728 x 90

«قاسم سلیمانی» تاجر خون و جلاد ولایت فقیه (۱)

خامنه ای در سوک  پاسدار سلیمانی
خامنه ای در سوک پاسدار سلیمانی

در سالگرد هلاکت دژخیم سلیمانی جنایتکار بین‌المللی که دستش در خون صدها هزار انسان بی‌گناه در ایران و منطقه آغشته است، دستگاه تبلیغاتی رژیم تلاش می‌کنند تا از او چهره‌ای محبوب«سوپرمن»،«آرش کمانگیر»حتی چه‌گوارا ارائه دهند.

سعید لیلاز (عنصراطلاعاتی سابق و اصلاح‌طلب قلابی):«سلیمانی برای ایران درست مانند آرش کمانگیر بود!، . . صد سال هم طول بکشد باید انتقام سخت‌ ترور سلیمانی را می‌گیریم! ... فضاسازیهای اپوزیسیون هم‌چون غباری است که مانع شناخت کامل این سرباز... شهید راه میهن می‌شود. . همگان به عظمت کار او پی خواهند برد که چگونه مرزهای ایران را از شرق به افغانستان و از غرب به سوریه افزایش داد » (سایت خبر فوری، رژیم ۱۰دی۹۹).

 

شکستن قدیس دست‌ساز خامنه‌ای

رژیم آخوندی تلاش می‌کند از دژخیم پادوی ولایت با هزینه هنگفت تبلیغاتی یک«قدیس»بسازد، اما واکنش مردم منطقه درجشن و شادی تا به آتش کشیدن و تخریب بنرها و تصاویر سلیمانی در شهرهای ایران و منطقه گویای این واقعیت است که این تبلیغات رسوا جز بر نفرت عمومی از این جنایتکار نمی‌افزاید.

باس نیوز در گزارشی ضمن اشاره به گسترش خشم و تنفر عمیق مردم منطقه از پاسدار جنایتکار نوشت:«ساکنان فلسطینی نوار غزه، بنر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران را که همزمان با سالگرد هلاکت او در یکی از میادین نوار غزه نصب شده بود، پاره کردند (خبر فوق در تلویزیون رافدین، الحدث و سایت العربیه منعکس شد] (۱۱و۱۲ دی۹۹).

در روزهای گذشته ویدیوهایی از پاره کردن و سوزاندن تصاویر و بنرهای قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق منتشر شد.

العربیه گزارش کرد:«رسانه‌های عراق از بازداشت سه نفر توسط نیروهای حشد شعبی به اتهام پاره کردن تصاویر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌چنین از بازداشت یک نفر در غزه توسط حماس به اتهام پاره کردن تصویر قاسم سلیمانی خبر داد»(العربیه ـ ۳۱دسامبر۲۰۲۰).

 

سپاه پاسداران و مواد مخدر

پس از آتش‌بس با عراق در سال۱۳۶۷ سپاه پاسداران برای تأمین هزینه‌های عملیات برون‌مرزی، انحصار قاچاق مواد مخدر را تحت عنوان مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در دست گرفت.سلیمانی از سال۷۶ به‌سرکرده‌گی سپاه تروریستی نیروی قدس پاسداران که عملیات برون‌مرزی رژیم را برعهده داشت، منصوب شد.

روزنامه تایمز در تاریخ ۱۷-۱۱– ۲۰۱۱ با استناد به سخنان مقامات پیشین اطلاعاتی و دیپلماتیک رژیم از نقش مرکزی سپاه پاسداران در قاچاق مواد مخدر نوشت:«قاچاق مواد مخدر سالانه میلیاردها دلار نصیب سپاه پاسداران می‌کند.سپاه کنترل بر قاچاق مواد مخدر را به‌دست گرفت و در تبانی با یک کارتل بزرگ مواد مخدر در مکزیک قصد داشت سفیر عربستان را در واشنگتن به‌قتل برسانند».

 

قاسم سلیمانی

 

جایگاه سپاه تروریستی قدس در حفظ حکومت آخوندی

اهمیت سپاه تروریستی قدس و نقش پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی در حفظ نظام ولایت‌فقیه، را باید از نقش و کارکرد سپاه پاسداران به‌عنوان بازوی اصلی سرکوب و صدور تروریسم رژیم نگاه کرد. نظام ولایت فقیه از بدو تأسیس همواره روی دو پا حرکت کرده است.

یکم: سرکوب در داخل (سرکوب در زمینه اجتماعی، سیاسی، سرکوب اقلیتهای مذهبی و... . .)

دوم: صدور ارتجاع (بنیادگرایی، صدوربحران، جنگ‌طلبی، صدور تروریسیم) و تروریسم به خارج از مرزها تحت عنوان«صدور انقلاب». جهت تأسیس«حکومت جهانی اسلام»و به‌گفته خمینی ملعون«ام‌القرای اسلامی».

در سازماندهی سپاه این نقش برعهدهٔ نیروی تروریستی قدس گذاشته شده است که نفوذ و دخالت رژیم آخوندی را به‌طور نهادینه در کشورهای منطقه، از عراق تا سوریه و از یمن تا لبنان و حتی کشورهای آفریقایی، اجرایی و عملیاتی می‌کند.

بطور خلاصه قاسم سلیمانی ماشین ترور و جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی نظام آخوندی را پیش می‌برد و چون در همین مسیر نقش اصلی، محوری و بدون جایگزین داشت، مرگ سلیمانی به‌معنای شکست و مرگ استراتژی«ام‌القرای جهان اسلام»ولایت فقیه است.

 

فرانس ۲۴ـ سلیمانی«کلید نفوذ ایران در خاورمیانه»

سایت فرانس ۲۴در ۳ژانویه ۲۰۲۰ در گزارشی با عنوان "سلیمانی کلید نفوذ ایران در خاورمیانه" نوشت:

«ژنرال سلیمانی، که فرماندهی عملیات خارجی نیروی قدس سپاه را برعهده داشت، از سال۲۰۱۸ هنگامی مشخص شد که وی مستقیماً درگیر مذاکرات سطح بالا در رابطه با تشکیل دولت عراق شد نفوذ منطقه‌یی خود را به‌طور علنی به کار گرفت».

«هنگامی که او به‌عنوان چهره علنی مداخله ایران در جنگ سوریه از سال۲۰۱۳ برجسته شد، ناگهان پروفایل وی با عکس‌های جنگی، مستندها ارتقاع پیدا کرد. سلیمانی از نظر هواداران و دشمنانش، معمار اصلی نفوذ منطقه‌ای ایران بود، که فعالیت دیپلماتیک ایران را در عراق، سوریه و فراتر از آن را گسترش می‌داد».

 

نقش«شاه مهره»ولایت فقیه به زبان سردمداران هر دو باند نظام

اهمیت جایگاه قاسم سلیمانی به‌عنوان نفر دوم رژیم آخوندی را می‌توان در شرکت خامنه‌ای برای نخستین‌بار در جلسهٔ شورای امنیت نظام آخوندی، و توصیفات وی دید:«کی می‌تواند این کارها را انجام بده، . . قوی‌ترین و سرشناس‌ترین فرمانده، این را ترور کردند اینها کسی را که سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده. » (خامنه‌ای ـ تلویزیون شبکه خبر، ۲۷دی۹۸).

جواد ظریف، وزیر خارجه رژیم، به صراحت گفت:«هیچ سفری برای من به روسیه نبوده است که قاسم سلیمانی نفر همراه من نبوده باشد»(تلویزیون حکومتی ـ ۱۳آبان۹۹).

آخوند روحانی:«در این نزدیک چهل سالی که ما در مقاطع مختلف با هم بودیم با هم صحبت کردیم اگر بگویم صدها ساعت ما با هم صحبت کردیم خیلی کم هست این عدد شاید هزارها ساعت»(سایت روحانی‌ـ۱۱دی۹۹).

 

زوزه‌های سوزناک در سالگرد دژخیم بی‌جانشین

این روزها شاهد بسیج دستگاه تبلیغاتی رژیم از سخنرانی در جمعه بازار ولایت تا مراسم و... با صرف هزینه‌های کلان در سوزوگداز از هلاکت دژخیم سلیمانی هستیم.همه این آه و ناله‌ها، حسرتها و روضه‌خوانی‌ها به‌روشنی اثبات می‌کند که سیاست جنگ‌افروزی و صدور تروریسم نظام در منطقه و عمق استراتژیک آن نیز با شکست سختی مواجه شده است.

 

ادامه دارد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/379cfd90-9766-4447-bef0-f8325c023f3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات