728 x 90

«کلید فضای مجازی در دست دشمن است»

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

گسترش شبکه‌های اجتماعی و پیشرفت دنیای ارتباطات باعث شده تا دیکتاتوری ولایت فقیه به میزان زیادی سلاح سانسور را از دست بدهد.

این در شرایطی است که بسیاری از مزدوران توسط ارگانهای اطلاعاتی و سانسور استخدام شده‌اند تا فضای مجازی را کنترل و فیلترینگ کنند. آنها نیز شبانه روز مشغول همین کار هستند. اما راه به جایی نبرده‌اند، تا جایی که خامنه‌ای شخصاً چندین بار به صحنه آمد و از «ول بودن» فضای مجازی آه و فغان سرداد. حتی در جایی گفت که اگر ولی‌فقیه نبودم زمام امور کنترل فضای مجازی را شخصاً به عهده می‌گرفتم.

واضح است که علت نگرانی اصلی خامنه‌ای و سایر سردمداران و مهره‌های حکومتی از فضای مجازی، فعالیت‌های ساختارشکنانه‌ای است که طی سالهای اخیر و به‌ویژه در سال جاری در این فضا شکل گرفته، و مردم به‌ویژه جوانان شورشی با اظهارنظرها و شعارهای براندازانه خود، اصل نظام را نشانه رفته و خواستار سرنگونی آن هستند.

 

بی‌دلیل نیست که همواره فغان سردمداران رژیم از فضای مجازی بلند است، و به سوزوگداز «مقام معظم» نیز اشاره می‌کنند که سالهاست نسبت به فضای مجازی نگران است.

آنها به نهادهای ذیربط در امر سانسور فضای مجازی هشدار می‌دهند تا کار از کار نگذشته اقدامی بکنند، و گرنه سررشته بسیاری از امور از دست می‌رود.

چرا که به‌قول آخوند مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع «کلید فضای مجازی در دست دشمن است» و «این عملیات دشمن است که بتواند مدیریت فضای مجازی کشور را دست خود نگه دارد و هر وقت اراده کند برای ملت مشکل ایجاد کند» (سایت انتخاب ۲۱بهمن ۱۴۰۰).

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد هراسش را از دشمنی ابراز کرد که «فضای مجازی راجولانگاه» خود کرده و «با همه قدرت دارد برما می‌تازد».

 

او خطاب به پاسدار قالیباف که در نمایش جمعه مشهد حضور داشت گفت: «به‌عنوان سردار دفاع جنگ نرم اقدام کنید قانون تنظیم گری فضای مجازی هر چه زودتر در مجلس شورای اسلامی تصویب» شود (تلویزیون حکومتی آستان قدس ۲۲بهمن ۱۴۰۰).

«رئیس بسیج اساتید» در دانشگاهها اساتید بسیجی را به «تشکیل قرارگاه جهاد و تبیین و تهاجم ترکیبی» فراخواند چرا که «در رسانه‌های مجازی جعل و تحریف، تخریب و یا کم رنگ ساختن افتخارات گذشته» صورت می‌گیرد. «هم‌چون هجمه به سفر رئیس‌جمهور به روسیه برای کمرنگ کردن دست‌آوردهای آن؛ دروغ‌پراکنی و سندسازی به‌ویژه با استفاده از ابزارهای دیجیتال بازنشر اتوماتیک محتواهای مخالف با جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد» (خبرگزاری فارس ۲۳بهمن ۱۴۰۰).

 

آخوند مهدی‌نژاد امام جمعه خامنه‌ای در سمنان نیز نگران تلاش‌هایی است که «در این فضای مجازی و غیرمجازی جوانان را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند» (تلویزیون سمنان ۲۲بهمن ۱۴۰۰).

آخوند سالک در نمازجمعه اصفهان دست به دامان «پدر و مادرها و جوانهای عزیز و بزرگوار» شده که «مراقب باشید در فضای مجازی دشمنان قسم خورده فعال هستند» و تلاش دشمن بر این است که «در فضای مجازی آن کشور را، تاریک جلوه دهد» و آنرا «در مقابل جوانهای ما عقب‌افتاده نشان دهد و دشمن در فضای مجازی و در این حرکت سایبری موفق بوده است» (سایت ستاد نمازجمعه ۲۲آبان ۱۴۰۰).

آخوند رضا تقوی عضو مجلس ارتجاع در نمازجمعه بوشهر هم فغان برآورد «دشمن فضای آلوده مجازی را صحنه‌ای برای ضربه زدن به افکار و اندیشه‌های (نظام) انتخاب کرده و همه افتخارات این ملت را در این فضا مورد هجمه قرار داده است» (خبرگزاری ایرنا ۲۲بهمن ۱۴۰۰).

 

مجال ذکر همه موارد آه و فغانهای مهره‌های ریزو درشت حکومتی در چند روز اخیر در این مقال به‌خصوص در نمایشهای جمعه خامنه‌ای نیست.

آنها هراسان از دشمنی هستند که به‌قول آخوند علم‌الهدی ۸۵درصد فضای مجازی را از خارج هدایت می‌کند و تلاشش این است «بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند».

البته مردم در روزها و شب‌های اخیر با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی درود بر رجوی، فضای مجازی را پر کرده‌اند.

این شعارهای براندازانه و «هنجارشکنانه» مردم در شب ربوده شدن انقلاب ضدسلطنتی توسط خمینی دجال بیانگر این واقعیت است که کار مردم خصوصاً جوانان شورشی و برانداز با این رژیم از این حرف‌ها گذشته و قطعاً از این پس نیز مانند فضای حقیقی (خیابان شهرها) بیش از این فضای مجازی را بر سر نظام و «مقام عظمای ولایت» خراب می‌کنند و اینها همه نشانه‌های مرحله پایانی رژیم و نزدیک بودن تحقق حکم نافذ تاریخ مبنی بر سقوط دیکتاتورها است که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از بروز آن بشود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc7ca041-7ef3-4b48-8ea3-ba41e02040c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات