728 x 90

کهکشان مقاومت؛ کابوس خامنه‌ای

سخن روز
سخن روز

بانگ بلند کهکشان مقاومت ایران، آرام و قرار از خلیفهٔ ماتم زدهٔ ارتجاع ربوده است. او که پس از هلاکت رئیسی در باتلاق انتخابات ورشکسته‌اش دست و پا می‌زند، خشم و خروش ایرانیان آزاده در برلین و حمایت لشکری از شخصیت‌های برجستهٔ سیاسی و قانونگذاران منتخب مردم در کشورهای مختلف جهان از مقاومت آزادی‌ستان را برنمی‌تابد. در منتهای استیصال سر به دیوار می‌کوبد واز لاعلاجی ضجه می‌زند و به زمین و زمان چنگ می‌اندازد.

در همین رابطه، روز سه‌شنبه ۲۲خرداد به آخوندکی که نقش قاضی را در نمایش روحوضی دادگاه مجاهدین بازی می‌کند مأموریت داد تا بی‌قافیه، برای آلمان و سایر کشورهایی که میزبان مجاهدین هستند خط و نشان بکشد.

آخوندک کذایی که در جلسهٔ چهاردهمین جلسهٔ دادگاه محاکمهٔ غیابی مجاهدین ـ ۳۶سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همهٔ مجاهدین سرموضع ـ صحبت می‌کرد گفت: «دولت‌های اروپایی کسانی که در مبارزه با تروریسم معاهده پشت معاهده مصوب می‌کنند، آیا می‌شود میزبان متهمین تروریسم بود و با متهمین به ارتکاب اقدامات تروریستی جلسه مشترک داشت؟» وی در یک فقره غلط اضافی با سراسیمگی افزود: «به‌عنوان قاضی دادگاه سؤال می‌کنم آیا مقامات کشور فرانسه، آلبانی، آمریکا و کشورهای اروپایی اجازه جلسه مشترک یا میزبانی با متهمینی که مرتکب جنایت علیه بشریت با اقدامات تروریستی هستند می‌توانند باشند؟»

در همین روز (۲۲خرداد) قضاییهٔ جلادان، سیمای آزادی را عامل وحشت‌افکنی در سراپای وجود دیکتاتوری دینی اعلام کرد و از دولت آلمان هم خواست جلو تظاهرات ایرانیان در برلین در روز ۲۹ژوئن را بگیرد.

دربارهٔ سراسیمگی خلیفهٔ درمانده و رژیم بحران‌زد‌هٔ آخوندها و واکنش‌های دیوانه‌وار آنها علیه مجاهدین، سخنگوی مجاهدین خطاب به خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت فرتوت و کلیه عوامل و مزدوران و همدستان ولایت گفت: «در جنگی که جنگ سرنوشت مردم ایران برای آزادی و حاکمیت جمهور مردم است ما کماکان بیابیا می‌گوییم. یاران شورشگر و ایرانیان شجاع و آزاده با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده در ۲۹ژوئن (شنبه ۹تیر ۱۴۰۳) پاسخ شما را در تظاهرات برلین خواهند داد.

در بخشهایی از فراخوان گردهمایی جهانی ایران آزاد، کهکشان مقاومت ایران که روز پنجشنبه ۱۰خرداد منتشر شد بر این فرازها تأکید شده است:

-این مقاومت، بزرگتـرین، طولانی‌ترین، بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران با چراغ راهنمای ”نه شاه نه شیخ“ علیه دیکتاتوری و وابستگی است.

-اکنون عواقب کلان ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت جلاد ۶۷ گریبان رژیم اعدام و قتل‌عام را گرفته و جنگ گرگها تشدید می‌شود. خامنه‌ای ضحاک لرزهٔ سرنگونی را در سراپای رژیم احساس می‌کند.

-رژیم آخوندها در گرداب پیامدها و بحرانهای زنجیره‌یی این ضربه استراتژیک فرو رفته است.

- آرزوهای خامنه‌ای با رئیسی خاکستر شده و بر باد رفته و در حاکمیت ولایت فقیه تعادل و فصل جدیدی آغاز شده است.

-باید ”سر مار“ ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار داد و انقلاب دموکراتیک و سرنگونی فاشیسم دینی در ایران لازمهٔ صلح در این منطقه از جهان است.

-مردم ایران بار دیگر نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری آخوندها را تحریم می‌کنند و با یک ”نه“ محکم به دهان خلیفهٔ ارتجاع و باند جنایتکارش می‌کوبند.

- قهرمانان کانون‌های شورشی با ۲۰ هزار پراتیک انقلابی و عملیات ضداختناق، آتش مقاومت را در سراسر میهن اشغال‌شده شعله‌ور می‌کنند.

-تلاشهای ارتجاعی و استعماری برای مصادره قیام‌ها و سرقت انقلاب نوین مردم ایران و سرهم‌بندی آلترناتیوهای پوشالی شکست‌خورده است.

-در چنین شرایطی است که گردهمایی جهانی ایران آزاد با تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

فریاد رسای ایران اسیر را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کند.

-پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک دموکراسی در ایران، صلح در خاورمیانه، حمایت از آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d762db2-6b3b-4fb7-b9e0-03825877362f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات