728 x 90

آقا، پیکسی فاکس و اکبری!

خمینی دجال در بیمارستان خصوصی
خمینی دجال در بیمارستان خصوصی
در حاشیهٴ خبر سکتة هاشمی رفسنجانی، از لابلای حاشیهٴ خبرها در آمد که هر کدام از شخصیت‌های نظام، یک تیم پزشکی تخصصی دارند که 24ساعته، در هفت روز هفته و سراسر سال، همراه‌شان هستند تا هر وقت عزراییل چشم بد به آنها انداخت، بلافاصله با کلیه تجهیزات پیشرفته‌یی که در واحد سیارشان همراه دارند، بزنند پشت دست عزارییل و شخصیت روحانی مربوطه و عارف ربانی مورد نظر را از فیض ملکوت در امان نگه‌دارند.

در کنکاش بعدی معلوم شد این واحد‌های پزشکی اورژانس سیار، مال امسال و پارسال نیست بلکه از همان سال‌های آغازین انقلاب و به ابتکار احمد (گرگزادهٴ خمینی) تشکیل شده‌اند.

کمی که خبرها و کاغذها را بیشتر هم زدیم، بوی گند ”آپارتاید درمانی“ آخوندها بیشتر در آمد و معلوم شد قضیه فقط به یک واحد اورژانس فوق پیشرفته خمینی محدود نمی‌شود بلکه هر کدام از این حضرات بسته به اهمیت‌شان یک بیمارستان تخصصی مدرن هم در جوار بیت مبارکشان دارند تا هبوط حضرات به اسفل السافلین را تا آنجایی که می‌توانند به تأخیر بیندازند.

اصل خبرها را در پایین همین مطلب می‌توانید ببینید و دندان قروچه کرده عنداللزوم، خیراتی هم خرج مرده و زندهٴ خمینی و نظامش کنید.

اما حیف است از همهٴ کارهایی که آخوندها برای گسترش طب پیشرفته در این مملکت کرده‌اند بی‌خبر بمیریم. این روزها اگر نگاهی به رسانه‌های خودشان بکنید می‌توانید با خبر شوید که انواع و اقسام ”پورنواستار‌ها“ از قبیل پیکسی فاکس و کندی چارمز برای استفاده از خدمات پزشکی و جراحی پلاستیک با عالی‌ترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به ایران آمده، در اسرع وقت دماغ‌شان را عمل کرده و برمی‌ گردند سر کار و کاسبی‌شان و در حالی‌که دو قدم آن‌طرف‌تر، بخیة بچهٴ مجروح اصفهانی را بلافاصله پس از بخیه زدن باز می‌کنند چون پدرش توانایی پرداخت پول ”بخیه “ را ندارد!

به هر حال، اصل اسناد مربوط به خدمات پزشکی در ایران و سیر تکاملی آن از امام خمینی (ه ر) تا بیمارستان شخصی خامنه‌ای را هم ببینیم و رفع زحمت کنیم.

ماجرای بیمارستان شخصی خمینی را اولین بار همین رفسنجانی در خاطراتش لو داد. (البته ظاهراً بعدها از این نوع بیمارستانها برای خامنه‌ای و چند رأس از دیگر سران نظام هم ساخته شد) رفسنجانی در خاطراتش نوشته: ”سال 1365 وقتی خمینی سکتة قلبی کرد، احمد آقا و دکتر حسن عارفی و دکتر مسعود پور مقدس، گزارش جریان حمله قلبی‌امام را در حالی که در دستشویی بوده، دادند. امام با فشار دادن زنگ، دکترها را خبر کرده‌اند. (اما زنگ!) تعبیه زنگ در مراکز خلوت، از ابتکارات جالب احمد آقاست. (به هر حال) خمینی را در بیهوشی کامل یافته‌اند. با ماساژ دکتر پورمقدس، تنفس امام برگشته و سپس به بیمارستان بیت منتقل شده‌اند."او در ادامه می‌نویسد: "از کارهای خوب احمد آقا، تأسیس یک بیمارستان کوچک قلب با وسایل مدرن در کنار منزل امام است... این کار کمک کرده که کسالت امام کاملاً مخفی بماند."این پزشکان و تجهیزات کامل پزشکی، چندین بار جان خمینی را نجات دادند“.

در مورد خامنه‌ای هم یک‌بار در سال 88 که اخبار درونی بیتش به بیرون درز کرد، عناصر ریزشی دفترش در گزارش مفصلی از شیوه زندگی و امکانات و عادت‌های خامنه‌ای از جمله نوشتند: در زیرزمین منزل خامنه‌ای، یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک، 24ساعته مراقب حال وی هستند. آن منبع هم اینک نیز با کلیدواژه ”راز‌های زندگی خامنه‌ای“ در اینترنت در دسترس همگان قرار دارد.

افشا کنندگان که عناصری از حفاظت خود خامنه‌ای بوده و از ترس فروپاشی نظام به خارج گریخته بودند، خاطرنشان کرده بودند: خامنه‌ای در سفرهای زمینی همیشه یک ”اتوبوس بیمارستانی“ بسیار مجهز همراه دارد و در سفرهایی هوایی نیز یک بیمارستان سیار پیشرفته، وی را اسکورت می‌کند!

این، گوشه‌یی از داستان انقلابی است که این روزها داریم به سالگردش پیروز‌ی‌اش نزدیک می‌شویم. مزخرفات خمینی دربارهٴ مجانی کردن خدمات شهری و اجتماعی یادتان هست؟ نه تنها مجانی کرد بلکه اصلاً به هرکس یک واحد پزشکی سیار و یک بیمارستان خانگی هم داد!

آب و برق و بهداشت و... را هم البته خمینی همان‌طورکه وعده داده بود، مجانی کرد، شاهد می‌خواهید؟

خودش!
پیکس فاکس!
خامنه‌ای!
رفسنجانی!
کندی چارمز و...
بویژه ‌این دو خارجی غریبه که در مصاحبه‌هایشان چقدر از کیفیت عالی و هزینهٴ ارزان پزشکی در ایران صحبت کرده‌اند.

بر منکرش ای دوصد لعنت!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac666ee7-0a83-45b1-98ad-dcea9d0f4a31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات