728 x 90

فرعونیان غرق در دریای قیام

فرفوناین غرق‌شده در دریای خلق
فرفوناین غرق‌شده در دریای خلق

«بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد».(آخوند جوادی آملی- خبرگزاری حکومتی ایلنا ۷اردیبهشت ۹۷)

جملهٔ بالا که در وحشت و هراس از قیام در تقدیر مردم سمتدیده میهن، از سوی آخوند جوادی آملی در دیدار با یک پاسدار وزیر اطلاعاتی گفته شد، اعترافی است آشکار به وضعیت جوشان و انفجاری و اذعانی است به وضعیت رو به سقوط حاکمیت منحوس و پوسیدهٔ نظام ولایت فقیه.

این آخوند حکومتی در ادامه جملهٔ خود گفت: «به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند اما ما جای فرار نداریم».

به این ترتیب مشخص می‌شود که برای کارگزاران رژیم آخوندی هوا آن‌قدر پس است که هر کدام پیشاپیش با غارت اموال مردم ستمدیده ایران، جای فرار خود را مشخص کرده‌اند و این آخوند حکومتی عزا گرفته است که من جای فرار ندارم. 

آخوند جوادی آملی که یک آخوند خمینی‌صفت و به‌اصطلاح یک «مرجع تقلید» است، در دیدار با پاسدار وزیر اطلاعاتی یعنی علی ربیعی، که عنوان متناقض وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یدک می‌کشد، هم‌چنین گفت: «بدانیم که مسائلی مانند دوتابعیت بودن مسئولان و پرکردن جیب برخی افراد تحمل نمی‌شود. باید بدانیم اگر ملت به‌خاطر همین مسائل نامطلوب شورید دیگر همه را می‌شورد و کنار می‌گذارد. به همین جهت حواس‌تان باشد».(همان منبع)

در همین رابطه آش دوتابعیتی بودن کارگزاران رژیم آخوندی که از ترس قیام مردم و سقوط نظام به تقلا افتاده‌اند که یک طوری فرار کنند، آن‌قدر شور شده که برای ماستمالی آن، موضوعی در مجلس ارتجاع پیش کشیدند که این مسأله را بررسی کنند. در همین رابطه یک رسانهٔ حکومتی با تیتر «مسئولان دوتابعیتی کشور شناسایی شدند» نوشت:  
«حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت تحقیق و تفحص از افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مدیران ارشد کشوری از آماده شدن گزارش این هیأت خبر داد و گفت: یک لیست ۱۰۰نفره افرادی که اعم از گرین‌کارت و دوتابعیتی هستند در جریان تحقیق و تفحص به دست آمده».(سایت حکومتی افکار نیوز ۲۶دی ۹۶)

آخوند جوادی آملی در جای دیگری از صحبت‌هایش گفت: «دانشگاههای ما میزنشین تربیت نکنند چرا که میزنشینی یعنی مفت‌خوری بلکه دانشکده‌های ما باید کارگر تربیت کنند».

پس به این ترتیب همه آخوندهای نظام ولایت فقیه که قبلاً حجره‌نشین و منبر‌نشین و حالا مجلس‌نشین و میز‌نشین شده‌اند، مفت‌خور هستند. البته شکی در این نبود اما مهم این است که یک آخوند مفت‌خور به این امر اقرار کند.

آخوند جوادی که در پرونده‌اش مسئولیتهایی هم‌چون رئیس دادگاه انقلاب آمل را دارد و یکی از ۳عضو انتخابی شورای عالی قضایی در سال ۵۹ بود که تهیه پیش‌نویس لوایح قضایی -یعنی سنگسار و دست و پا بریدن- را برعهده گرفت. او هم‌چنین به‌عنوان یکی از آخوندهای نورچشمی خمینی دجال، کسی بود که خمینی او را به دیار کفر! و به نظام کمونیستی بی‌دین! یعنی به شوروی سابق و به نزد میخائیل گورباچف فرستاد تا گورباچف را به اسلام دعوت کند. در بخشی از نامه‌یی که خمینی برای گورباچف نوشته بود و همین آخوند آملی به گورباچف داد، آمده بود:

«اگر جنابعالی میل داشته باشید در این زمینه‌ها تحقیق کنید، می‌توانید دستور دهید که صاحبان این‌گونه علوم علاوه بر کتب فلاسفه غرب… به حکمت متعالیه صدرالمتألهین ـ رضوان‌الله تعالی علیه و حشره‌الله مع‌النبیین والصالحین ـ مراجعه نمایند… و از کتب عرفا و بخصوص محی‌الدین ابن‌عربی نام نمی‌برم؛ که اگر خواستید از مباحث این بزرگمرد مطلع گردید، تنی چند از خبرگان تیزهوش خود را که در این‌گونه مسائل قویاً دست دارند، راهی قم گردانید».(نامه خمینی به گورباچف - ۱۱دی ۱۳۶۷ - اول ژانویه ۱۹۸۹)

حالا دست بر قضا همین آخوند آملی فیلسوف! ببینید چطور از دیار کفر و از کشور بی‌دین کمونیستی تعریف و تمجید می‌کند: «چگونه است که کشور ۸۰۰میلیونی [منظورش چین است] که نظامی کمونیستی و بی‌دین دارد، می‌تواند کشور خود را اداره کند اما ما یک کشور ۸۰میلیونی هستیم و این همه امکانات و آب و خاک مناسب داریم در مشکلات خود می‌مانیم؟ آن کشور با کفر ۸۰۰میلیون را اداره می‌کند».(همان منبع)

این آخوند در جای دیگری گفت: «مردم اختلاس‌ها و بی‌عرضگی‌های مسئولان را تحمل نمی‌کند».(همانجا)

ماجرای قاچاق حکومتی و دزدی‌ها و اختلاس‌‌های میلیونی و میلیاردی از سوی سرکردگان غارتگر رژیم هم که دیگر زبان‌زد خاص و عام شده است و به آن نمی‌پردازیم.

در مورد اعترافات این آخوند بسیار می‌توان گفت اما به همین مقدار بسنده می‌کنیم. در پایان اگر از حق نگذریم باید گفت این جملهٔ او که: «بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد»، یک قدم رو به پیش است چرا که این آخوند حکومتی به ناگزیر اعتراف کرد که همه کارگزاران نظام ولایت فقیه به‌زودی هم‌چون فرعون و پاسدارانش در دریای خشم ملت غرق خواهند شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d284a50-9f0b-4d68-b5bf-d03e9d91f58b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات