728 x 90

پدرخوانده‌ای که به فرزندانش «فشار نمی‌آورد و توصیه نمی‌کند»!

حسن نصرالله بلندگوی خامنه‌ای...
حسن نصرالله بلندگوی خامنه‌ای...

حسن نصرالله، سرکردهٔ حزب‌الشیطان برای چندمین بار اعتراف کرد که از روزی که خمینی این انقلاب ضدسلطنتی را غصب کرده تا الآن [دوران سلطنت خامنه‌ای]، فاشیسم دینی در کار مزدورپروری در کشورهای منطقه بوده است. به‌قول او در روز روشن از «جنبش‌های مقاومت در لبنان، فلسطین و منطقه» حمایت کرده و به آنها امداد رسانده است. این درشت مهرهٔ دست‌نشاندهٔ خامنه‌ای در لبنان البته برای این‌که گزک به دست «شیطان‌بزرگ!» نداده باشد، افزود: «اما هیچ‌گاه فشار یا توصیه‌یی» به آنها نکرده است.

«جمهوری اسلامی ایران از روزی که امام خمینی قدس‌سره این انقلاب را برپا کرد تا الآن که امام خامنه‌ای حفظه الله تا الآن که این انقلاب وجود دارد حمایت می‌کند کمک می‌کند علناً روز روشن تمام جنبش‌های مقاومت در لبنان فلسطین و منطقه اما هیچ‌گاه هیچ فشاری یا هیچ توصیه‌ای به اینها نکرده است!» (تلویزیون حکومتی شبکهٔ خبر. ۱۲آبان ۱۴۰۲)

یادآوری می‌کنیم که روزنامهٔ رسالت (۱۰دی ۱۳۹۹) وقتی در معرض سؤالی در بارهٔ ارسال چمدانهای دلار به سوریه و لبنان و مسکن‌سازی برای ۲۰۰ هزار خانوادهٔ لبنانی قرار گرفت، نوشت:

«آیا این خبر جدید است؟ خیر بارها صریح‌تر از این را از بالاترین مقامات کشور شنیدیم. رهبری فرمود کمک ما به‌محور مقاومت از اوجب واجبات است. ایشان فرمودند: کمک می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن آن نداریم. سیدحسن نصرالله هم گفت: بی‌پرده می‌گوییم! هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکهای حزب‌الله از جمهوری اسلامی ایران می‌رسد، تمام!»

این «تمام!» حجت را در همان زمان بر خیلی‌ها تمام کرد که سعی می‌کردند بازوان اختاپوس را در کشورهای منطقه پنهان کنند و بگویند که حزب‌الشیطان و دیگر اقمار دست‌ساز این رژیم روی پای خودشان ایستاده‌اند. اعتراف حسن نصرالله آب پاکی روی دست همه ریخت.

البته همه می‌دانند که «مسکن‌سازی» در لبنان بهانه بود. آن دلارهای اهدایی صرف ویرانی لبنان و پروارکردن حزب‌الشیطان شد. هم‌چنان که این رژیم بیش از ۵۰ میلیارد دلار در سوریه پول‌پاشی کرد تا دیکتاتوری لرزان بشار اسد را بر روی فرشی از اجساد مردم سوریه برپا نگهدارد. آن پول‌های به‌دست آمده از تاراج سرمایه‌های ملی ایران صرف کشتار بیش از ۵۰۰ هزار تن از مردم بی‌گناه سوریه شد. صحنه‌های تراژیک بمباران غیرنظامیان و سلاخی کودکان سوری هنوز روانها را می‌خراشد.

اعتراف حسن نصرالله به‌خوبی نشان می‌دهد که این نظام از نان شب ملت ایران برای مطامع تروریستی در دیگر کشورها می‌زند و به آن با وقاحت تمام افتخار هم می‌کند؛ زیرا برای صف‌بستن در برابر قیام و سرنگونی به سیاست صدور سرکوب و ارتجاع آن به ماورای مرزهای ایران نیاز مبرم دارد. این همان چیزی که مردم ایران آن را در قیام ۸۸ با شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» به چالش کشیدند.

اکنون در جنگ هولناک غزه نیز برای بسیاری از مردم جهان اثبات شده است که این رژیم و نیروهای نیابتی آن سر سوزنی به آرمان فلسطین و یک کشور مستقل فلسطینی و دولت منتخب مردم فلسطین اعتقاد ندارند. در عمل تا آنجا که توانسته‌اند به جنبش فلسطین خیانت کرده و درصدد شقه و ایجاد شکاف در آن برآمده‌اند.

پاسدار قاسم سلیمانی، در مراسم چهلمین روز هلاکت یکی از مهره‌های دانه درشت نیروی تروریستی قدس فاش کرد که چطور علی خامنه‌ای و دستگاه تحت‌امر او آنجایی که پای صدور تروریسم و ادارهٔ ماشین کشتار مردم عراق و سوریه در بین باشد، از هیچ خاصه‌خرجی دریغ نمی‌کنند. یک قلم آن تحویل دادن ۸۸ فروند سوخو به دولت وقت عراق در سال ۹۳ بود. تولید بی‌وقفه و سه‌شیفتهٔ سلاح برای ارسال به تنور جبهه‌های جنگ خامنه‌ای ساخته در عراق و سوریه و سایر کشورهای عربی و اسلامی‌بخشی از این سیاست بود. در این حرفهای او دقت کنید:

«جمهوری اسلامی مثل آمریکا نبود که پول عراق را بگیرد، اما وقت ضرورت اسلحه ندهد، به‌محض این‌که نخست‌وزیر عراق درخواست کرد، ایران جنگنده‌های سوخو ۲۴ عراقی را برایشان فرستاد!»

«بر همین اساس وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران سه شیفت برای عراق سلاح تولید و ارسال می‌کرد».

(سایت بولتن‌نیوزـ ۳ تیر۱۳۹۳)

او به صراحت گفت به‌منظور مقاصد تروریستی، کلید انبارهای اسلحهٔ سپاه پاسداران در دست «ابومهدی مهندس»، از فرماندهان حشدالشعبی بوده است.

این فقط شمه‌ای از دخالت‌های پدرخواندهٔ تروریسم و جنگ‌افروزی در امور کشورهای منطقه است.

حال سرکردهٔ حزب‌الشیطان در عین رونمایی از پدرخواندهٔ تروریسم، برای ایزگم‌کردن نقش جنگ‌افروزانهٔ «امام خامنه‌ای!» ناشیانه عبارت «فشار نمی‌آورد و توصیه نمی‌کند» را به‌کار می‌برد. این البته به‌جز خندهٔ حضار را برنمی‌انگیزد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb5373a9-0754-48a9-94cb-b32e4bbeb224"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات