728 x 90

نفرت جوانان از فرهنگ منحط آخوندی پاسداری

پاره کردن بنر
پاره کردن بنر

روز شنبه ۱۴اردیبهشت ۹۸محمدجعفرمنتظری دادستان جنایتکار خامنه‌ای در مراسم تودیع جعفری دولت‌آبادی دادستان دژخیم تهران و معارفه قاضی خون‌آشام القاصی‌مهر، به ضجه و فریاد از دست فضای مجازی پرداخت.

او با اشاره به آمار جرایم رایانه‌ای در سال‌های اخیر و روند رو به رشد آن گفت:

در سال ۹۵جرایم رایانه‌ای ۱۸۲۶فقره بود.

در سال ۹۶این جرایم به ۳۸هزار ۳۴۱مورد افزایش یافت.

و در سال ۹۷ا ین جرایم به ۴۶هزار و ۸۰۴مورد بالغ شد!

وی گفت فضای مجازی اکنون رها شده، منتظری سپس بدون رعایت حق همکاری و نان و نمکی را که در یک وزارت‌خانه با همین آذری جهرمی‌خورده، گریبان وزیر «اطلاعاتی» وزارت ارتباطات را گرفت و جهرمی را مقصر این وضعیت اعلام کرد.

منتظری به آذری جهرمی انتقاد کرد چرا نسبت به «راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات» اقدامی نکرده است؟ و به جای آن که شبکه اجتماعی داخلی را تقویت کنید، پول پای تقویت جایگزین تلگرام جهنمی ریختید!

  • منتظری ظاهراً «سرش نمی‌شود» که ۴۰۰هزار میلیارد تومان پول پای تلگرام طلایی ریختن همان تقویت شبکه اجتماعی داخلی بود که با «بی محلی» مردم و «پس گردنی» گوگل و با یک «کلیک» سوخت و از دور استفاده خارج شد!
  • منتظری نمی‌فهمد نسل امروز را با غل و زنجیر هم نمی‌تواند به حوزه و پادگان سپاه بکشاند حتی اگر در تمامی امکانات مملکتی را به روی جوانان ببندد و تمامی حوزه‌ها و پادگانهای سپاه و بسیج را با سکه طلا هم فرش کند
  • دادستان کل خامنه‌ای نمی‌تواند بفهمد که نسل امروز فرهنگ منحط آخوندی پاسداری را مایه ننگ می‌داند و هرگز به آن تن نخواهد داد
  • دادستان خونخوار نظام تاریخاً فاقد توان درک «فاصله نسل‌ها» است! موجوداتی که در حوزه‌های قرون‌وسطایی تار و پودشان تنیده شده، چگونه می‌توانند درک کنند که هر پدیده‌ای که خود را با حرکت رو به جلو تکامل منطبق نکند لاجرم حذف خواهد شد

کما این‌که آخوندها حتی اگر به اندازه سر سوزنی توان درک قرآن را داشتند می‌توانستند مفاهیم قرآنی متناظر همین نکات را در آیات قرآن بخوانند و بفهمند اما دریغ از آنان که حرص حیوانی اندوختن زر و سیم و قدرت آن‌چنان آنان را در ربوده که تنها هنگام مشاهده «مقابر»شان چشم‌هایشان باز خواهد شد و نه زودتر! (حتی زرتم المقابر)!

منتظری و ولی‌فقیه نظام خامنه‌ای خود می‌دانند که چگونه و با چه کالیبری پول به نهادهای فاسد رسانه‌ای‌شان پمپاژ می‌کنند تا شاید جوانان را از ضدیت با نظامشان منصرف کنند.

اکنون حاصل ۴۰سال کار ایدئولوژیک ـ سیاسی ـ نظامی سرکوبگرانه که شکست خرد کننده و خفت‌بار آنها در برابر جوانان و مردم ایران است مقابل چشمانشان است.

 

کمیتی مهیب و کیفیتی پوچ!

مرداد ماه ۹۷مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد آخوندها گفت: تعداد خبرگزاریهای فعال در کشور از تعداد خبرگزاریهای موجود در اتحادیه اروپا بیشتر است!

سیدمحمدرضا دربندی که در بیرجند صحبت می‌کرد، گفت: در حال حاضر ۹هزار و ۳۰۰رسانه در کشور در حال فعالیت هستند که از وزارت ارشاد مجوز دارند.

همین شخص گفت: تعداد نشریات مکتوب نیز ۷هزار است که بخشی فعال و بخشی غیرفعال هستند! (یعنی پول کاغذ دولتی را می‌گیرند در بازار آزاد می‌فروشند که از کار مطبوعاتی بهتر و بی‌دردسر تر و تضمینی‌تر است)!

وی اضافه کرد از ابتدای سال ۹۷تا همان هنگام (مرداد ۹۷یعنی تنها در پنج ماه)‌ ۲۱میلیارد تومان یارانه به رسانه‌های کشور پرداخت شده است!

اما با این‌همه کار رسانه‌یی در این نظام حاصلی برای آخوندها و پاسدارانشان نداشته که نداشته‌ است!

نگاهی به آمار اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران

این آمار از خبرگزاری حکومتی ایسنا نقل می‌شود که مورد قبول آخوندهاست:

پیام رسان تلگرام: ۴۰تا ۴۵میلیون نفر عضو دارد (ایسنا ۵دی ۹۷)

اینستا گرام: حدود ۲۴میلیون نفر عضو دارد. (ایسنا ۵دی ۹۷).

توئیتر: ۱۰میلیون عضو دارد (ایسنا ۵دی ۹۷).

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت ارشاد رژیم در همان تاریخ به ایسنا گفت:

« دوره‌ای که ما رسانه اجتماعی را نادیده بگیریم تمام شده و امروز وارد رسانه فردی شده‌ایم. یعنی یک فرد می‌تواند یک زلزله ۸ریشتری رسانه‌ای ایجاد کند»!

آخوندها بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که اکنون در دوره‌ای به‌سر می‌بریم که حتی دیگر فیلترینگ هم تاثیری ندارد چرا که به‌عنوان نمونه در سال ۹۶که آخوندها تلاش کردند تلگرام را فیلتر کنند به گواهی مقامات رسمی همین رژیم، در مدت کوتاهی بیش از ۳۰میلیون نفر با فیلتر شکن وارد تلگرام شدند!

 

تنها یک درصد مردم ایران روزنامه می‌خوانند!

در چنین اوضاع و احوالی روشن است که مردم به‌دنبال خبر «واقعی» خود را معطل رسانه ملی آخوندها و دیگر رسانه‌های زنجیره‌یی دوقلوهای «اصلاح‌طلب و اصول‌گرا» نکرده و مستقیماً سراغ رسانه‌های مردمی می‌روند.

و درست به همین علت است که سایت تابناک پاسدار رضایی روز ۲۲تیر ۹۶نوشت: «کمتر از یک درصد مردم ایران روزنامه می‌خوانند!»

تابناک آمار نشریات مجاز را در همان مقاله‌اش ۵۸۰۰عنوان اعلام کرده و تیراژ کل آنها را حدود ۹۰۰هزار نسخه گفته بود. یعنی تیراژ متوسط نشریات حدود ۱۵۵نسخه در روز بوده است! امری که گرچه متعلق به سال ۹۲بوده‌ اما می‌تواند برای محمدجعفر منتظری قابل بررسی باشد!

 

یک مقایسه با قبل از یکه‌تاز شدن دیکتاتوری

تیراژ رسانه‌های نوشتاری ایران همیشه این‌چنین نبوده است.

تا قبل از تیغ‌کشی خمینی به روی مردم در سی خرداد سال ۶۰که نشریه مجاهد امکان نیمه علنی انتشار داشت، شمارگان نشریه مجاهد به گواهی سرکردگان همین رژیم پیوسته بالای نیم‌میلیون بود! آنهم در شرایطی که باید نشریه کاغذی چاپ می‌شد، به‌صورت کاملا مخفی توزیع می‌گردید و فروشندگان و توزیع کنندگانش هم هر هفته یک نفرشان به ضرب گلوله پاسدارن شهید می‌شد!

اگر می‌توانی! محتوایت را عوض کن!

اکنون آخوندها در شرایطی قرار گرفته‌اند که در داخل مملکت با لشگرهایی از جوانان شورشی روبه‌رو هستند.

در خارج کشور شرایط ایزولاسیون و انزوای کامل را تجربه می‌کنند!

مماشات گران هم به یمن ایستادگی و قیمتی که مردم و مقاومت مردم ایران داده‌اند و نیز تغییر سیاست آمریکا به محاق رفته‌اند و به این ترتیب تعادل قوایی که آخوندها در بند و بست با استعمار به نفع خودشان و به ضرر مردم ایران ایجاد کرده بودند در حال تغییر کردن است.

شواهد امر حاکی از آن است که «زمین» به‌شدت «سفت» شده است! و این همان هنگامی است که گاوها به یکدیگر شاخ می‌زنند!

زمین سفت همانا اراده مردم ایران زمین و ایستادگی و خروش آنها برای احقاق اولیه‌ترین حقوقشان است که منتظری را وا می‌دارد که این‌گونه به فضای مجازی بتازد و آنرا جهنمی خطاب کرده و وزیر حکومتی را مورد عتاب قرار دهد.

اما واقعیت این است که این چنگ و دندان نشان‌دادنها تنها نشانه ضعف و استیصال نظامی است که راه‌حلی برای برخورد با بحرانهای متعدد نداشته و در بن‌بست کامل قرار دارد لذا به مانند غریقی است که به هر حشیشی متوسل می‌شود.

دعوای منتظری با جهرمی و بلعکس را باید در این دستگاه دید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bab8b60-c8bb-41d9-b818-a6fb273b4d4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات