728 x 90

واکسن روسی، ننگ حکم ممنوعیت خامنه‌ای را پاک نمی‌کند

واکسن روسی
واکسن روسی

خامنه‌ای، بزرگ ویروس ولایت، مدت یک سال و اندی است که دست در دست، همکاری عمیقی با ویروس کرونا برای کشتار مردم ایران داشته است. این اتحاد ننگین و شوم با هدف مهار جامعهٔ جوشان و در آستانه‌ٔ انفجار ایران بوده که حتی در شرایط همه‌گیری کرونایی هم روزی را بدون اعتراض و شورش نگذاشتند. مهره‌های مختلف حکومتی از هر دو باند متخاصم نظام هم به انحا مختلف به این خیانت و خباثت اعتراف کردند و درباره‌ٔ شرایط جامعه و خشم مردمی، پس از فروکش کردن بیماری هشدار دادند!

اما با گسترش اخبار امیدوار کننده‌ٔ تولید واکسنهای قابل‌قبول و تأیید شده‌ٔ جهانی، خامنه‌ای از پایان روزهای اتحاد شوم دو ویروس «کرونا-ولایت» هراسان شد. از این رو برهنه‌پا و سراسیمه به میدان پرید و با رسوایی و وقاحت، خرید و استفاده از واکسن معتبر جهانی را ممنوع کرد تا برای این بازی شوم «وقت اضافه» ای تدارک ببیند و برای بهره‌وری ولایی از واکسن هم تمهیدی بیندیشد!

 

پیش کشیدن واکسن روسی در ترس از خشم مردم

اشاره شد که این روزها تمامی کشورهای جهان در تلاشی همه‌جانبه برای تولید و وارد کردن واکسن معتبر کرونا مشغولند؛ اما خیانت‌کاری خامنه‌ای تا بدان پایه است که با بی‌توجهی محض به مرگ و بیماری روزانه‌ٔ مردم ایران، برای کش دادن این شرایط سیاه حتی واردات واکسن را هم ممنوع کرد!

هدف چه بود؟ این‌که میز را به‌گونه‌یی بچیند که از واکسن کرونا هم مانند «شرایط کرونا» حداکثر استفاده را ببرد!

اما فتوای خامنه‌ای موجی از خشم مردم را برانگیخت تا به آنجا که مهره‌های ریز و درشت حکومتی برای در بردن ولی‌فقیه نظام، بحث خرید واکسن از کشورهای دیگر از جمله به‌طور مشخص روسیه را پیش کشیدند.

وزیر خارجه‌ٔ نظام ولایت در ۷بهمن، از میزی که توسط عمود خیمه چیده شده بود، پرده‌برداری کرد. محمد جواد ظریف در نشست خبری مشترک با سرگیی لاورف، همتای روس خود اعلام کرد که واکسن «اسپوتنیک وی» روسیه در ۶ بهمن‌ماه در ایران ضمن ثبت مورد تأیید «مقامات بهداشتی» ایران قرار گرفته است!

فردای همان روز محمود واعظی، رئیس دفتر شیخ بنفش، از ورود اولین محموله‌ٔ واکسن روسی در ۲۲بهمن خبر داد (سایت الف. ۱۲ بهمن۹۹).

 

رد قاطعانه‌ٔ اعتبار واکسن روسی و رسوایی بیشتر برای خامنه‌ای!

اما به‌رغم بازی تهیه واکسن روسی برای پاسخ به مطالبات مردم، خشم آنها نه تنها فرو ننشست بلکه در وحشت از این خشم در درون رژیم موجی از مخالفت با حکم خامنه‌ای برخاست.

ابتدا مینو محرز که در ستاد حکومتی مقابله با کرونا به‌عنوان «مسئول ارزیابی واکسن» از وی نام برده می‌شود، اعلام کرد که «من به‌عنوان یکی از اعضای کادر درمان، این واکسن را تزریق نمی‌کنم!» و سپس در استدلال رد کیفیت و اعتبار واکسن روسی گفت: «... واکسنی استاندارد است که مورد تأیید یکی از منابع بین‌المللی باشد که یکی از آنها سازمان بهداشت جهانی و دیگری سازمان غذا و داروی اتحادیه اروپاست در صورتی که این واکسن تاییدیه هیچ کشوری را ندارد». وی با طعنه به سایر باندهای حکومتی دست‌اندرکار پرسید: «از چه زمانی تاکنون سازمان غذا و داروی کشور جزو منابع بین‌المللی شده است؟ سازمان غذا و داروی ایران زمانی می‌تواند دارو و واکسنی را تأیید کند که پیش از آن دارو یا واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته باشد... روسیه که جزو اتحادیه اروپاست چرا تاکنون واکسن را برای تاییدیه به سازمان بهداشت اروپا نفرستاده؟!» پرسش‌هایی ناگزیر از سوی یک مهره‌ٔ حکومتی که ناخواسته در نهایت بار رسوایی خامنه‌ای و روحانی شیاد را بیشتر می‌کند.

در مقابل کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و داروی رژیم هم زیرآب مهره‌ٔ هم‌باندی خودش را زد و وی را فاقد «شأن» ارزیابی واکسن دانست! (سایت حکومتی تابناک. ۱۱بهمن) حالا این‌که چنان فردی که «شأن» ارزیابی واکسن ندارد چگونه از سوی نظام در جایگاه ارزیابی واکسن قرار داده شده پرسشی است که جای خود را می‌طلبد!

اما موضوع تنها در باند مغلوب خلاصه نمی‌شود؛ در پی مینو محرز، حسین‌علی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع نیز اعلام کرد که وی هم واکسن روسی نمی‌زند و از آزمایش واکسن خارجی روی مردم ایران گله کرد! (سایت الف. ۱۲بهمن)

حسین کرمان‌پور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی رژیم نیز اعلام کرد: «واکسن اسپوتنیک ‌وی تأییدیه سازمان جهانی بهداشت را ندارد و تنها مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایران است» (سلامت نیوز. شنبه۱۱ بهمن).

از سوی دیگر سایت سازمان نظام پزشکی رژیم هم طی نامه‌یی درباره‌ٔ بی‌اعتباری واکسن روسی به شیخ بنفش هشدار داد (۱۲ بهمن).

در گوشه‌یی دیگر از سیرک آخوندی حاکم بر ایران، در حالی که مردم درگیر دست و پنجه نرم کردن با اتحاد مرگ‌آفرین «کرونا-ولایت» هستند، سعید نمکی وقیحانه در جلد پاسدار سلامی ‌رفت و با گنده‌گویی ابلهانه خبر از تبدیل شدن ایران به «قطب واکسن سازی» در بهار سال آینده داد! (سایت حکومتی عصر ایران. ۱۲بهمن)

وی در سخنان ابلهانه‌ٔ خویش که به سبک دروغ‌درمانی یا وعده‌درمانی آخوندی ایراد می‌شد، مدعی شد که: «ما اجازه ندادیم واکسن هیچ کشوری بر مردم ما آزمایش بالینی شود!»

این وزیر شیخ بنفش که در شیادی به تقلید از استاد خویش می‌پرداخت، پاسخ امثال رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع و عضو ستاد مقابله با کرونا را با متهم کردن آنها به «خباثت» و «خیانت ملی» داد! (خبرگزاری حکومتی تسنیم. ۱۲بهمن)

مانور‌ها و دروغ‌درمانی‌های رژیمی که تنها به فکر حفط نظام به هرقیمت است تنها باعث می‌شود این‌گونه، فضاحت و رسوایی از درون خودش فوران کند.

مردم ایران خواهان واکسیناسیون با واکسنهای معتبر جهانی هستند و با این بازیها فریب نخواهند خورد. آنچه در این بین برای نظام می‌ماند خشم و نفرت افزون شونده مردم نسبت به این بازی کثیف است که در انتظار جرقه‌ای برای انفجار است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfc7433e-4a34-49bd-8389-67210e9eef42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات