728 x 90

پیام پدر طالقانی به‌مناسبت ۴خرداد

پدر طالقانی،مسعود رجوی  و موسی خیابانی
پدر طالقانی،مسعود رجوی و موسی خیابانی
امروز برای تجلیل از شهدایی جمع شده‌ایم که از خون پاک آنها پس از هفت سال سیلاب‌ها برخاست. همانها که برای درهم‌کوبیدن شرک و بتها و اقامه توحید بپاخاستند. دشمن مشرک هم از همین جهت از آنها انتقام گرفت. «و مانقموا منهم الا ان آمنوا بالله العزیز الحمید».

آنها شاگردان مؤمن و دلدادهٴ مکتب قرآن بودند. گوهرهایی بودند که در تاریکی درخشیدند. حنیف‌نژاد، بدیع‌زادگان، عسکری زاده، مشکین‌فام، ناصر صادق از همین تابندگان بودند. این‌ها راه جهاد را گشودند. درود و رحمت خداوند بر روان آنها باد. 


کلام پدر طالقانی در دیدار با مسعود و موسی پس از آزادی از زندان:
وقتی که در مقابل این شکنجه‌گرها و بازجوهایی که خودتان می‌شناسید و دیدید از نزدیک و گروه‌های سیاسی که به اسم‌های مختلف چپ و راست در زندان بودند، وقتی اسم مجاهدین برده می‌شد، اعصاب آنها به‌هم می‌ریخت و کنترلشان را از دست می‌دادند. این دلیل بر قدرت عقیده و ایمان آنهاست. از اسم مسعود رجوی وحشت داشتند، از اسم خیابانی وحشت داشتند... در حالی که در چنگال این دشمن گرفتار بودیم، باز قدرت شما فائق بود. این قدرتی است که نباید دست‌کم گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5011fcdb-5209-41aa-bb87-71b6367cd986"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات