728 x 90

فضیحت دزدی میلیاردی شیخ گریان

سخن روز
سخن روز

پس از گذشت چند روز از برملا شدن فضیحت زمین‌خواری میلیاردی آخوند کاظم صدیقی گماشتهٔ خامنه‌ای در نمایش جمعهٔ تهران و رئیس ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر رژیم، سرانجام خبرگزاری تسنیم و «حوزهٔ علمیهٔ خمینی» که باغ مربوطه در مالکیت آن است، وارد شده‌اند و به‌ماله‌کشی این فضیحت پرداخته‌اند. در فضیحتی که برملا شده، آخوند حرام لقمه توسط پسرانش یک باغ۴۲۰۰متری به‌ارزش حدود ۱۰۰۰میلیارد تومان را مال خود کرده و بالا کشیده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (۳فروردین) تحت عنوان «آغاز فرآیند بازگشت مالکیت زمین از آیت‌الله صدیقی» واقعیت قضیه را مورد تأیید قرار داده است. اما با لحن جانبدارانه‌یی نسبت به‌صدیقی می‌نویسد: «حوزه علمیه امام خمینی تهران با صدور بیانیه‌یی دربارهٔ جنجالهای اخیر مربوط به‌مالکیت زمین این حوزه توسط اشخاص حقیقی، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به‌حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش مزبور با بیان این‌که «پاسخ‌هایی برای رفع شبهه از سوی حوزه علمیه امام خمینی و هم‌چنین آیت‌الله صدیقی اعلام شد»؛ اراجیف سخیف و متناقض آخوند صدیقی را به‌عنوان صورت مسأله تکرار کرده است. صدیقی به‌طور خلاصه مدعی است که فردی از افراد مورد اعتماد من، بدون اطلاع من ۴۰۰۰متر مربع از حوزهٔ علمیه خمینی در اُزگُل به‌ارزش ۱۰۰۰میلیارد تومان را به‌نام من و پسرانم سند زده است و من ماه‌ها بعد (بعد از انتشار اسناد این فساد بزرگ) متوجه شده‌ام!

بیچاره و مظلوم آخوند صدیقی! که امضای او را جعل می‌کنند و ۴۲۰۰متر از اراضی گران‌قیمت ناحیه ازگل را به‌نام او به‌ثبت می‌رسانند! این داستان‌سرایی چنان مضحک است که یکی از آخوندهای حوزه گفته است: «صدیقی برای روحانیت آبرویی باقی نگذاشت». یکی از رسانه‌ها (رویداد۲۴ ـ ۲۸ اسفند) هم برخی تناقضات اظهارات آخوند صدیقی را چنین خلاصه نموده است:

۱. چه نفعی برای فرد جاعل دارد که زمین را به‌نام شما کند؟!

۲. چرا قبل از رسانه‌یی شدن، دادستان را وارد عمل نکردید؟!

۳. چرا به‌عنوان فرد حقیقی شکایت نمی‌کنید؟!».

اما از بیانیهٔ حوزهٔ جهل و جنایت خمینی و انعکاس جهت‌دار آن توسط خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، به‌خوبی برمی‌آید که این روضه‌خوان ویژهٔ خامنه‌ای بالاییها را پشت سر خود دارد که نه تنها از او حمایت می‌کنند، بلکه این قضیه را جنجال نامیده و برای کسانی هم که این فضیحت را برملا کرده‌اند یا تلاش می‌کنند این گنداب را هم بزنند، در همان بیانیه خط و نشان می‌کشند: «در پایان ضمن دعوت از اصحاب رسانه به‌رعایت تقوا و اصول اخلاقی، شیوه‌های پیچیده و هدفمند جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام را یادآور شده و اعلام می‌دارد بهترین راه برای مقابله با این تهاجمات، پرهیز از اظهارنظرهای عجولانه و مبتنی بر حدس و گمان است».

اما قضیه چنان فضاحت‌بار است که به‌نظر نمی‌رسد این ماله‌کشی‌ها و تهدیدها بتواند آن را بپوشاند. آن چنان که مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی هم در جریان جنگ گرگها به‌گوشه‌هایی از آن انگشت می‌گذارند.

روزنامهٔ فرهیختگان وابسته به‌ولایتی مشاور خامنه‌ای می‌نویسد: «سؤال مهم و ابهام حیاتی این روزها، نحوهٔ واکنش امام جمعهٔ موقت تهران و دفتر اوست؛ چرا تاکنون سکوت کرده‌اند و پاسخ آنها به‌این اسناد چه خواهد بود؟».

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب هم با این اشاره که صدیقی ادعا کرده که خبر نداشته زمین ۴۲۰۰متری را به‌نام او کرده و امضایش را جعل کرده‌اند می‌نویسد: صدیقی «اگر راست بگوید یک فاجعه تمام‌عیار از بی‌اطلاعی است، اگر دروغ باشد که صد بار بدتر...» .

دروغهای وقیحانه و دزدی میلیاردی این آخوند حرام لقمه در حالی است که او همواره در نمایش‌های جمعه، مردم را به‌صبر در برابر گرانی و فقر دعوت می‌کرد و چندی پیش هم با وقاحت و شقاوت تمام به‌کسانی که از گرانی و فقر می‌نالند، توپید که «کسی که از گرسنگی نمرده است». شیخ گریان در نمایش جمعهٔ اخیر هم پس از آن‌که فضیحت دزدی‌اش برملا شده بود، باز به‌صحنه آمد و ضمن حمایت کشاف از دولت رئیسی و اشک‌افشانی برای «پابرهنه‌ها و قشر پایین جامعه» گفت که این «مرفهین بی‌درد هستند که خودشان را کنار کشیده‌اند» (نمایش جمعهٔ تهران ـ ۲۵ اسفند ۴۰۲).

روشن است که این دزد قهار و شیخ گریان و کذاب باز هم بر منبرهای فریب و ریا در ولایت فاسد خمینی و خامنه‌ای بالا خواهد رفت و در مذمت دروغ حرف خواهد زد، اما این اعتقاد در قلب و ضمیر مردم غارت شده و سرکوب شده، هر چه راسخ‌تر شده است که پاسخ این جانیان و پاسخ این همه غارت و جنایت تنها آتش است و آتش!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/033122d3-6860-43f5-b0f6-cbeff0651635"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات