728 x 90

کارزار کانون‌های شورشی علیه انتخابات قلابی

سخن روز
سخن روز

کانون‌های شورشی در کارزاری آتشین و سراسری علیه انتخابات قلابی و سرقت حاکمیت جمهور مردم ایران توسط رژیم ولایت فقیه، تا پنجشنبه‌شب (۱۰بهمن) در ۷۴شهر کشور بساط تبلیغات دزدان حاکمیت خلق را برهم زدند و تبلیغات ملتزمین ولایت خامنه‌ای و مزدوران سپاه و اطلاعات آخوندی را به‌آتش کشیدند.

این کارزار هم‌چنان ادامه دارد و برخی از شهرهایی که میدان عمل کانون‌های شورشی در این کارزار بود، عبارتند از: تهران، مشهد، اصفهان، کاشان، شیراز، فسا، رشت، لاهیجان، لنگرود، آستارا، گرگان، بجنورد، دامغان، همدان، اردبیل، تبریز، خوی، ارومیه، زنجان، اراک، خرم‌آباد، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، مهاباد، سنندج، بانه، شهرکرد، محلات، شیروان، بندرعباس، آبادان، بم، اهواز، شوش، شوشتر، ایذه، سمیرم، ورامین، آمل، گلوگاه، آزادشهر، شاهرود، نایین، میانه، خوی، کرج، گنبدکاووس، مسجدسلیمان، پاکدشت، تهرانسر، ساوه، سیرجان، اندیمشک، بوشهر، زاهدان، ایرانشهر، بویراحمد، دزفول و...

کارزار سراسری فرزندان دلاور میهن برای درهم کوبیدن تنور شعبده ضحاک دوران که در آن حق حاکمیت و جان و دارایی ملت ایران می‌سوزد و خاکستر می‌شود، دست‌کم ۱۱ انفجار در مراکز سرکوب و جنایت و مراکز سپاه و بسیج را در شهرهای زیر شامل می‌شد:

-تهران: انفجار در مقابل دو حوزه بسیج سپاه پاسداران

-کرج: انفجار در پایگاه بسیج ضدنبی اکرم سپاه پاسداران

-مشهد: انفجار در شهرداری غارتگر حکومتی

-اصفهان: انفجار در دفتر نماینده مجلس ارتجاع

-دزفول: انفجار در شهرداری حکومتی منطقه۳

-مراغه: انفجار در حوزه بسیج فتح۲سپاه پاسداران

-کوهدشت (لرستان): انفجار در اداره کمیته امداد خمینی ملعون

-جیرفت: انفجار در ایگاه عملیاتی ضدامام سجاد، بسیج سپاه پاسداران

-بم: انفجار در کمیته امداد خمینی ملعون

-تالش: انفجار در شورای ضداسلامی

-تهران: انفجار در «فرهنگسرای خاوران» نمایشگاه علیه مجاهدین و حوزه رأی‌گیری در نمایش انتخابات. فیلم‌های سفارشی خامنه‌ای علیه مجاهدین و مقاومت ایران در همین فرهنگسرای سپاه و اطلاعات آخوندی نمایش داده می‌شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در ۴ اسفند ۱۴۰۲ طی اطلاعیه‌یی اعلام کرده بود: خامنه‌ای علیرضا زاکانی شهردار دزد و جنایتکار تهران را موظف کرده است تا همزمان با انتخابات قلابی، نمایشگاههایی را علیه مجاهدین و مقاومت ایران ترتیب دهد و طبق برنامه‌ریزی شهرداری تهران، یکی از این نمایشگاهها قرار است از روز سه‌شنبه ۸ اسفند در فرهنگسرای خاوران برگزار شود که در عین‌حال حوزه رأی‌گیری هم هست.

در اطلاعیه دبیرخانه شورا به‌تاریخ ۴ اسفند هم‌چنین آمده بود: کارگزاران رژیم درصدد هستند در محل این نمایشگاهها صندوق رأی هم بگذارند تا خالی بودن حوزه‌های رأی‌گیری به‌چشم نخورد. برخی از مأموران و مزدوران رژیم تحت عنوان هنرمند و مستندساز در ترتیب دادن این نمایشگاهها به‌خدمت گرفته شده‌اند.

در برخی شهرها، کانون‌های شورشی به‌صورت چند نفره در خیابان رژه رفتند و شعارهای انقلابی و آزادیخواهانهٔ مردم ایران را سر دادند. شهرهایی که میدان عمل فعالیت‌های انقلابی کانون‌های قهرمان شورشی بود از جمله عبارتند از:

رشت، مشهد، کرج، قم، کاشان، تبریز، ارومیه، شیراز، مرودشت، همدان، یاسوج، مراغه، شاهین‌شهر، ایذه، قزوین، بروجرد، بندر انزلی، لاهیجان، ساری، گرگان، نیشابور، بجنورد، کرمان، شهرکرد، نور (مازندران)، کرمانشاه، سرباز، بوکان، دهدشت، اراک، لردگان، نورآباد ممسنی و تهران.

در این شهرها و محله‌ها، شورشگران ضمن به‌آتش کشیدن بساط تبلیغات سارقان حق حاکمیت ملت و ملتزمین ولایت خامنه‌ای ضحاک، شعارهای کوبنده علیه دشمن و نمایش انتخاباتی آن سر دادند که برخی از آنها، به‌عنوان مشت نمونه خروار، چنین است:

-در این رژیم جایی برای انتخاب نیست/ رأی ما سرنگونی است / مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر/ رأی ما سرنگونی

- ما مردم دزفول هم می‌گوییم در دزفول جایی برای انتخابات رژیم نیست زمان انقلاب است/ آوایی قاتل۶۷ برو گمشو!

-فریاد هر بلوچستانی: رأی ما قهر و سرنگونی!

-در این رژیم جایی برای انتخابات نیست جواب در ارتش آزادیبخش ملی است

-مرگ بر دیکتاتور از بس دروغ شنیدیم ما دیگه رأی نمی‌دیم / مرگ بر این رژیم خونخوار رأی بی‌رأی/ رأی مردم ایران قهر و سرنگونی است!

-من آرش از تهران می‌خواستم به‌خامنه‌ای پلید بگویم دیگر به‌آخر خط رسیدی/ رأی مردم سرنگونی است که در کف خیابان به‌دست می‌آید/ مرگ بر خامنه‌ای!

- رأی دادن به‌این رژیم ضداسلام و ایران، پایمال کردن خون شهیدان است

- تحریم سراسری این انتخابات آن روی سکه قیامهای مردم است

- رأی ما سرنگونی فاشیسم دینی است/ پیش به‌سوی چهارشنبه‌سوری آتشین و درهم کوبیدن ضحاک عمامه‌دار و سپاه جنایتکار...

آری، این است تجسم ارادهٔ یک ملت و یک مقاومت انقلابی و میهنی که عزم آزادی کرده و بهای خونین آن را طی بیش از چهار دهه پرداخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c403cfca-2a8d-4077-9181-e803eaad80b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات