728 x 90

گرانی و کشف بزرگ! آخوند روحانی

قاچاق نهادینه شده حکومتی
قاچاق نهادینه شده حکومتی

حسن روحانی رئیس‌جمهور نظام ولایت فقیه به‌تازگی به کشف بزرگی نائل آمده و برای اولین بار رابطه بین گرانی و قاچاق را پیدا کرده است. رسانه‌های حکومتی این کشف بزرگ را به‌طرز بی‌سابقه‌ای پوشش دادند و در جنگ باندهای غارتگر و مافیایی درون نظام این کشف بزرگ او مورد تحسین و تمجید قرار گرفت! به یک نمونه آن توجه کنید:

«حسن روحانی، در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، با اشاره به این‌که یکی از دلایل قاچاق، ارزانی آن جنس است، گفت: [مثلاً] چرا گوشت کم می‌شود، چون قاچاق می‌شود». (روزنامه حکومتی مشرق ۲اسفند ۹۷)

آخوند روحانی سپس علت قاچاق کالاها را ارزانی فوق‌العاده آن کالا بیان می‌کند و می‌گوید: «اگر قیمت کالایی گران باشد، قاچاق نمی‌شود… هنگامی که گازوییل در کشور لیتری ۳۰۰ و بنزین ۱۰۰۰تومان است و در دیگر کشورها رقمی بالاتر دارد، معلوم است که قاچاق می‌شود… بروید در کشورهای همسایه و ببینید که قیمت گوشت در آنجا چند دلار است و محاسبه کنید چقدر می‌شود».(همان منبع)

 

اعتراف به قاچاق کالا توسط وزیر دولت حسن روحانی

کشف بزرگ آخوند حسن روحانی در قاچاق اجناس و ارزانی کالا

 

به این ترتیب با این کشف بزرگ! (بخوانید با این کلید بزرگ) علت بسیاری از مسائل و مشکلات کشور مشخص شد و قفل بسیاری از دربهای همیشه مسدود نظام باز شد. حالا معلوم شد که چرا در نظام غارتگر ولایت فقیه این مقدار قاچاق انجام می‌شود.

پس صورت‌مسأله بالا رفتن سرسام‌آور قیمتها و گرانی افسار گسیخته کالاها این است: مواد، اجناس و کالاهایی در ایران هستند که بسیار ارزان می‌باشند و چون (جرم‌شان این است که) ارزان هستند، مورد قاچاق قرار می‌گیرند.

سؤال اینجاست که حکومت ملاها و دولت آخوند روحانی چرا جلوی قاچاق را نمی‌گیرد تا از گران شدن اجناس جلوگیری شود؟ مگر اهرم مبارزه با قاچاق در دست حکومت نیست؟ چرا اقدامی برای جلوگیری از قاچاق نمی‌کند؟ اینجاست که یک بار دیگر نقش رژیم و سپاه پاسدارانش که رئیس‌جمهور پشیین همین رژیم به آنها برادران قاچاقچی می‌گفت برجسته می‌شود:

 

باندهای قاچاق 

سپاه پاسداران سرنخ باندهای مافیایی قاچاق در ایران است. آن هم نه فقط قاچاق کالاهای تجاری بلکه مواد مخدر و و مشروبات الکلی:

«[رژیم] ایران بزرگترین ترویج‌دهنده مواد مخدر در جهان است… بر اساس تلگرام‌های منتشرشده، مسئولان سپاه پاسداران در عملیات قاچاق مواد مخدر دست دارند».(اسناد منتشر شده در ویکی‌لیکس - روزنامه العربیه ۲۵ژانویه ۲۰۱۶)

«۲۵عضو یک شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر در آذربایجان دستگیر شدند. ۸نفر از آنها کارمندان محلی سفارت ایران در باکو بودند که به عضویت در فعالیت‌های خارجی سپاه پاسداران اعتراف کردند».(تلویزیون ترکیه  ۳می ۲۰۱۰)

«قاچاق مواد مخدر سالانه میلیاردها دلار نصیب سپاه پاسداران ایران می‌کند که هم‌اکنون انحصار قاچاق مواد مخدر در ایران را در دست گرفته است… سجاد حق‌پناه، از مقامات پیشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، گفته است که قاچاق مواد مخدر در نزد فرماندهان سپاه پاسداران ایران به امری فراگیر تبدیل شده است و شماری از فرماندهان سپاه پاسداران مستقیماً در قاچاق مواد مخدر دست دارند… ابوالفضل اسلامی، دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی ایران، گفته است که درگیر شدن سپاه پاسداران ایران در قاچاق مواد مخدر در سال‌های ۱۳۶۰ و همزمان با کاهش بهای نفت آغاز شد».(روزنامه انگلیسی تایمز- ۱۷نوامبر ۲۰۱۱)

سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۱ ایران را در رده‌بندی جهانی میزان مصرف الکل… در رده ۱۹ پرمصرف‌ترین مشروب‌خورها قرار داد… سالانه ۶۰ تا ۸۰میلیون لیتر معادل ۷۳۰میلیون دلار الکل قاچاق می‌شود».(سایت حکومتی فرارو ۱۶مهر ۱۳۹۳)

 

اعترافهای حکومتی ـ براداران قاچاقچی

اینجا ممکن است گفته شود که اخبار و گزارشات بالا همگی از منابع خارجی‌اند. اما نگران نباشید! منابع داخلی نظام هم در جنگ باندهای غارتگر به قاچاق مواد ارزان در کشور در بالاترین سطوح اعتراف کرده‌اند:

«بین ۵۵ تا ۶۰میلیارد نخ سیگار در ایران مصرف می‌شود که معادل ۲هزار میلیارد تومان است. این رقم همه قاچاقچیان درجه یک دنیا را به طمع می‌اندازد، چه رسد به «برادران قاچاقچی» خودمان!».(تلویزیون رژیم ۱۱تیر ۱۳۹۰ - پاسدار احمدی‌نژاد - همایش راهبردهای نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز)

آش قاچاق کالا در نظام فاسد ولایت فقیه آن‌قدر شور است که حتی آخوند علی خامنه‌ای، ولی‌فقیه در گل فرورفته نظام پوسیده هم به آن معترف است و می‌گوید: «گفته می‌شود ۱۵میلیارد دلار صرف قاچاق می‌شود؛ این عدد، حداقلی است که امروز گفته می‌شود» و «تا ۲۰میلیارد و ۲۵میلیارد هم گفته می‌شود»…

خامنه‌ای به‌عنوان یک نمونه ذکر می‌کند که: «به بنده گزارش دادند که از فلان بندر -یک بندر مشخّصی- در روز مثلاً ۳هزار تا ۵هزار کانتینر وارد کشور می‌شود. از مجموع این ۳هزار یا ۵هزار، فقط ۱۵۰کانتینر بازدید می‌شود! خب چرا؟ بقیّه بازدید نمی‌شود و می‌آید؛ وقتی داخل انبار رفت‌، معلوم می‌شود که جنس قاچاق است که وارد شده است».(تلویزیون رژیم اول فروردین ۱۳۹۶ - سخنرانی خامنه‌ای در اول فروردین)

آش قاچاق وقتی شورتر می‌شود که روزنامه حکومتی رسالت در مقاله‌ای تحت عنوان «تریاک کیلو چند» پیشنهاد می‌دهد که برای تأمین کمبود بودجه، خود حکومت مواد مخدر بفروشد:

«صدها منبع جدید درآمدی وجود دارد که در صورت تدبیر دولت در توجه به آن می‌تواند هر یک بخشی از کمبود عواید حاصل از نفت خام فروشی را جبران و منابع تأمین اعتبار بودجه کل کشور را آن‌چنان تجهیز کند… هر ماه بیش از ۶۰تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود. این تناژ مواد مخدر چه می‌شود؟ پاسخ روشن است، هم می‌سوزانند و هم می‌فروشند. پرسش این است وقتی قابل فروش است، چرا می‌سوزانید؟».(روزنامه حکومتی رسالت ۲۸دی ۹۴)

«پوشاک، رتبه اول قاچاق در ایران».(خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۶آذر ۹۷)

«غلامحسین محسنی اژه‌ای… درباره جزئیات کشف یک محموله قاچاق از منزل یکی از وزرای دولت فعلی در منطقه لواسانات سخن گفت».(روزنامه حکومتی شرق ۱۳اردیبهشت ۹۶)

 

کشف بزرگ آخوند حسن روحانی در قاچاق اجناس و ارزانی کالا

اعتراف به قاچاق کالا توسط وزیر دولت حسن روحانی

 

حالا ببینیم پول هنگفت حاصل از قاچاق کالاها و اجناس ارزان قیمت که به «پول کثیف» از آن یاد می‌شود (و موجب گرانی کالاها می‌شود)، چگونه و در کجا مصرف می‌شود:

«من عرض کردم وقتی این پول کثیف میاد در جریان اقتصاد کشور قرار می‌گیره، می‌تونه در حوزه‌های سیاست دخالت بکنه، می‌تونه در انتخابات دخالت بکنه، می‌تونه در خرید و فروش آراء دخالت بکنه، می‌تونه در اداره نشریات دخالت بکنه، می‌تونه در همه مسائل دخالت بکنه. پول کثیفه و به‌دنبال حفظ خودشه». (رحمانی فضلی،  تلویزیون رژیم ۲اسفند ۱۳۹۳)

اما این رحمانی فضلی کیست؟ او وزیر کشور دولت آخوند روحانی، جانشین آخوند خامنه‌ای(به‌عنوان فرمانده کل قوا) در نیروی انتظامی، رئیس شورای امنیت کشور و از قضا خودش مدتی هم رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود!

خب، آیا چاقو دسته خودش را می‌برد؟!

تمامی این قاچاق‌ها توسط کارگزاران حکومتی در حالی اتفاق می‌افتد که نظام فاسد آخوندی به‌طور مستمر انسان‌هایی را تحت عنوان قاچاقچی اعدام می‌کند یا به زندانها می‌فرستد و با این کارش می‌خواهد نشان دهد که در حال مبارزه با قاچاق است. اما آیا واقعاً اقدامی در رابطه با مبارزه با قاچاق صورت می‌گیرد؟ یا نه، پشت پرده چه خبر است؟‌

«معمولاً توی تشکل‌هایی که چند دستگاه با هم مرتبط می‌شن، ستادی تشکیل میشه مثل اونجایی که سه چهار دستگاه در اصل تصدی دارن توی این حوزه، این اتفاق می‌افته. یعنی همه به نوعی کار رو گردن یکدیگر میندازن».(تلویزیون رژیم ۲۳فروردین ۱۳۹۴)

خب، آیا چاقو دسته خودش را می‌برد؟!

آری، حاکمیت فاسد و ننگین آخوندی در میهن ما مثل عقرب جراری به جان جامعه‌ ایران افتاده و هر روز که می‌گذرد سم بیشتری را به پیکر این جامعه تزریق می‌کند. گرانی افسار گسیخته کالاها که با کشف بزرگ! آخوند شیاد روحانی به‌دلیل ارزانی کالاهاست که قاچاق می‌شوند، (و دیدیم که بنا بر افشای رسانه‌های بین‌المللی و اعتراف کارگزاران رژیم آخوندی، تنها و تنها به دست سپاه جهل و رذالت پاسداران و سایر باندهای تبهکار دیکتاتوری آخوندی صورت می‌گیرد) همان نیش و سمی است که روزانه بر پیکر جامعه ستمدیده ایران وارد می‌شود…

و اما راه‌حل.

راه‌حل چیست؟‌ پاسخ این است: مادامی که سایه شوم حاکمیت آخوندی بر میهن ما است، این ظلم و جنایت ادامه خواهد داشت. پس باید دست‌به‌کار شد و تیشه به ریشه زد. تیشه کانون‌های شورشی بر ریشه نظام آخوندی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a148108f-bd22-419a-a855-55ff89ee11d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات