728 x 90

شاخ زدن گاوها به یکدیگر در زمین سفت

وقتی زمین سفت می شود گاوها بهم شاخ می زنند
وقتی زمین سفت می شود گاوها بهم شاخ می زنند
در حالی که رژیم به سرفصل انتخابات فرمایشی و نمایشی نزدیک می‌شود، باندهای مختلف آن هر روز ابعاد جدیدی از چپاول‌ها، دروغگویی‌ها و وعده‌های توخالی دادنهای خود به مردم ایران را برملا کرده و از این طریق به تخریب یکدیگر می‌پردازند. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم)، در یکجا با تیتر کردن جملهٴ «وعدهٴ صد روزه و شرمندگی که به جا ماند» به روحانی تاخته و از بی‌محتوا بودن شعارهای تبلیغاتی او رونمایی کرده و در جای دیگر با عنوان «تناقض‌گویی روحانی»، عکسی از او را در فضای مجازی به چاپ رسانده و در زیر آن یک جملهٴ روحانی را برجسته کرده است:
«بزرگترین خیانت دروغ گفتن به مردم است».
این موضوع از آنجا گر گرفته که یک خبرنگار در نشست خبری از حسن روحانی پرسید:
«شما در دوران انتخابات 92 گفتید که مشکلات اقتصادی را 100روزه حل می‌کنم اما 30اسفند پارسال اظهار کردید 10 دولت آینده هم نمی‌توانند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند چه امری باعث شد، نظرتان تغییر کند؟».

روحانی در پاسخ گفت:
«من حافظه‌ام کم نیست، من می‌دانم چه گفتم، من گفتم در پایان 100روز اعلام می‌کنم چه‌کار کردم. مگر مشکلات در 100روز حل می‌شود؟ کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد. مشکلات اقتصادی 100سال دیگر هم حل نمی‌شود. یک دروغ بزرگی در برخی روزنامه‌ها و سایتها پخش می‌شود که دروغ است. من کی گفتم مشکلات را صد روزه حل می‌کنم؟ من گفتم اگر در انتخابات موفق شوم، کارهایی که درصد روز حل کردم، اعلام می‌کنم. کسی که می‌گفت مشکلات را یک‌شبه حل می‌کنم، یکی دیگر بود، نه من».

این خبرگزاری حکومتی وابسته به اصول‌گرایان، در ادامه، با نقل جمله‌یی از روحانی، مندرج در سایت شخصی او، به تاریخ 7خرداد 1392 صحت ادعای رئیس‌جمهور ارتجاع را زیر سوال برده است.

«در برنامه من علاوه بر وجود برنامه، برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی برنامه یک ماهه و 100روزه نیز وجود دارد. ما می‌توانیم در زمان کوتاه تحول اقتصادی به وجود آوریم و با ایجاد یک دوره تنفس مشکلات را حل کنیم».

این منبع سپس به‌نقل از یکی از مهره‌های رژیم به نام الیاس نادران در مورد روحانی گفته است:
«مقابل دوربین در چشم خبرنگاران نگاه می‌کند و می‌گوید وعده 100روزه ندادم! فقط قول دادم گزارش 100روزه بدهم، حداقل حرمت لباستان را حفظ کنید».

در نقطهٴ مقابل روحانی نیز بیکار ننشسته و در همین نشست خبری نفرات باند رقیب را به ماشین دودی! تشبیه کرد:
«بعضی‌ها نمی‌دانم چرا ماشین دودی هستند. همین طوری که حرف می‌زنند، دود می‌کنند».

و وزیر بهداشت او حسن هاشمی گفت:
«ما راجع به رفتار غربی‌ها خیلی حرف زده‌ایم که مذموم هم است، اما همان رفتارها را تقلید می‌کنیم. در انتخاباتها ببینید چقدر هزینه می‌کنیم که تبدیل به فلان شخص شویم، این هزینه را از کجا می‌آوریم؟ از طرف دیگر قرار نبود که تخریب کنیم. با دستمال کثیف که نمی‌شود شیشه را پاک کرد»... «اگر نهی از منکر می‌کنید، از خودتان شروع کنید که حرف‌تان مؤثرباشد» (1)

معاون اول روحانی نیز در اظهاراتی نیشدار به باند مقابل گفت:
«... چرا که کسانی که بدهکار کشور و ملت هستند، امروز طلبکار شده‌اند و گویا زمانی که دولت را تحویل داده‌اند دوران مشعشع با شاخصهای اقتصادی بسیار عالی بوده و اکنون این شاخص‌ها منفی شده است که طلبکار صحبت می‌کنند». (2)

این ماغ‌ کشیدنها و عر و تیز راه انداختن‌ها و شاخ‌ زدنها به یکدیگر در جنگ قدرت باندهای رژیم در حالی است که رئیس‌جمهور ارتجاع پیشتر گفته بود: «می‌خواهیم حماسه درست کنیم نه دعوا، نمی‌خواهیم رو در روی هم باشیم؛ بلکه می‌خواهیم رقابت سالم داشته باشیم».
«نیاییم به اسم انتخابات همدیگر را تخریب کنیم».

سردژخیم قوه قضاییه نیز با یادآوری خط قرمزهای رژیم؛ به‌خصوص خطر به میدان آمدن عنصر اجتماعی و شکل‌گیری قیام، باندهای رژیم را از «اتهام زنی به هم و دامن زدن به فضای شایعه، سیاه‌نمایی درباره رقیبان» برحذر داشته بود اما یک کلام بشنویم از واقعیت؛ قدما گفته‌اند: «وقتی زمین سفت می‌شود گاوها به یکدیگر شاخ می‌زنند». بن‌بستها و بحرانهای دامنگیر رژیم در آستانهٴ انتخابات نمایشی و فرمایشی بیشتر از آن است که با این توصیه‌ها و پندهای چپ اندر قیچی در زمینه رعایت «اخلاق انتخابات!» حل شود. هر دو جناح بر سر یک شاخ نشسته و دارند بن می‌برند، برملا شدن دزدیها و دروغگویی‌های آنها، نشاندهندهٴ منفور بودن چهرهٴ تمامیت نظام اهریمنی آنهاست.

این رژیم در تمامیت خود اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نامشروع و ضدمردمی و مغایر با انتخاب حقیقی ملت ایران است.

پانوشت: -----------------------------------------------------------------------

خبرگزاری حکومتی ایسنا 21فروردین1396
همان منبع.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51d38031-824a-4e12-8a7d-62d17ac79c79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات