728 x 90

کاندید تحصیل کردهٴ چماق بر دوش!

پاسدار الله کرم سرچماقدار  خامنه ای
پاسدار الله کرم سرچماقدار خامنه ای
«دمل» به زخمی گویند که روی پوست ورم کرده و عفونی شده است و در آن چرک و خونابه باشد.

حالا هم هر وقت رژیم پوسیده آخوندی به مقطع خیمه‌شب بازی انتخاباتی خود نزدیک می‌شود، دمل‌های چرکین بسیاری ورم می‌کنند و ظاهر می‌شوند. یکی از این دمل‌های چرکین موجودی است به نام پاسدار «الله کرم» از قماش ماشاالله قصاب، عباس فالانژ، اکبر خوش‌کوش و «اسمال تیغ‌زن» و از تبار شعبان جعفری (یا همان «شعبان بی‌مخ» ) و «شیخ فضل‌الله».
در تازه‌ترین اظهارنظر از این پاسدار چماقدار ولایت، این‌طور گزارش شده است:
«حسین الله‌کرم پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: ”… من، هم دستی در مهندسی دارم و هم دکترای مدیریت که شما هرگز فکرش را نمی‌کردید. بنده به‌لحاظ تحصیلاتی شاید در این دوره کسی تحصیل‌کرده‌تر از من پیدا نکنید. اما بنده را شخصیتی چماق بر دوش می‌بینند… “. (خبرگزاری حکومتی ایلنا- 6فروردین 96)

اما نگاهی داشته باشیم به سوابق این شخصیت چماق بر دوش:
حسین الله کرم از پاسداران جنگ ضدمیهنی بود که مدتی پس از پایان جنگ به همراه آخوند پروازی، پاسدار نقدی، پاسدار ذوالقدر و… در سال 1370 یک باند چماقداری به نام «انصار حزب‌الله» را به وجود آورد. بدین ترتیب حلقه‌ی اولیه انصار حزب‌الله کار خود را آغاز کرد که حسین الله کرم یکی از تاثیرگزارترین افراد این گروه بود. این گروه به تجمعات مختلف حمله می‌کرد و به سرکوب مردم می‌پرداخت.
از جمله اقدامات این گروه می‌توان از حمله به کوی دانشگاه در سال 78، حمله به سینما قدس در سال 74، محاصره فرودگاه خرم‌آباد در سال 79 و بسیاری اقدامات سرکوبگرانه‌ی دیگر اشاره کرد. آش و دستپخت این گروه آن‌قدر شور بود که خود سرکردگان رژیم و کارگزاران باند مقابل، از باند او به‌عنوان «گروه فشار» و «لباس شخصی» یاد می‌کنند.
پس از روی کار آمدن پاسدار احمدی‌نژاد و حمایت همه‌جانبه از او در اوایل سال 86 به‌عنوان وابسته نظامی رژیم به کشور کرواسی اعزام شد تا فصلی دیگر از صدور تروریسم را این بار در منطقه‌ی بالکان بازگشایی کند.
اتحادیه اروپا نیز طی تصمیم مورخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳ آوریل ۲۰۱۱)، ۳۲ پاسدار حسین الله‌کرم را به‌دلیل نقشی که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی داشته‌اند، از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم کرد و کلیه دارایی‌های او نیز در اروپا توقیف شد.
سایت حکومتی مشرق نیوز دربارهٴ او چنین می‌نویسد: «تا به‌حال از جزئیات زندگی شخصی «حاج حسین الله کرم» اطلاعات دقیقی منتشر نشده است… او را با عنوان «کارشناس امور استراتژیک نظامی» می‌شناسند. از سوابق ایشان هم تنها فعالیتهای سیاسی‌اش در دو دهه گذشته در اذهان عمومی رسوب کرده است [منظور همان کارهای چماقداری اوست] و هر کس و ناکس هم از دیدگاه جناح سیاسی خود به قضاوت درباره وی می‌نشیند، اما… حاج حسین الله کرم» سالارِ بی‌بدیلِ اطلاعات و عملیات بود». (مشرق نیوز- 13مهر 91)
خرداد ماه سال گذشته نیز فرماندار رژیم در خرم‌آباد از درگیری باندهای حکومتی در جریان سخنرانی پاسدار الله اکرم، رئیس چماقداران خامنه‌ای در این شهر خبر داد و گفت: «روز پنجشنبه در درگیری طلاب حوزه خرم‌آباد با برخی افراد حاضر در جلسه، چند تن از طلبه‌ها مصدوم شدند و بنا‌ به شنیده‌ها شیشه حوزه شکسته شد…». (خبرگزاری حکومتی ایلنا- 7خرداد 95)
در طبیعت وحشی رژیم قرون‌وسطایی آخوندی، حتماً شورای قلابی شهر تهران به سرکردگی پاسدار چمران به اندازه کافی معرف حضور همگان هست که نیازی به تشریح و توصیف آن نباشد. محفلی از لات و لمپنهای حوزه ولایت که هر روز در آن به زد و خورد و یقه درانی و فحاشی می‌گذرد. حالا این جمع اراذل و اوباش در میان خود این پاسدار-چماقدار تحصیل کردهٴ امور استراتژیک! را کم داشتند که او هم وارد می‌شود تا تابلوی تمام نمای وحشیگری نظام تکمیل شود. الله کرم در توجیه ورود خود به انتخابات شورای شهر تهران گفت: «بنده به میدان آمدم چرا که فکر می‌کنم احتمال دارد جریان فتنه بخواهد وارد شورا شود و به این دلیل وارد عرصه شدم». (خبرگزاری حکومتی ایلنا- 6فروردین 96)
به این ترتیب این چماقدار باند مافیایی آخوند علی خامنه‌ای به‌روشنی و البته با وقاحت و دریدگی تمام نیت خود را از ورود به انتخابات برملا می‌کند که قصدش نه خدمت به مردم تهران بلکه فقط و فقط در دایرهٴ جنگ گرگها و برای حذف همان دار و دسته باند مافیایی آخوند حسن روحانی است که می‌خواهد وارد شورای وحش تهران شود تا به جای باند حسن روحانی، خود و انصار حزب‌الشیطانش به غارت و چپاول هر چه بیشتر مردم محروم و ستمدیده بپردازند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/608bc3c9-7ad7-457a-b8b6-a6c7246cf7d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات