728 x 90

۸۴رأی آتشین در مرحله دوم انتخابات التماسی خامنه‌ای

سخن روز
سخن روز

کانون‌های دلاور شورشی با ۸۴رأی آتشین در مرحله دوم انتخابات التماسی و تقلبی بار دیگر بر دهان ولی‌فقیه مفلوک ارتجاع و ایادی او کوبیدند. سارقان بی‌شرمی که نمایش غصب حاکمیت مردم را انتخابات می‌نامند و این ادعای وقیحانه را سالهاست که با رقم سازیها و کلان تقلبات نجومی تکرار می‌کنند.

۸۴ رأی آتشین و پراتیک انقلابی در پاسخ به درخواستهای خامنه‌ای برای رأی دادن به‌دیکتاتوری نامشروع دینی و در شرایطی صورت گرفته که نیروهای دشمن در منتهای آماده‌باش نظامی ـ پلیسی، فضای شدید امنیتی برقرار کرده‌اند.

دزدان آرای حقیقی و حق حاکمیت مردم، در وحشت از هر گونه اعتراض و تجمع و تظاهرات مردم و جوانان شورشگر، در مرحله دوم شعبدهٔ انتخابات خامنه‌ای تلاش کردند مانع از هر حرکتی شوند، اما کانون‌های شورشی تجسم ارادهٔ شکست‌ناپذیر مردم ایران، با ۸۴سیلی آتشین، تدابیر کنترلی و تمهیدات سرکوبگرانهٔ رجالگان حاکم را به‌سخره گرفتند و نشان دادند که سال۱۴۰۳، سال شورش و قیام برای گسستن بند از بند نظام فرتوت ولایت فقیه است. پشتوانه‌ٔ کانون‌های شورشی، ارادهٔ مردمی بپا خاسته است که با پتک تحریم ۸۸درصدی، خامنه‌ای را ناگزیر از اعتراف ذلت‌بار به‌شکست در انتخابات مرحله اول کردند.

عملیات و پراتیکهای انقلابی که در آستانهٔ برگزاری مرحله دوم شعبده‌بازی انتخابات، ترس را بر سراپای رژیم مستولی کرده، از جمله عبارتند از:

تهران ـ انفجار در قضاییه جلادان در خیابان حافظ

قم ـ انفجار در مرکز مدیریت حوزه‌های جهل و جنایت

نیشابور ـ انفجار در حوزه جهل و جنایت با سوءاستفاده از نام فضل بن شاذان

گرگان ـ انفجار در کمیته امداد خمینی ملعون

ریگان (کرمان) ـ به‌آتش کشیدن شهرداری عباس آباد

تهران (پاکدشت) ـ انفجار در بنیاد فساد و غارت آخوندها و پاسداران تحت عنوان شهید و ایثارگران

علاوه بر این، کانون‌های شورشی در شهرهای مشهد، رشت و آستارا، با تصویرنگاری از رهبری مقاومت و شعارهای تحریم شعبده انتخابات، پردهٔ سیاه اختناق را دریدند و نور امید به‌قلوب هموطنان مشتاق تابیدند.

کانون‌های شورشی، هم‌چنین در مناطق مختلف تهران و شهرهای زاهدان، اردل (چهارمحال و بختیاری) مشهد، اصفهان، رامسر، کرمانشاه، کرج، دهدشت، بروجرد، قائمشهر، قزوین، شهرکرد، سنندج و زنجان، اسفراین، شیروان، کرمان و یزد، بنرها و پوسترهای خامنه‌ای و تبلیغات نفرت‌انگیز بازیگران سیرک انتخاباتی را به‌آتش کشیدند یا تخریب کردند.

در ایلام، کانون‌های شورشی تابلو راهنمای ستاد خبرچینی وزارت اطلاعات در این شهر را به‌آتش کشیدند.

این فعالیت‌های اختناق‌شکن انقلابی، پاسخی است به‌خلیفهٔ ضربه‌خورده و تبلیغات‌چی‌های رنگارنگ او که از ضربه کوبنده دومین پتک تحریم سخت به‌حول و ولا افتاده‌اند.

از همین روست که آنها با سراسیمگی در بازار مکارهٔ شعبدهٔ انتخاباتی، هر چه از فریب و دجالگری در چنته دارند به‌میان آورده‌اند تا برای دور دوم نمایش انتخابات در روز جمعه (۱۵تیر) بازار گرمی کنند.

از جمله ترفندهای مضحکی که مهره‌ها و باندهای حکومتی برای بسیج نیروهایشان به آن متوسل شده‌اند، این است که با اذعان به ورشکستگی نمایش انتخاباتی می‌نویسند: «اصلاً انتخاب بالاخره بین بد و خوب نیست حتی بین بد و بدتر نیست گاهی بین یک فاجعه عمیق و یک فاجعه کمتر عمیق» باید انتخاب کرد (زیدآبادی ـ دیدارنیوز ۱۱تیر).

اما جواب مردم ایران، که اکنون توسط کانون‌های شورشی با خشم و خروش و آتش رقم خورده، این است که «رأی ما سرنگونی» است و ارادهٔ ما برای گسستن بند از بند رژیم اهریمنی ولایت فقیه خلل‌ناپذیر است. خامنه‌ای روز ۱۵تیر باید در انتظار ضربه خردکننده و پتک‌آسای تحریم از جانب مردم ایران یعنی «نه» قاطع ملت به دیکتاتوری منفور آخوندی باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14cc96e7-4c67-4a28-9496-93d7386db8ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات