728 x 90

معنای وارونه‌گویی در فضای مجازی

فضای مجازی
فضای مجازی

نسبت دادن جعل حساب به مجاهدین

تبلیغات هدایت‌شدهٔ آخوندی در روز ۱۸فروردین مدعی شد که فیس‌بوک بیش از ۳۰۰ حساب مجاهدین و یک مزرعهٔ ترول را در آلبانی حذف کرده است. دبیرخانهٔ شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیهٔ ۱۸فروردین خود در این رابطه اعلام کرد:

«بر خلاف دعاوی بی‌اعتبار و مشکوک و مورد پسند فاشیسم دینی حاکم بر ایران و عوامل و لابی‌های آن در پوشش‌های گوناگون، هیچیک از حساب‌های سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران بسته نشده است. از آنجا که هیچ‌یک از قوانین فیس‌بوک هم نقض نشده، ادعای وجود یک مزرعه ترول وابسته به مجاهدین در آلبانی مضحک و مطلقاً دروغ است».

ادعای جعلی بودن بودن حساب‌های وابسته به مقاومت و «استفاده از تصاویر افراد مشهور در ایران یا افراد فوت‌شده»! تماماً اعتراف به روش‌هایی است که سایبری بدنام آخوندی برای جعل حساب‌های مشعشع علیه مقاومت به‌کار می‌گیرد. تروریسم اینترنتی رژیم دارد دست پیش می‌گیرد تا پس نیفتد. این رژیم در حالی به آلترناتیو دموکراتیک مارک جعل حساب می‌زند که تاکنون توئیتر، اینستاگرام و فیس‌بوک دست کم ۲۵هزار حساب جعلی این رژیم را بسته‌اند.

به‌قول آن ضرب‌المثل معروف «کافر همه را به کیش خود پندارد».

 

یک گزارش تحقیقاتی از تروریسم اینترنتی رژیم

بر اساس سی ونهمین بیانیهٔ شورای ملی مقاومت، سایبری رژیم در جریان پخش گردهمایی ایران آزاد از اشرف۳ با ۳۰هزار نقطه در ۱۰۲کشور با هزاران حمله قصد اخلال در آن را داشت و «هنوز سخنرانی خانم مریم رجوی در روز ۲۷تیر به پایان نرسیده ارتش سایبری رژیم به کار افتاد. این بار جلودارهای اطلاعاتی، برانداز نماهای سلطنت طلب شده بودند. چند ساعت بعد گله‌ای از آخوندها و پاسداران و نیز افرادی با برند کمونیستی و شبه کارگری در یک کر هماهنگ به میدان آمدند».

این بیانیه تصریح می‌کند:

«۵ماه بعد در ۲۰آذر ۹۹ (۱۰ دسامبر۲۰۲۰) شرکت امنیت سایبری تردستون۷۱ در یگ گزارش تحقیقاتی۵۰ صفحه‌یی با ذکر تمام جزییات و فاکت ها و دلایل، نتیجه‌گیری کرده است که بسیج توئیتری ۲۷تیر۹۹ علیه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران که با لمپنیزم رکیک آخوندی ـ پاسداری و اطلاعاتی همراه بود، توسط ماشین سایبری سپاه پاسداران هماهنگ با وزارت اطلاعات سازمان داده شده بود و ۶۰ساعت با محتوای یکسان ادامه داشت».

سایبری بدنام رژیم با این پیشینهٔ مشعشع در مورد قربانیان تروریسم اینترنتی خود (۱) وارونه‌گویی پیشه کرده است تا شکست فاحش در دادگاه آنتورپ و ناکامی پی‌ در پی خود در برابر روشنگریهای مقاومت ایران را تلافی کند.

بیشتر بخوانید

گزارش روشنگر تحقیقاتی شرکت امنیت سایبری تردستون ـ۷۱، عملیات سایبری سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم آخوندها

 

آدرس آشنا!

راستی چرا استبداد دینی محتاج دل‌بستن به چنین فیک نیوزهایی است که خودش منشاء تولید آنهاست؟

چرا برایش مهم است که حسابی از مجاهدین و مقاومت ایران بسته شده است یا نه؟ این میزان حساسیت خامنه‌ای و کارگزارانش نسبت به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

کدام درد بی‌درمان را می‌خواهد علاج کند؟

حسام‌الدین آشنا ناخواسته و البته به‌خوبی این درد و منشاء آن را آدرس می‌دهد:

«آلبانی‌نشینان آن‌قدر در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان آتش سوزاندند که امان فیس‌بوک را هم بریدند»

«آتش سوزاندن»! استعاره‌ای است از عملیات کانون‌های شورشی در داخل ایران که جیغ بنفش خامنه‌ای و سرجلادان و اطلاعاتی‌های او را به هوا بلند کرده است. این عملیات در جامعه انفجاری ایران نقش کاتالیزور دارد و شرایط عینی را مستعد قیام و شورش علیه واپسگرایان عمامه‌دار می‌کند.

 

«مدیریت»! فضای مجازی

واکنش‌های این‌چنینی در ادامهٔ واکنش «عمود خیمهٔ نظام» و انتقاد او به سران رژیم در مورد فضای مجازی است.

خامنه‌ای در سخنرانی نوروزی خود گفت: «دشمنان از فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کنند. متأسفانه در فضای مجازی کشور ما آن رعایت‌های لازم با وجود آن‌همه تأکیدی که داشته‌ام، صورت نمی‌گیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است. باید کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد».

خلیفهٔ ارتجاع در واکنش به گسترش کمی و کیفی کانون‌های شورشی و تغییر سمت و سوی اینترنت فارسی خواهان «مدیریت»! آن شد.

همان‌طور که حسام‌الدین آشنا اعتراف کرد، معلوم است مجاهدین خوب به خال زده‌اند. فضای مجازی «ول»! نشده است، فضای مجازی دارد تازه تازه خودش را پیدا می‌کند. تازه تازه دارد دیوارهای قطور سانسور و تحجر را می‌شکند تا جامعه اختناق‌زده، هوای آزادی را نفس بکشد.

این طلوع میمون و عطر‌آگین مبارک باد!‌

 

پانویس: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـ اصطلاح «قربانیان» را نیویورک تایمز در مورد مجاهدین به‌کار برد. این رسانهٔ بین‌المللی در شهریور سال۹۹ به‌نقل از شرکت امنیت سایبری چک پوینت نوشت: «از برجسته‌ترین قربانیان حملات سایبری رژیم، مجاهدین خلق است. هکرها از انواع فنون نفوذ استفاده می‌کنند، اما گسترده‌ترین روش ارسال اسناد و برنامه‌های وسوسه انگیز، با اهداف به‌دقت انتخاب شده است. یکی از اینها سندی به زبان فارسی با عنوان ”رژیم از گسترش کانون‌های شورشی می‌ترسد“ بود که به مبارزه مجاهدین با رژیم ایران مربوط می‌شود و برای اعضای این جنبش ارسال شد. این اسناد حاوی بدافزاری بود که با باز کردن آنها روی میز کار کامپیوتر یا تلفن، دستورات جاسوسی یک سرور خارجی را فعال می‌کرد» (منبع: سی ونهمین اطلاعیهٔ شورای ملی مقاومت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e25704f-a590-413d-b4be-2ba242488ec2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات