. برای اینکار بنیادی هم درست کرد به اسم بنیاد مستضعفان!

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی درباره شکل‌گیری فساد و این‌که چرا فساد در کشور گسترده شده است، گفت واضح بگویم که با وجود نهادهای غیردولتی که سهم قابل توجهی از اقتصاد را دارند، اساساً امکان رقابت بین هیچ تولیدکننده و فعال اقتصادی بخش خصوصی وجود ندارد.(روزنامه مستقل. ۲۰بهمن ۹۸)

 

«صادق و علی لاریجانی ثروت شخصی به ارزش دهها میلیون دلار را با استفاده از موقعیت خود به‌دست آورده‌اند. مؤسسات مالی و اعتباری ۲۵درصد پول در گردش ایران را یعنی ۴۰میلیارد دلار را در دست دارند.

حداقل ۹۰ اسکله خصوصی به‌صورت شش‌دانگ متعلق به سپاه پاسداران است و ۴۵درصد از اسکله‌های رسمی کشور نیز تحت مالکیت پاسداران قرار دارد‌».(یوروتایمز لندن ۱۰فروردین ۹۶)

 

خصوصی‌سازی و تاراج ثروت ملی در جیب آخوندها 

اسحاق جهانگیری، معاون اول روحانی‌، گفت: «یکی از موارد اصل ۴۴، واگذاریها بود که به آن شیوه فروخته و پولش را گرفتند و نمی‌دانیم چه شد؛ ١٠٠میلیارد دلار از مخابرات تا پالایشگاهها و کارخانه‌ها و معادن مس فروخته شد».

 

علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت اول روحانی، گفت: «اگر بخش خصوصی کمترین تسهیلات را از سیستم بانکی دریافت کند و همزمان یک سهام را از دولت بخرد، بلافاصله اعتراضها شروع می‌شود اما اگر یک‌شبه دولتی برای ۱۰۰واحد سهام ۱۰۰واحد تسهیلات بگیرد با هیچ اعتراضی مواجه نمی‌شود! این مشکلی است که باید برای آن فکری کنیم».

 

طبق گزارش سازمان خصوصی‌سازی در ۱۶سال گذشته ۱۴۳هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی واگذار شده است که به‌گفته وزیر اقتصاد رژیم ۴۳هزار میلیارد تومان آن در دولت روحانی بوده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: «به‌جای خصوصی‌سازی واقعی، رانت در جامعه توزیع کردیم، ۱۰۰میلیارد دلار خصوصی شده که معلوم نیست خروجی آن چه بوده است»؟! (خبرگزاری حکومتی میزان، ۱۴دی۱۳۹۳)

یک نماینده مجلس رژیم گفت: «بیش از ۷۰درصد ثروت مملکت در دست ۳هزار نفر از جمعیت ۶۰میلیونی قرار دارد…».(حیات نو ‌۱۴دی ۷۹)

 

بنیاد غارتگر مستضعفان در خدمت پاسداران 

در سال ۱۳۷۶ پاسدار رفیق‌دوست، رئیس پیشین بنیاد غارتگران، گفت: «بنیاد مستضعفان، حدود ۴۰۰شرکت بازرگانی و تجاری دارد و ۲۸درصد نساجی کشور، ۲۲درصد سیمان، حدود ۴۵درصد نوشابه غیرالکلی، ۲۸درصد لاستیک و ۲۵درصد شکر ایران را تولید می‌کند».

پاسدار محسن رفیقدوست در بهمن ۹۷گفت: « سپاه پاسداران ۸۰۰هلدینگ داشته است. یک سال سود اعلام شده بنیاد مستضعفان بیشتر از یک میلیون و ۴۴۴هزار سال دستمزد یک کارگر است»!

 

مافیای اقتصادی تأمین اجتماعی «شستا» 

باند اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که سازمان تأمین اجتماعی سوپرهلدینگ‌های شستا را در تیول خود دارند یک قلم در این سوپرهلدینگ بیش از ۱۴۰شرکت و کمپانی را سرکیسه می‌کنند!

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی شستا به‌عنوان بازوی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۶۵ با سرمایه‌یی معادل ۲میلیارد تومان تأسیس شد، اما در حال حاضر دارایی‌های در گردش این شرکت بالغ بر ۳۰هزار میلیارد تومان می‌باشد.

به‌گفته رضا نوروززاده، مدیرعامل سابق شستا: «اگر گردش مالی ۳۰هزار میلیاردی این شرکت را با اموال و دارایی‌های آن جمع کنیم، ارزش کل شستا به بیش از ۸۰هزار میلیارد تومان می‌رسد».(تاجران ۲۳آذر ۱۳۹۶)

 

بخشی از ظرفیت تولید و درآمد‌زایی سالانه آستان قدس 

 

مافیای اقتصادی وابسته به دولت

مافیای اقتصادی وابسته به دولت

 

مجموعه شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی سالانه ۷۳هزار تن شیرخام، ۳۰۰تن گوشت قرمز، هزار تن گوشت سفید، ۱۰۰هزار تن محصولات کشاورزی، ۱۰میلیون متر مربع پارچه، شش هزار متر مربع فرش دست‌بافت و اجرای بیش از ۱۳۶پروژه عمرانی، توسعه، راه‌ و شهرسازی «برآمد تولیدی» دارد.

سود و زیاد و درآمد سالانه آستان قدس توسط چه کسی و در کجا تراز مالی می‌شود؟

خبرگزاری رویترز طی تحقیقاتی سال ۲۰۱۳نشان داد که علی خامنه‌ای، اکنون یک امپراطوری مالی به ارزش ۹۵میلیارد دلار به اسم ”ستاد اجرایی فرمان امام“ را کنترل می‌کند و این ثروت از طریق مصادره دارایی‌ها جمع شده است.

 

حاشیه‌نشینی و زندگی در زیرخط فقر 

معاون وزیر راه و شهرسازی آخوند روحانی در۲۳مهر ۹۷ به خبرگزاری حکومتی ایلنا درباره کنترل حاشیه‌نشینی در شهر مشهد گفت: «یک‌سوم جمعیت مشهد یعنی یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند».

روح الله بابایی صالح عضو، هیأت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، رژیم گفت: «در اکثر شهرهای کشور با معضل حاشیه‌نشینی مواجه هستیم، کما این‌که تنها در استان خراسان رضوی یک میلیون و ۲۰۰هزار حاشیه‌نشین وجود دارد که برابر با جمعیت استان قزوین است». رسالت ۱۷اردیبهشت ۱۳۹۸

 

سلمان خدادی دیگر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ارتجاع با اشاره به جمعیت افراد در بافت فرسوده و حاشیه شهرها گفت: «حداقل ۱۹میلیون نفر در شرایط نامساعد اجتماعی زندگی می‌کنند. به‌گفته این نماینده مجلس ۳۰درصد جمعیت شهرهای بزرگ در حاشیه آنها زندگی می‌کنند».

 

روزنامه جهان صنعت در ۶تیر۹۷ به‌نقل از رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، رژیم نوشت: «یک‌پنجم جمعیت کشور حاشیه‌نشین هستند و حاشیه‌نشینان جزو ضعیف و فقیرترین اقشار شهر و روستا هستند و به‌دلیل کمبود امکانات شهری و روستایی به حاشیه‌نشینی روی آورده‌اند. فقر و آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، قاچاق کودکان و اعضای بدن، طلاق، کودک‌آزاری، قاچاق خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی مهم‌ترین دلایل بروز حاشیه‌نشینی در این مناطق است».

مصطفی اقلیما یک کارشناس امور اجتماعی رژیم به روزنامه حکومتی جهان صنعت در۶تیر۹۷گفت: «حقیقتی تلخ؛ در حاشیه‌های تهران، مشهد، خرم‌آباد و زاهدان در بسیاری از این شهرها مردم زمین را کنده‌اند و در آن زندگی می‌کنند».

 

افزایش بنزین و رشد ۵۵درصدی نرخ تورم

اخوند روحانی در زمان اجرای پروژه «گران کردن بنزین» در یک دروغگویی آشکار تأکید کرده بود که این افزایش قیمت، تاثیری بر تورم و گرانی نخواهد گذاشت. وی به‌طرز وقیحانه‌ای در آن دوران اعلام کرد: «اقدام دولت در افزایش نرخ بنزین به نفع مردم و برای کمک به اقشار تحت فشار جامعه است».

اما کمتر از ۲ماه بعد از اجرای سیاست ضدمردمی افزایش قیمت بنزین و راه‌انداختن حمام خون از سوی دیکتاتوری ولی‌فقیه علیه معترضان و قیام‌کنندگان شاهد تورم و گرانی بی‌سابقه در ایران هستیم
خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس (۶دی ۱۳۹۸) در گزارشی ضمن اعتراف به ابعاد بی‌سابقه رشد تورم می‌نویسد: «تورم ۱۲ماهه خوراکی‌ ها و آشامیدنی‌ ها که سهم قابل توجهی در سبد مصرفی خانوار دارند، در آذرماه امسال ۵۵.۷درصد بوده است.
شاخص کل تورم برای خانوارها در آذرماه ۹۸ نسبت به ماه قبل ۳.۲درصد افزایش نشان می‌ده».
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به آذر ماه ١٣٩٨ برای خانوارهای کشور به عدد ٤٠.٠درصد رسید.

بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان ایلام ٤٨.٦درصد و کمترین آن مربوط به استان­ قم ٣٥.٢درصد است».

 

آموزش و پرورش رایگان! 

رژیم ضدمردمی ولایت فقیه با هزینه کردن سرمایه‌های ملی مردم ایران برای سیاست صدور تروریسمش در سوریه و لبنان و عراق و یمن، مردم را در فقر و گرسنگی، زجرکش و کودکان را ناشکفته پرپر کرده است.

علیرضا محجوب، عضو مجلس ارتجاع، به سایت خبرگزاری مجلس رژیم گفت: «بر اساس برآوردها حدود ۷۰هزار کلاس درس در تهران کمبود داریم که این رقم با توجه به روند افزایش جمعیت حاشیه‌نشینان تهران، رو به افزایش است. وی تأکید کرد: تهران از محروم‌ترین استانها به‌لحاظ فضای آموزشی است و متأسفانه تدبیر جدی در این زمینه وجود ندارد. ».(۲۱آذر ۹۸)

 

آمار کودکان بازمانده از تحصیل ۹۷­ـ ۹۸ 

کودکان سیستان و بلوچستانی در رتبه نخست بازماندگی از تحصیل قرار دارند.

احمد میدری، معاون امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رژیم، از شناسایی ۱۳۰هزار کودک بازمانده از تحصیل در ایران خبر داد.

او به خبرگزاری ایرنا گفت که ۳۰درصد این کودکان در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنند و استانهای تهران و خوزستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.(ایرنا ۱دی ۹۷)

 

مدارس تخریبی و غیراستاندارد 

یک نمونه از استان هرمزگان: روز شنبه ۹شهریور ۹۸. مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: «اکنون ۶۷۰مدرسه غیراستاندارد در استان وجود دارد که از این شمار ۲۲۰مدرسه به‌صورت کامل تخریبی هستند.

به‌دنبال وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه که بر اثر آن ۸۰مدرسه به‌طور کامل تخریب شد، محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، از ایمن نبودن یک‌سوم مدارس در ایران خبر داده بود.(خبرگزاری ایسنا رژیم. ۱۶بهمن ۹۷)

وضعیت آموزش و پرورش یکی از استانها

وضعیت آموزش و پرورش یکی از استانها

 

این در حالی است که به اعتراف ارگانهای رسمی رژیم، به فرمان خامنه‌ای ظرف کمتر از ۴۵روز ۴۵مدرسه مجهز در ضاحیه بیروت ساختند.

همان زمان یک خانم لبنانی به خبرنگار یک شبکه اروپایی گفته بود رژیم خامنه‌ای حتی اجاره منزل آنها را در دوران بازسازی داده است! و هنگام بازسازی مناطق از آنها، درباره نحوه معماری داخل ساختمان و دکوراسیون آشپزخانه‌هایشان نیز نظرسنجی کرده است.

 

وضعیت بحرانی اقتصاد رژیم 

روزنامه فرهیختگان در دعوای باندی و سهم‌خواهی بیشتر از غارت و قدرت در نمایش انتخابات ضمن اشاره به قیام سراسری آبان ۹۸ نوشت این‌چنین اعتراف می‌کند: « نظرسنجی‌ها گویای این است که ۴۶درصد مردم مشکل اصلی این روز‌های کشور را مسائل و مصائب اقتصادی می‌دانند، از سوی دیگر اعتراضات آبان‌ماه ۹۸و دیماه ۹۷ گویای همین مسأله است، مختصر توضیح در مورد وضعیت اقتصادی و آمار‌های رسمی به این شکل عنوان می‌شود:
۱- رشد اقتصادی کشور: در طول دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی به‌صورت متوسط نزدیک به صفر بوده و امسال به‌زعم صندوق بین‌المللی پول، این رقم به منفی ۹.۵رسیده است.
۲- ضریب جینی: شاخص ضریب جینی که سطح نابرابری یا فاصله طبقاتی بین درآمد افراد یک جامعه را توصیف می‌کند، از عدد ۰.۵۰۳۶در سال ۹۲، به رقم ۰.۴۰۹۳در سال ۹۷رسیده که در نوع خود قابل‌ توجه است.
۳- حجم نقدینگی: در سال ۹۲و زمان آغاز تصدی حسن روحانی در قوه مجریه، قریب ۴۹۰هزار میلیارد تومان بوده که اکنون رکورد‌های عجیب‌و غریبی را زده و مدت‌هاست از مرز ۲۰۰۰هزار میلیارد تومان گذشته است؛ این یعنی بیش از ۷۵درصد نقدینگی کشور فقط در دولت حسن روحانی خلق شده است.
۴- مشکل مسکن: در شاخص قیمت مسکن بررسی داده‌های مرکز آمار ایران و وزارت راه‌و شهرسازی نشان می‌دهد از تابستان سال ۹۲تا به‌امروز در شهر تهران قیمت مسکن از متری ۳.۸میلیون تومان به ۱۲.۷میلیون تومان رسیده است یعنی رشد اعجاب‌آور ۹میلیون تومان در هر مترمربع مسکن. این عدد به‌معنای آن است که در مجموع ۲۳۹درصد مسکن در تهران به‌طور میانگین گران شده است.
۵- قیمت خودرو: رشد قیمت خودرو معضل دیگر است. برای مثال پراید در سال ۹۲حدود ۱۹میلیون تومان قیمت داشته که در همین روز‌های اخیر با عبور از رقم ۶۰میلیون تومان، رکوردی قابل‌ توجه را از خود به‌جای گذاشت. این رقم در مورد دیگر خودرو‌ها نیز به همین شکل است و اعدادی، چون رشد ۲۰۰درصدی را نشان می‌دهد.
۶-نرخ دلار: نرخ دلار در تابستان سال ۹۲روی رقمی حدود ۲۹۰۰تومان ایستاده بود، ولی حالا اعدادی، چون ۱۳و ۱۴هزار تومان را تجربه می‌کند که با یک دودوتا چهارتای معمولی می‌توان گفت حدود ۳۰۰درصد رشد کرده است.» (فرهیختگان، رژیم ۲۰بهمن ۹۸)

 

طلوع آفتاب آزادی در غروب ولایت فقیه 

در این نوشته به گوشه‌هایی از نکبت ۴۰ساله نظام ولایت فقیه برای مردم ایران پرداختیم. اما واقعیت این است که این تمام واقعیت نیست و خلاصه این سکه روی دیگری هم دارد. روی دیگری که خود را در ایستادگی و پایداری مقاومتی خونبار با ۱۲۰هزار فدیه برای آزادی و رزم و خروش جوانان در کانون‌های شورشی نشان می‌دهد.

خروش و خیزش در سراسر نقاط کشور، نشان می‌دهد که مردم ایران به امید و آرزوهای دیرینه خود دست‌ یافته و عزم خود را برای به گل نشاندن توفان قیام در طلیعهٔ خورشید آزادی هر چه بیش‌تر جزم کرده‌اند.

آری، قیام سراسری مردم ایران در آبان ۹۸ با جوانان شورشگر نشان داد که غروب ولایت فقیه و پایان روزگار آخوندهای خمینی‌صفت در طلوع خورشید آزادی مردم ایران هر چه نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

هم‌چنان که مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در چهل و یکمین سال قیام ضدسلطنتی در ۲۲بهمن ۹۸گفت: «حالا دیگر زمان برپایی یک ایران عاری از هرنوع دیکتاتوری است. عاری از شکنجه و اعدام و عاری از تبعیض دینی و تبعیض جنسیتی است.
حالا زمان برپایی یک جمهوری بر اساس رأی آزادانه مردم، بر اساس جدایی دین و دولت و کثرت‌گرایی و بر اساس عدالت و برابری است.

حالا این جوانان شورشگر و کانون‌های شورشی هستند که همراه با مجاهدان آزادی می‌خوانند و می‌خروشند:
هم‌پاییم، همراهیم، همرزمیم، هم‌سازیم
جان برکف برخیزیم، برخیزیم پیروزیم..... ».

پایان

 

برای مطالعه بیشتر:

غروب نظام غاصب ولایت فقیه (۱)

غروب نظام غاصب ولایت فقیه (۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aacbeab4-ac7f-4f83-afb1-e3475abbd50d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات