728 x 90

پزشکیان: «ما بسیجی هستیم!»

پزشکیان ما بسیجی هستیم
پزشکیان ما بسیجی هستیم

پزشکیان، روز دوشنبه ۱۹شهریور در وزارت بدنام اطلاعات، به‌طور مشمئزکننده‌یی به تمجید از جنایتکاران وزارت جاسوسی و قتل و ترور پرداخت و خطاب به آنها گفت: «شما، سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون این‌که ادعای نام و نانی داشته باشید، دارید گمنام کار خودتان را می‌کنید تلاش می‌کنید و زحمت می‌کشید و این چیزی است که هر چقدر آدم خالص‌تر، آن‌قدر به‌خدا نزدیک‌تر!».

رئیس‌جمهور خامنه‌ای در این دیدار هم‌چنین گفت: «ما اگر کاری بکنیم که مردم راضی بشوند؛ ولایت، جمهوری اسلامی و انقلاب را تثبیت می‌کنیم یا نسبت به انقلاب و ولایت خیانت می‌کنیم؟ اگر کاری بکنیم که مردم راضی بشوند این نظام می‌ماند. ولایت حفظ می‌شود» (خبرگزاری مهر آخوندی ـ ۱۹شهریور).

زائد است اگر بپرسیم از نظر پزشکیان خدمت چیست؟ خیانت کدام است؟ و چه کاری می‌تواند مردم را راضی و نظام را حفظ و تثبیت کند؟ چرا که او پیشاپیش جواب این سؤالها را با تعریف و تمجید از گردانندگان این دستگاه مخوف آدمکشی و ترور داده است.

گذشته از جنایات ۴۰سالهٔ اطلاعات منفور آخوندی، ادعای «بدون نان» بودن کار جنایتکاران بدنام این دستگاه فاسد و تبهکار به‌غایت مسخره و شیادانه است. زیرا وزارت اطلاعات به‌طور رسمی یکی از ننگین‌ترین کارنامه‌های چپاول اموال عمومی را دارد و نقش آن و سرکردگانش در انواع و اقسام رانت‌خواری و باجگیری و دزدی‌ها و اختلاسهای حکومتی بی‌نیاز از توضیح است.

این اولین بار نیست که پزشکیان به‌این قبیل سؤالها که معمولاً خودش هم مطرح می‌کند، هم در عمل و هم در حرفهایش جوابهای صریح می‌دهد. او دو روز پیش از رفتن به‌ وزارت بدنام اطلاعات، با حضور در یکی از مهمترین مراکز فساد و چپاول سپاه خامنه‌ای یعنی قرارگاه ضد خاتم، با تملق‌گویی از پاسداران جنایتکار، سپاه و بسیج را حلاّل مشکلات نظام و خودش و دولتش را جزیی از سپاه خواند و گفت: «من تشکر می‌کنم از زحمات شما عزیزان و کاری که انجام می‌گیرد، بالاخره ما هم جزو شما هستیم ما هم به‌اصطلاح بسیجی بودیم، بسیجی هستیم، بسیجی خواهیم ماند و این نگاه بسیجی به‌معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات بدهد» (تلویزیون رژیم ـ ۱۷شهریور).

پزشکیان در کرنش از سپاه هم سقف زد و گفت: «دولت ما، دولت شماست!». این در حالی است که خودش خوب می‌داند که سپاه و به‌ویژه مراکزی مثل قرارگاه ضد خاتم با چنگ‌اندازی بر شاهرگهای اقتصادی کشور دولتی فوق دولت است. کما این‌که آخوند روحانی که خودش مهره امنیتی کهنه‌کار نظام بود، در جنگ قدرت و غارت بارها گفت که سپاه برای خودش دولتی درست کرده که هم تفنگ دارد، هم پول دارد و هم رسانه!

البته حرف پزشکیان که دولتش را دولت سپاه می‌خواند، پر بی‌راه نیست؛ او هنگام معرفی کابینه‌اش در مجلس هم گفت که تشکیل کابینه با توافق سازمانهای امنیتی، سپاه، سازمان اطلاعات و همه کسانی که باید توافق کنیم انجام شده است.

پزشکیان در ادامهٔ اظهاراتش در قرارگاه ضدخاتم، ابزار و مسیرش برای حل مشکلات را هم مشخص کرد و به‌عنوان مثال وعده داد: «کل مشکلات کمبود مدرسه را ما می‌توانیم یکساله با نگاه بسیجی بسازیم».

به‌این ترتیب پزشکیان که می‌گفت از دادن وعده‌، به‌خصوص وعده‌های مشخص با عدد و رقم که بعد از عهده برنیاید، خودداری می‌کند، برای ماستمالی دمخور شدن با غارتگران ولایت مدعی حل یکساله مشکلات کمبود مدارس «با نگاه بسیجی» شد!

پزشکیان از ابتدا گفته بود چون نظام را در خطر می‌دید، آمده و برنامه‌اش اجرای سیاست‌های خامنه‌ای است. در همان روز معرفی کابینه، او به‌مجلس ارتجاع، مقاومت ایران اعلام کرد: «همه چیز گویای این حقیقت است که دولت جدید آخوندها نیز مانند دولتهای قبلی ابزار دست خامنه‌ای و سپاه پاسداران است و در مؤلفه‌های اصلی سیاست نظام، به‌ویژه سرکوب، چپاولگری، پروژه‌های اتمی و تروریسم و جنگ‌افروزی خارجی زاویه‌یی ندارد» (اطلاعیهٔ دبیرخانه شورای ملی مقاومت ـ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b286176d-8c0c-4a8d-aff0-104e889bd249"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات